marek12128 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Cześć piszę w imieniu kolegi kupił sobie quada jest to na moje oko jakiś chińczyk cf moto 600cc w singlu padło mu autodeko , kupił nowy wałek i problem pojawił się przy składaniu pomagałem mu to złożyć serwisówka w rękę i ustawiamy rozrząd , kreska na magnecie miała się zgrywać ze strzałką na pokrywie , a strzałki na wałku równolegle z płaszczyzną głowicy i efekt taki ,że quad kręci ciężko jak kręcił i nie odpala , a szarpakiem ciężko przełamać kompresje , a rozrząd według serwisówki był w normie coś mnie tknęło i sprawdziłem czy GMP pokrywa się z kreską na magnecie i okazało się ,że kiedy kreska na megnecie pokrywa się ze strzałką tłok jest mniej więcej w połowie cylindra , jak wiadomo dla singla 4t ustawienie rozrządu jest tylko jedno tłok w GPM a wałek rozrządu krzywkami w dół i tak zrobiłem ustawiłem na oko tłoka w górnym punkcie wałek krzywkami w dół obróciłem kilka razy wałem dla pewności i kolizji nie było , wał kręcił już swobodnie kompresja go aż tak nie blokowała jak wcześniej , ale znowu jest problem bo iskrę dostaje jakoś za szybko i jak się kręci rozrusznikiem to wybuch cofa tłoka , ktoś coś poradzi co zrobić z tym fantem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2016 CF MOTOto nie chińczyk.Proponuję zdjąć magneto i zajrzeć do klina na wale Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek12128 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Ok zaraz jadę do kumpla zobaczymy to magneto , quad jest praktycznie nowy ma może 2 lata i najechane 3k nalotu przy magnecie nikt nie grzebał chyba ,że ścięło klina i przyłapało magneto w innym miejscu...Więc tak magneto całe , klin tak samo wszystko na swoim miejscu ,a magneto jest jakby przestawione dokładnie o 180 stopni ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Gdy tłok jest w GMP to zawory powinny być zamknięte a krzywki skierowane w górę (jak na zegarku za 10 druga). Taż tak masz ? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek12128 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Ale jak tłok jest w GMP to wtedy magneto się nie zgrywa ze strzałką na pokrywie to jest mój problem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 ustaw żeby tłok był w gmp i powinno być dobrze, a co do klina to koledzy dobrze podpowiadają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 3 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 Ale jak tłok jest w GMP to wtedy magneto się nie zgrywa ze strzałką na pokrywie to jest mój problem...Upewnij się czy dobrze interpretujesz znaki... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.