kamil1995 Opublikowano 23 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 WitamMam dziwny problem, gdy przyśpieszam to od około 7k obrotów cos zaczyna stukać, na każdym biegu, na jałowym biegu nie słychać tych stuków (słychać tylko kosz sprzęgłowy) Jest to dla mnie dziwne, ponieważ sobie jadę, mam 4k obrotow, odkręcam manetkę i jest kompletna cisza do tych 7k potem stuki sa do końca zakresu obrotów. Rozrząd jest w bardzo dobrym stanie. Dodam, że przejechalem tak 2 sezony i stuki nie nasilaja się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil1995 Opublikowano 24 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2016 nikt nie ma pomyslu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil1995 Opublikowano 28 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2016 (edytowane) Dodam, ze im mocniej odkrece manetke tym stuki sa wyrazniejsze. Mam inny dziwny problem, 2 lata temu wymieniany byl rozrzad, wszystko bylo git ale w tym sezonie, odpale moto i jest cisza, przejade 10-15km stane na swiatlach i zaczynam znowu slyszec rozrzad, przejade z 50-100km, wroce do domu i znowu nic nie slychac Kupowane byly czesci w serwisie yamahy Edytowane 28 Maja 2016 przez kamil1995 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rogger Opublikowano 29 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 Może napinacz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil1995 Opublikowano 29 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 Ale co by z nim bylo? :/ cofalby sie, a pptem znowu napinal? A rozbiera sie jakos ten napinacz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 29 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 Jeśli jest z "ząbkami" to może być w trakcie przeskakiwania z jednego na drugi. Najlepiej go wykręcić i zobaczyć czy się nie zacina. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil1995 Opublikowano 29 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 (edytowane) To jak rozrzad sie nasili to go wykrece, a to stukanie przy przyspieszaniu? Czy to moze taka charakterystyka silnika pod obciazeniem? Edytowane 29 Maja 2016 przez kamil1995 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 29 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 Ciężko powiedzieć. Mogło wydmuchać uszczelkę kolektora ale może też być milion innych przyczyn. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil1995 Opublikowano 29 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 (edytowane) myslalem, ze to moze na wale, ale raczej nie przejechalbym na tym az tyle km Edytowane 29 Maja 2016 przez kamil1995 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 (edytowane) To jedno-cylindrówka nie ma się co spodziewać kultury pracy, może być wszystko OK, ale może być też luz na sworzniu tłoka. W pewnym momencie eksploatacji konieczność wymiany cylindra, tłoka, pierścieni dotyczy większości małych singli. Edytowane 10 Czerwca 2016 przez pit Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam10-98 Opublikowano 2 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 przejrzyj dokładnie cały napęd, głównie śruby oraz zerknij na mocowania osłony łańcucha przykręcanej do wahacza :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.