YAGO Opublikowano 29 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 (edytowane) Mam dylemat, zabralem sie za swojego nx'a 89r. Na razie silnik, ale zastanawiam się nad dalszym losem sprzeta i pojawia sie pytanie - zostawic i zrobic "orginał plus" czy ciachac rame na scramblera? Edytowane 29 Maja 2016 przez YAGO Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 30 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2016 Oryginał. Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamYZF Opublikowano 24 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2016 (edytowane) Twoja decyzja, ja bym ciął, nie jest to niespotykany egzemplarz. No i pytanie co to ma być za moto i do czego. Edytowane 24 Lipca 2016 przez AdamYZF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 24 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2016 Tnij! jest tego od groma Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.