_bollo_ Opublikowano 7 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2016 Witajcie. Notorycznie mi się zdarza, że sprzęgło jakby nie wysprzęglało do końca w moim motocyklu. Wygląda to tak, jakby skok dźwigni na kapie nie był wystarczający do wysprzęglenia, a regulacji na nim już mi brakło, bo jeśli podciągnę linkę, do sprzęgło zaczyna się ślizgać. Zdarza się, że sprzęgło czasami działa ok. Może "popychacz" sprzęgła już jest wyrobiony? Na zdjęciu poniżej zaznaczyłem moje położenie dźwignie - nie jest prostopadle w stosunku do linki, więc wydajność ciągnięcia też na tym cierpi. Byłbym pojechał do serwisu, ale we Wrocławiu IM wypiął się na triumphy :) Zdjęcie o którą dźwignię mi chodzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 Po pierwsze znajomy niedawno robił podobno przegląd Tigera w Długołęce więc informacje na temat obsługi tej marki w dawnym serwisie bywają sprzeczne.Po drugie - przyczyną dolegliwości o których piszesz mogą być sklejone tarcze ( zdarza się np. po zimowanu z używanym olejem w silniku).Należy zdjąć tarcze , rozkleić je , umyć i jeśli trzymają normy to zamontować smarując przed montażem nowym olejem.Minimum serwisowe dla tarcz w tym silniku to 3,10 i 3,60 mm. ( są dwa rodzaje tarcz w koszu). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_bollo_ Opublikowano 11 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2016 (edytowane) Ok, więc tarcze były w super stanie, do minimum serwisowego jeszcze im sporawo brakowało (sprzęgło oryginalne mimo przebiegu 86k km). Wodzik itd wyglądają na niezużyte. Teraz muszę poczekać na uszczelki, bo tylko z lewej strony silnika są metalowe :/Wygląda na to, że muszę inny olej wlać - dotychczas wlewałem Repsola 10w40, zobaczę jaką markę zaleca triumph. Edytowane 11 Maja 2016 przez _bollo_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 11 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2016 Metalowe?A to ciekawostka - u mnie jest cienki kryngielit. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_bollo_ Opublikowano 11 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2016 Metalowe?A to ciekawostka - u mnie jest cienki kryngielit.Chciałem napisać z lewej...Ale tak, podobno niektóre sztuki miały wrzucane metalowe, i mój takową ma... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 12 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 Ok, więc tarcze były w super stanie, do minimum serwisowego jeszcze im sporawo brakowało Nie chcę straszyć ale jak te tarczki zaliczyły sporo długich uślizgów to mimo zachowania wymiarów mogą być wyślizgane i nie będą działać poprawnie ;) Przerabiałem ten temat u siebie, musiałem ponownie rozbierać sprzęgło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_bollo_ Opublikowano 12 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 Ale u mnie sprzęgło działa za dobrze, nie mam problemu ze ślizganiem się go, a jedynie z niewystarczającym wysprzęglaniem - a w sytuacji która opisujesz, chyba powinno być odwrotnie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 12 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 Sugerowałem się tym, że w pierwszym poście napisałeś o podciągnięciu linki i skutkowało to ślizganiem sprzęgła. Z doświadczenia wiem, że kilkukrotne prześlizganie tarczek skutkuje tym, że tracą swoje cierne właściwości - a wspomniałeś też, że sprzęgło ma już nalatane 86 tys. km, może lepiej je wymienić? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.