Chudy155a Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Witam z racji iż mija 3 lata jak zdałem prawko B , myślę nad zakupem jakiegoś 125 , najlepiej podoba mi się honda nsr 125 ;) jc22 tylko że ciężko wyrwać zadbaną wszystko że tak powiem zajechane to co na olx /allegro siedzi ;/ kilka oglądałem niby igiełki a po przyjechaniu na miejsce całkiem inny widok . I Tutaj moje pytanie czy możecie mi coś innego polecić typu 125 ew 150 co mogło by te 120-130 zamknąć ? nie musi być koniecznie 2t i może być coś typu Honda Varadero itd tylko coś szybszego ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Wszystko zależy od tego, czy chcesz tą 125 traktować jako pierwsze moto i iść dalej, czy chcesz kupić pierdziela i tłuc się bez robienia pełnego A.Wariant 1 - kup coś taniego, naucz się jeździć, sprzedaj i kup normalne moto. Chyba najlepsza droga, nie wywalisz masę kasy na start, nawet jak Ci się odwidzi to pogonisz bez większych strat.Wariant drugi - R125, MT125, RS3, jest tego całe mnóstwo. CBR125 bym odpuścił, małe to, w sumie jak rower,nie kula się szybko itp. W ogóle osiągi są raczej bardzo podobne, powyżej 110 może być różnie.A odnośnie tego kawałka "ew 150" - jak nie chcesz przeczytać, że masz spier**lać, to lepiej nie pisz tutaj takich rzeczy. Na 150 musisz mieć prawko i koniec. Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fincher Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 CBR jest mała to fakt, ale osiągami nie odstaje od innych.części za grosze, silnik nie do zabicia, jej mały rozmiar w mieście to wielki plus. Cytuj Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Ja wiem czy nie odstaje?? Nie odstawała od En-125, to fakt, jeździłem koło takowej na swoim golasie i w sumie osiągi były te same. Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fincher Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Miałem taka na gaźniku, kilkukrotnie "ścigalismy" się ze znajomymi na innych 125"tkach. W porównaniu do yzf R125 honda ma lepszy start i do 100 była pierwsza. Powyżej r miała lekką przewagę. Z rs4, praktycznie to samo. Od ybr, gn 125 cbr była zawsze szybszaNie były to jakieś wielkie różnice, ale jednak. Tyle że cbr to jednak rower z wyglądu. Cytuj Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 To może znajoma miała jakiś lipny egzemplarz. Ta konkretna sztuka miała troszkę lepsze odejście, ale zawsze ją dogoniłem, pod górkę było to samo co na En itp. A en to w sumie nic innego jak Gienek z innego rynku przecież ;). Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 bierz nsr , przynajmniej to jedzie nie to co cbr 125... ja miałem ten silnik w crm 125 ( drobne różnice ) i polecam w ciul jadu bo mocno odczuwalne rezo , przyjemne osiągi , jak nie pałujesz to idzie osiągnąć niskie spalanie masz jeszcze TZR 125 tam coprawda jest silnik dt 125 i jest sporo słabsza od nsr ale napewno mocniejsza od wszelkich 125 4t no i rs125 aprilli ta też jest dzika jak kobita w wyrze po wypłacie , aczkolwiek ten rotax ponoć ma swoje bolączki i różnie z tą bezawaryjnością bywa... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chudy155a Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 (edytowane) Wszystko zależy od tego, czy chcesz tą 125 traktować jako pierwsze moto i iść dalej, czy chcesz kupić pierdziela i tłuc się bez robienia pełnego A. Wariant 1 - kup coś taniego, naucz się jeździć, sprzedaj i kup normalne moto. Chyba najlepsza droga, nie wywalisz masę kasy na start, nawet jak Ci się odwidzi to pogonisz bez większych strat. Wariant drugi - R125, MT125, RS3, jest tego całe mnóstwo. CBR125 bym odpuścił, małe to, w sumie jak rower,nie kula się szybko itp. W ogóle osiągi są raczej bardzo podobne, powyżej 110 może być różnie. A odnośnie tego kawałka "ew 150" - jak nie chcesz przeczytać, że masz spie**alać, to lepiej nie pisz tutaj takich rzeczy. Na 150 musisz mieć prawko i koniec. Sprawa ma się tak kiedyś tam lata za "małego " jeździłem komar kadet itd ;) później byl simson majac 18 lat sprzedałem go kupiłem auto a teraz chciał bym wrócić do moto i usiąść na coś większego tzn 125 ;) pojeździć rok minimum może dwa i więcej a później robić A , czytałem o cbr ze jest ona mała a ja mam 180 cm wzrostu wiec może być ciężko ;) A co do ceny powiedzmy niech będzie 5 tyś ;) ew coś wyżej troszkę ;) Edytowane 12 Kwietnia 2016 przez Chudy155a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.