marek12128 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Cześć sprowadziłem sobie z UK cbr w perfekcyjnym stanie z przelotem , filtrem k&n i dynojetami w gaźnikach , po kupnie nawet nią nie jeździłem tylko od razu wziąłem się za serwis bo od 5;ciu lat stała nie jeżdżona tylko sporadycznie przepalana , zrobiłem zawory , gaźniki , wymieniłem świece wszystkie płyny i odpaliła od strzała wszytko pracuje tak jak powinno fajnie się wkręca itd. Problem jest w tym ,że do 5 biegu idzie bardzo fajnie do licznikowych 140mph a na 6 biegu go zamula i obroty trochę spadają i zwalnia do ok 130-135mph , drugim problemem jest to ,że jadę sobie spokojnie jednostajną prędkością to zaczyna go jakby szarpać (tak jakbym jechał pod silny wiatr) tak się dzieje powyżej 7k rpm na wyższym biegu , a jak dam mu w palnik to nic nie przerywa dopiero jak zatrzymam manetkę gazu w jednym miejscu , czy to może dostawać za mało paliwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdzislavo Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 (edytowane) A paliwo masz nowe czy 5 letnie ? Edytowane 18 Kwietnia 2016 przez zdzislavo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Sprawdź czy wszystkie wloty powietrza są drożne. Mogło się tam coś zagnieździć. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T-M-S Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 z tego co piszezz,to mi wyglada na zbyt mala dawke powietrza przy wiekszej predkosci. sprawdz tak jak kolega wyzej mowi doloty powietrza ewentualnie wezyki od airboxa, moze ktorys jest j*b**ety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek12128 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Więc tak , przeczyściłem wszystkie doloty i dałem podkładki pod iglice i było jeszcze gorzej , podkładki wyciągnąłem , jest lepiej ale gorzej jak wcześniej... już nie wiem co może być teraz jak się nie przyspiesza ciągle na wyższym biegu to nie da się jechać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Może za duży poziom paliwa i nie może przepalić przy jeździe ze stałą prędkością? Oddaj do mechanika. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek12128 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Mam jeszcze jedno pytanie otwory gdzie wkręca się adaptery do synchro mają być zaślepione czy drożne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawełVTR Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Zaslepione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek12128 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2016 to problem chyba zażegnany bo jedna z śrubek się odkręciła.Jednak lipa... poprawiła się praca na jałowych ,a góra obrotów bez zmian... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.