Skocz do zawartości

Yamaha xt 125 x regulator napięcia ?


Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio kupiłem yamahe xt125x i przez długo czas jeździłem na niej z zepsutym akumulatorem (nie wiem czy to miało wpływ dlatego pisze) nie działał bo stał długo i juz nie dało sie do uratować , bez akumulatora jeździłem około 2 miesiące i wszystko było ok, oprócz tego ze działało tylko światło stopu, przednie i kierunki tylko kiedy działały tylko na wciśniętym hamulcu , myślałem ze elektryka była zepsuta ale kiedy kupiłem nowiutki akumulator wszystko zaczęło działać cacy, motor palił ze startera po przekręceniu kluczyka zaświecaly sie zegary, pewnego dnia zrobiłem nim trasę około 70km na drugi dzien jadę do pracy wszystko okej odpalił ze startera przejechałem 500m do stacji która mam prawie pod domem zgasiłem motor zatankowałem wkładam kluczyć przekręcam nic, ani starter ani ekran tak jak by nie było akumulatora znowu , bo z kopa normalnie odpalił.... Nie mam pojęcia co sie stało akumulator działa jest nowy i naładowany , nie mam miernika ale sprawdzałem na żarówkę i klemy nie dają energi, tak jak by nie było ładowania , ani tez pobierania prądu z eliminatora, ale alternator działa bo motor odpala z kopki tyle ze objawy są takie jak by nie

Miał akumulatora. Słyszałem ze to moze być regulator napięcia , czy jest jakis sposób zeby go sprawdzić ? Nie chce kupić nowego zeby sie nie okazało potem ze to nie ta cześć jest zepsutae2a55e765f98934530657719b644f69f.jpg0d3fdfd0693f19512b3e9d042bd0724b.jpg

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Halo pomocy :(

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

O dupę rozjebac to forum siema!

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Zero pomocy

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak czekam 3 dni i nikt nawet słowem sie nie wypowiedział to znaczy chyba ze nikogo na tym forum niema, czyli ? O dupę je roztuc. Poszukam pomocy gdzie indziej , na jednośladzie odpisali mi po 15 minutach pozdro, miłego dnia POMOCNICY :)

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drogi Kolego Motocyklisto BBoyzielony93 ( o ile w ogole jestes motocyklista)

Gdybys wykazal odrobine inicjatywy to w dziale Mechanika motocyklowa drugi post od gory na czterdziestu kilku stronach w setkach postow masz opisany problem braku ladowania.

Jezeli regulator napiecia jest (jak piszesz) sprawny (jak to sprawdziles?), to najprawdopodobniej masz uszkodzony alternator. Nie sugeruj sie tym , ze mozesz odpalic silnik z kopki. Do zaplonu jest oddzielne uzwojenie.

Akumulator naladuj, poniewaz dlugotrwale przebywanie w stanie glebokiego rozladowanie go nieodwracalnie uszkodzi.

Kup miernik ( wystarczy tani w markecie) chodzi tylko o to zebys mial orientacje jakie napiecia sa w istalacji i dzialaj wedlug instrukcji zamieszczonej tutaj

 

http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/133793-problem-z-ladowaniem-krok-po-kroku/

 

PS. Wybacz brak polskich znakow ale mam niemiecki komputer bez polskiej klawiatury.

Edytowane przez rambi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Won z tym do warsztatu mentalna gimbazo . Za rączkę ktokolwiek by poprowadził i tak nie dałbyś rady (wnioski z lektury twoich postów ).



Ps.

Tak , trzeba się będzie pozbyć tygodniówki lub nawet dwóch .

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...