Kazinek Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 (edytowane) Na tym zestawie objechane mam 130km. Brzęczenie nie ustępuje. To jest mniej więcej coś takiego z tym, że głośniej. Edytowane 10 Kwietnia 2016 przez Kazinek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NinjaSV Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Ja bym poczekal jeszcze z 200km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrx95 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2016 To znaczy mi chodziło, że właśnie z czasem zacznie wytwarzać się próg, tak jak napisał michoa. A dokładniej chodziło mi, że taki próg zaczyna już wytwarzać się, od początku docierania, ale nie taki, żeby już po dotarciu wszystko wymieniać od nowa. I kiedy jeździ się jak emeryt, ten próg zaczyna wytwarzać się niżej, bo pierścienie mają też swoją bezwładność. I kiedy się jeździ bardzo wolno, a raczej utrzymuje się prędkość obrotową silnika jak najniższą, to taki pierścień ma mniejszą bezwładność, co za tym idzie nie dociera w miejsce, gdzie by dotarł przy wyższych obrotach. To nie są duże wartości, są to wartości w mikronach. Chodź my różnicy nie widzimy to taki silnik już tak. Więc kiedy skończy się okres docierania, a ktoś będzie chciał jeździć już z normalnie. I kiedy odkręci manetkę, wtedy tłok osiągając coraz to szybsze obroty, a raczej coraz szybszy ruch posuwisto-zwrotny, co za tym idzie pierścienie będą miały coraz większą bezwładność, to wtedy zaczną napotykać, na już minimalnie wytworzony próg. Bo on tam już zaczął się tworzyć od momentu docierania, to wtedy taki pierścień zaczyna w niego uderzać. Wielkość tego progu jest właśnie w mikronach, o jakich wartościach to już nie powiem bo nie wiem. Ale to właśnie stąd może brać się często dzwonienie pierścieni. U mnie kiedy próg, a raczej przestrzeń gdzie pracują pierścienie przekracza 0,25mm, oznacza to już szlif cylindra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Kolego nie pograzaj sie z tym bprogiem. Jesli juz jest wyczowalny to silnik kwalfikuje sie do remontu. A a wytwarza sie na jednej wysokosci bo tlok wyzej czy nizej nie dochodzi lecx na jednakowa wysokosc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NinjaSV Opublikowano 2 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 Kazinek jak tam brzeczenie? Ustało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazinek Opublikowano 3 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 Nie ustało, ale też się nie nasiliło. Od remontu przekulane już 800km. Silnik ma moc i wkręca się jak należy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 to ja myślę że może to nie w silniku coś brzęczy ? może jakaś luźna śrubka ? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazinek Opublikowano 4 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 (edytowane) Dziś zrzuciłem głowice i cylinder. Tlok nie ma żadnych oznak zużycia i wygląda jak nowy. Przyznam, ze przed montażem nie mierzyłem go tylko zaufalem sprzedającemu i producentowi. Tłok okazał się być mniejszy od podanych wymiarów o 0,34-0,36. Na denku jest 55.95 a rzeczywiście ma 55,61-55,59. To jest najprawdopodobniej przyczyna tego dźwięku. Jutro zrobię fotki tłoka i też zadzwonię do sprzedającego. Szkoda bo to jednak 350zł w plecy:/ Oto zdjęcie tłoka. Edytowane 5 Maja 2016 przez Kazinek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.