Skocz do zawartości

Vulcan VN 1500


jelu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zanim wypowiedzą się lepsi fachowcy ode mnie to jeśli chodzi o połączenie silnika z masą - w VN09 nie sprawdzałem. Ale silnik - karter mojego quada jest połączony czarnym kabelkiem do kostki zbiorczej a dalej do klemy minus akumulatora. Myślę, że w innych silnikach jest podobnie.

Poniżej jest link do manuala Twojego VN - kopalnia wiedzy.

Po otworzeniu linka w prawym górnym rogu wpisz pokazane duże litery i cfrę. Po kliknięciu "pobierz" i po odwróceniu się strony odczekaj na przewinięcie sekund i kliknij "zwykłe pobieranie"

 

http://www.megaupload.com/?d=GU6WIER3

 

Nazwa: Kawasaki VN1500 87-99 Service Ma..pdf

Opis: Kawasaki VN1500 87-99 Service Manual ENG

Rozmiar: 35.06 MB

Edytowane przez mirek_VN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale Passat to nie moto.Nie polecam Castrola do moto.,lałem Motula.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne że się od razu nic nie stanie.A ile jeździsz że olej wymieniasz co sezon?Ja wymieniam co najmniej dwa razy w sezonie..Teraz już niestety nie będę używał Motula.

Edytowane przez piter 1600

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do obecnego motocykla stosuje się inne oleje.W poprzedniej Yamasze Road Star 1600 sprzęgło ,skrzynia i silnik był smarowany jednym olejem.Używałem głównie Motula 5100 ester 15W50.W HD w silniku jest osobny olej i tu będzie RevTech 20W50 syntetyk.Skrzynia ma osobny olej i sprzęgło też.Potrzebne są trzy różne oleje.Niestety Castrola tu już nie ma gdzie zastosować ;)

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, że ja też szukałem i znalazłem jedynie do roczników 87-99. Mam jeszcze do VN1600, niby dużo się nie różnią, ale to nie to samo. Tu masz link, z którego możesz się dowiedzieć parę podstawowych rzeczy po wpisaniu numeru VIN.

http://www.kawasaki.com/DefaultFrame.aspx?...OOSEVEHICLE.ASP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim wypowiedzą się lepsi fachowcy ode mnie to jeśli chodzi o połączenie silnika z masą - w VN09 nie sprawdzałem. Ale silnik - karter mojego quada jest połączony czarnym kabelkiem do kostki zbiorczej a dalej do klemy minus akumulatora. Myślę, że w innych silnikach jest podobnie.

Poniżej jest link do manuala Twojego VN - kopalnia wiedzy.

Po otworzeniu linka w prawym górnym rogu wpisz pokazane duże litery i cfrę. Po kliknięciu "pobierz" i po odwróceniu się strony odczekaj na przewinięcie sekund i kliknij "zwykłe pobieranie"

 

http://www.megaupload.com/?d=GU6WIER3

 

Nazwa: Kawasaki VN1500 87-99 Service Ma..pdf

Opis: Kawasaki VN1500 87-99 Service Manual ENG

Rozmiar: 35.06 MB

 

Witam ponownie,

Ja tak tylko w ramach wyjaśnienia chciałem napisać, znalazłem w manualu, że kabel masowy z aku powinien iść bezpośrednio do silnika a drugi masowy jest jeszcze podłączony od śruby mocującej obudowę wentylatora chłodnicy do ramy. Pisze tam też, że ładowanie powinno być zbliżona do napięcia aku na wolnych obrotach, a na wysokich dochodzić do ponad 14V, więc jest chyba dobrze. :icon_mrgreen: Dzięki bardzo za pomoc.

 

Aha i jeszcze zapomniałem, kontrolki od luzu i ciśnienia oleju mrugały bo nie było dobrej masy z silnikiem a tylko one są w silniku, reszta działała dobrze.

 

Pozdrawiam

Edytowane przez karas804
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moj mean streak spala 6l/100 i musze latac powyzej 150/170km zeby te granice przekroczyc.

Czesto jezdze z Nomadem 1600 który pali 8l/100.

 

Co do oleju kilka postów wyzej. to Motul 5100 raczej jest marnej jakosci olejem, w temp ok 130'c traci w dosc znacznym stopniu wlasciwosci smarne i( w glowicy temp moga siegac nawet 150'c) Z motula chyba juz tylko 300v trzyma klase ale to syntetyk i jest drogi. Castrol Gts jest znacznie lepszym wyborem szczegolnie do mokrego sprzegla.

Na dodatek to ze ciszej chodzi na jakims oleju nie do konca znaczy ze olej jest lepszy.

Rożnice w tych olejach zobaczysz dopiero po paru kkm. Google !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...