kravter Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2016 (edytowane) WitamJechalem dzis za jakims autem i nagle za nim pojawila sie na drodze "gula" (piekny polski asfalt) wpadlem w nia az mi kierownica szarpnelo. Po jakichs 2 km zatrzymalem sie na parkingu i zobaczylem, ze laga jest mokra, wytarlem do sucha i wrocilem do domu (jakies 60km) i znowu laga byla mokra, nie jest to duza ilosc, nie cieknie w dol po goleniu, ale uszczelniacz pylowy jest zalany i laga w gore jest mokra i teraz pytanie, robic od razu czy mozna jeszcze pojezdzic? I zna ktos jakas w miare dobra firme z uszczelniaczami do lagi? Edytowane 29 Kwietnia 2016 przez kravter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Możesz jeździć na własne ryzyko, ale jak olej poleci na tarczę hamulcową to się dowiesz dopiero jak będziesz szlifował asfalt Uszczelniacze najlepiej ori. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Jak ciekną to z kilometra na kilometr motocykl będzie się coraz gorzej prowadził i zawieszenie będzie źle pracować. Co do firmy - na rynku najwięcej znajdziesz uszczelniaczy Athena, takie trochę to średnie. Raz się na nich przejechałem bo po ~500km zaczęły przepuszczać (a założone były poprawnie). Polecono mi uszczelniacze firmy Ariete i jeżdżą do dzisiaj. Mimo wszystko weź lepiej uszczelniacze oryginalne z Yamahy, oryginał to oryginał a po co sobie nerwy psuć i w razie czego ponownie wyjmować lagi? No i pamiętaj o odpowiednim oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kravter Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2016 (edytowane) Jak na razie prowadzi sie dalej bardzo dobrze bo malo oleju wycieklo, ale chyba macie racje bo to akurat laga od strony tarczy, wyjme "jom" i zawize do mechanika i niech zrobi bo mnie ne bedzie caly tydzien, ok dzieki panowie Edytowane 29 Kwietnia 2016 przez kravter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2016 I trzymaj dystans od puszek to łatwiej będzie omijać dziury. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kravter Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Twraz to wiem thx ;) Jezdze juz 5-6 sezonow i 1 raz cos takiego spotkalem, w zyciu nie widzialem takiej skoczni, ale czlowiek uczy sie cale zycie :D szkoda, ze portfelem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kravter Opublikowano 1 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 Mistrze, jeszcze tylko zapytam bo nigdy tego nie robilem xD czy uszczelniacze sprzedawane sa w kompletach na 2 lagi czy na jedna? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeeToro Opublikowano 2 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 ja kupiłem sobie uszczelniacze TourMax bardzo dobra firma z częściami do japońskich motocykli i miałem juz zestaw olejowych i pyłowych do obu lag zapłaciłem za to 80 zł :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kravter Opublikowano 2 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 Ok ok dzieki za info ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.