gandziorz Opublikowano 24 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2016 Witam,Mam gsxf750 z 2001r.Katalogowo ma ona 92KM, poprzednik przed liftem miał ich 100KM.Słyszałem że montaż akcesoryjnego tłumika potrafi mile zaskoczyć zarówno dźwiękiem i tym że usprawnia silnik (większe kopyto). Czy faktycznie montaż wydechu np. dominator, przeróbka edhaust itp. zdają się na coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 24 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2016 Przyrost mocy jest nieodczuwalny.Akcesoryjny komin powinien być dedykowany do danego moto,i zestrojony szczególnie z silnikiem na gaznikach.Jak wsadzisz byle gowno,to będzie dziura w mocy,w skrajnych przypadkach może wypalić gniazda zaworowe.Jak będzie zbyt głośny to psiarnia może zabrać dowod. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gandziorz Opublikowano 24 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2016 W takim razie jak nic nie daje to nawet nie kombinuje. Na głośności mi nie specjalnie zależy. To motor turystyczny jakby nie patrzeć ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 24 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2016 Do turystyki ryczypizda nie wskazana :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 24 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2016 ..... ale dedykowany można by założyć i potem pod niego zestroić silnik ......... ale czy warto? Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 24 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2016 ..... ale dedykowany można by założyć i potem pod niego zestroić silnik ......... ale czy warto?Zależy czy lubisz hałas.Ewentualnie przeróbka,żeby dodać basowego pomruku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 24 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2016 Akurat te silniki da się wyregulować pod przelot bez wymiany dysz w gaźnikach. Po dostrojeniu powinna być poprawa w środkowym zakresie obrotów ale więcej koni to nie będzie. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.