montik Opublikowano 6 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 (edytowane) Witam . Mam problem z moją JAWĄ 350 ts. Otóż na lewy gar pali ładnie a na prawy tylko raz na jakiś czas pryknie. Wysłałem silnik motorka do remontu. Stał prawie 8 lat Zostały wymienione tłoki, uszczelki, łożyska , simeringi , założony elektroniczny zapłon itp . Cała generalka. Gdy naleje pod świece lub do króćca bezpośrednio na prawy tłok to pali bez problemu. Ale gdy podepnę gaźnik to dalej to samo . Moduły i cewki podmieniałem ( nic nie dało ) Gaźnik był czyszczony i ustawiany pod serwisów-kę. Praktykował ktoś z was może taką dolegliwość . ???? Bo wygląda na to , że na lewy tłok dochodzi paliwo a na prawy nie ,.... Pomóżcie :) Pozdrawiam :D Dodam , że ciśnienie na lewym 9.0 bara na prawym 9.2 bara. Edytowane 6 Lipca 2016 przez montik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
montik Opublikowano 7 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 Pomoże ktos ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hashman Opublikowano 9 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 Jeśłi umiesz sam to popraw zapłon. Jeśli nie oddaj komuś kto się zna. Moja po remoncie na platynach paliła jak złoto. Włożyłem elektroniczny i poustawiałem po swojemu i wg instrukcji i było to samo co u Ciebie. Każdy Jawowiec Ci powie, że jak nie pali na prawy gar to zapłon źle ustawiony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
montik Opublikowano 10 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 Ja tego zaplonu nie ustawialem. Tylko tam gdzie go wyslalem do remontu. A jakby byl zle ustawiony to by nie palil po podlaniu na swiece. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 10 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 (edytowane) a jak już odpalisz z podlania paliwa ją to jeździ normalnie ? tam pamiętam z opowiadań był jakiś magiczny uszczelniacz między komorami korbowymi ale nigdy do niego nie dotarłem .... A jakby byl zle ustawiony to by nie palil po podlaniu na swiece. oczywiście że by palił .......a ty masz elektronik vape czy jeszcze platynki ? Edytowane 10 Lipca 2016 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
montik Opublikowano 10 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 (edytowane) Vape. Zanim bym ruszyl to spalilby ta mieszanke. Labirynt jest napewno szczelny zapewnil mi to mechanik. Wykluczyl wszelkie nieszczelnosci. Skoro jak leje pod swiece i trybi normalnie . a gdy podlacze gaźnik i nie chce to nie dochodzi paliwo do cylindra. Tylko z jakiego powodu ?? Macie filmik w spowolnieniu z prawego gara jak podaje iskre.http://www105.zippyshare.com/v/sRDFcMkH/file.html Porownywalem lewy z prawym na tym samym spowolnieniu. Mierzylem kwz jest takie same . wykluczam zaplon. Edytowane 10 Lipca 2016 przez montik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambi Opublikowano 10 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 Poza uszczelnieniem miedzy komorami korbowymi lewego i prawego cylindra masz jeszcze uszczelnienie z prawej strony , od alternatora. To ono moze byc nieszczelne. W zapewnienia mechanika nie wierz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
montik Opublikowano 12 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Uszczelniacze sa nowe.wczoraj zalalem nawet oleju na niego . tak mi doradzili. I dalej to samo . zauwazylem ze jak wlacze ssanie to prawy zaczyna cos tam pyrkac a bez to juz nie trybi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Sprawdź wypływ paliwa ze zbiornika, być może jest przytkany kranik/siatka lub odpowietrznik/korek wlewu. Gaźnik ustaw na 1 zapinkę od góry/iglica a powietrze/wolne obroty to tu już są odstępstwa od fabrycznego 1.5 obrotu/wykręt w zależności od stopnia zużycia pieca ale z tego co piszesz jest on nowy. Sprawdź drożność wszystkich dysz/wzrokowo/pod światło. Zamienniki gaziorów/chińskie ponoć są nie do ustawienia, zakładam więc że masz ori JIKOV. Przy VAPE musisz mieć dodatkową masę idącą od statora altka do masy cewki Z04. Inaczej będziesz gubił zapłon lub w ogóle go nie będzie. Do tego wykorzystuje się jeden z przewodów od przerywaczy który przy VAPE jest nieczynny. To tyle co mogę doradzić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Sprawdź wypływ paliwa ze zbiornika, być może jest przytkany kranik/siatka lub odpowietrznik/korek wlewu. Gaźnik ustaw na 1 zapinkę od góry/iglica a powietrze/wolne obroty to tu już są odstępstwa od fabrycznego 1.5 obrotu/wykręt w zależności od stopnia zużycia pieca ale z tego co piszesz jest on nowy. Sprawdź drożność wszystkich dysz/wzrokowo/pod światło. Zamienniki gaziorów/chińskie ponoć są nie do ustawienia, zakładam więc że masz ori JIKOV. Przy VAPE musisz mieć dodatkową masę idącą od statora altka do masy cewki Z04. Inaczej będziesz gubił zapłon lub w ogóle go nie będzie. Do tego wykorzystuje się jeden z przewodów od przerywaczy który przy VAPE jest nieczynny. To tyle co mogę doradzić... To co wyżej nieaktualne, Montik ma jakiegoś chińskiego mixta jako zapłon i stąd najprawdopodobnie są problemy z zapłonem... Odp: JAWA 350 TS - ZLA PRACA SILNIKA« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 15, 2016, 23:13:18 » MontikŚwieżak OfflineWiadomości: 13Czyżbym nie posiadał motocykla? Odp: JAWA 350 TS - ZLA PRACA SILNIKA« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 15, 2016, 23:13:18 »Zapłon (elektroniczny) cdi jak w skuterze. Tylo z dwoma czujkami na kole zamachowym. Jeden tlok poniewaz on byl kiedys robiony i mial nowe tloki. Tylko prawy skorodowal i wlasnie na tym nowym tloku zle pali. Nie wiem czy jest sczelny skoro robili to powinien byc. A jak to moge sprawdzic ?? ...a tu reszta aby było wiadomo co w temacie... http://www.jawacz.pl/index.php?topic=31805.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
montik Opublikowano 16 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2016 (edytowane) Kolego normalny zaplon . kolo zamachowe 2 czujki na nim. Czujnik 2 moduły i 2 cewki. Czy to dla ciebie jest takie nie zrozumiale ??? Zaplon jest sprawny i dobry skoro mi normalnie chodzi na lewym cylindrze i podmienie wszystko z lewego na prawy i nie chce chodzic prawy to chyba zaplon moge wykluczyc??? I zapozniaj sie z tematem bo widze ze tego nie zrobiles... Podleje pod swiece lub do krućca na prawy to normalnie lapie. Nie czepiaj sie tego zaplonu. Edytowane 16 Lipca 2016 przez montik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambi Opublikowano 17 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2016 W jawie masz 1 gaznik na 2 cylindry. Jezeli lewy cylinder dostaje paliwo to i prawy powinien je dotawac. Z gaznika mieszanka paliwa z powietrzem jest zasysana do komor korbowych lewego i prawego cylindra, a nastepnie przetlaczana ( przy ruchu tloka w dol) do cylindra. Jezeli jestes pewien ze zaplon jest w porzadku przyczyny szukaj po drodze mieszanki do cylindra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.