Daniel1992 Opublikowano 27 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2016 Witam kolega dał mi do naprawy apke z 2002r ditech na wtrysku(chyba minareli albo morini (zawsze się mylę )) ,wtrysk był już wyrzucony . była słaba kompresja (poniżej 5bar) więc założyłem nowe łożyska, simeringi , zawór membranowyi tłok z cylindrem ( teraz jeszcze nie dotarta i jest niecałe 7bar) .zapaliła(ciężko ) na pod nóżce w miarę się wkręca ale nie ma czym jechać ,przejedzie kawałek i się dusi ajk by zaczynało brakować paliwa (wyczyściłem gaźnik nic nie dało )( gaźnik dellorto 12mm) .Myślę coś nie tak z tym gaźnikiem ,kupiłem nowy tylko że dellorto 17mm(troszkę lepiej ale dalej się dławi,tylko na pod nóżce wyżej się wkręca ) (kostka przepustnicy z mostkowana) . I teraz moje podejrzenia zeszły na moduł . I teraz moje pytanko chce założyć moduł od chińczyka i muszę zmienić iskrownik z czujnikiem wału (bo tu jest na czujniku wału dwa przewody a do chińskich musi być czujnik z jednym przewodem i cewka zasilająca moduł ) ,od czego podejdzie iskrownik żeby nie trzeba było dużo przerabiać instalacji ,działało ładowanie (bo tu wychodzą dwa kabelki do ładowania i jakiś specjalny regulator ładowania (chyba taki co część prądu z cewek podaje na mase czy jakoś podobnie ) .więc pasuje taki iskrownik zeby miał dwa kabelki do ładowania jeden do zasilania CDI i jeden z czujnika wału i żeby bez przeróbek wszedł . Bardzo proszę o jakieś sugestie (tylko bez" załóż z powrotem wtrysk" ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 28 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2016 (chyba taki co część prądu z cewek podaje na mase czy jakoś podobnie ) każdy regulator kiblowy tak robi więc pasuje taki iskrownik zeby miał dwa kabelki do ładowania jeden do zasilania CDI i jeden z czujnika wału i żeby bez przeróbek wszedł w chińskich po prostu jeden przewód impulsatora jest umasowiony -weź miernikiem obmacaj czy obecny impulsator nie ma żadnego punktu wspólnego z masą jak nie to jeden z przewodów połącz z ramą a drugi do modułu...... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel1992 Opublikowano 28 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2016 (edytowane) robiłem już tak że jeden kabelek impulsatora podłączałem do masy cewki WN a drugi do modułu ,tylko że brakuje zasilania modułu ,bo na kabelkach wychodzących od tego statora dają wspólnie coś ponad 12V a z pojedynczego kabelka napięcie jest za słabe dla modułu ,więc pasuje żeby w statorze była jeszcze jedna cewka tylko dla zasilania modułu tak jak w chińczykach może taki podejdzie http://allegro.pl/zaplon-iskrownik-pradnica-aprilia-area-rally-sr-50-i5084021962.html Edytowane 28 Czerwca 2016 przez Daniel1992 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 Tam jest silnik Morini, Minarelli miały modele bez wtrysku. a modułem to życzę powodzenia,jak usmażysz kilka to zrozumiesz o co chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xj750 Opublikowano 7 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2016 Panowie własnie robie takiego Ditech-a z 2001r, pytanie mam pompa pompuje ale daje okolo 4bar a wtrysk nie robi chmurki tylko psika jak ze szczykawy.?? Jak myslicie za niskie cisnienie czy wtrysk padniety,.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 17 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2016 wtrysk pewnie ma za duża dziurkę bo coś się wyrobiło albo rozkalibrowało Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.