piter125 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Cześć wszystkim,niedawno wystąpił pewien problem z moją yamahą a mianowicie dt szybko sie grzeje,płynu chłodniczego mi ubywa w ten sposób chyba:wraca do zbiorniczka wyrównawczego i ucieka przez "odpowietrzenie" zbiornika.W takich sytuacjach z tego co wyczytałem może być uszkodzona uszczelka pod głowicą ale jakieś nie całe 100 km temu wymieniałem uszczelkę oraz robiłem planowanie głowicy.Dodam,że przy dodaniu gazu na max'a płyn w zbiorniczku bulgocze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
batko lenin Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Nie znam sie za bardzo, ale jeżeli twój sprzęt jest czterosuwem, to zajrzyj do oleju i sprawdz jego konsystencję. Zmieszany z chłodziwem wygląda jak nie powiem co ;) . Z opisu sądzę, że to uszczelka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rogger Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Sprawdź termostat. Jaka była przyczyna uszkodzenia starej uszczelki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter125 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 sprawa sie ma tak:sprawdzałem olej i jest ładny nie ma śladu płynu.termostatu nie posiadam,a przyczyną uszkodzenia starej uszczelki było to,że prawdopodobnie poprzedni właściciel przy zmianie tłoka nie wymienił uszczelki tylko założył starą na kleju a wymieniałem,ponieważ ostro dymił na biało i stracił na mocy.Jest to 2t Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rogger Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 W 2T nie będzie płynu w oleju. Sprawdź czy chłodnica jest ciepła. Teraz też dymi na biało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter125 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 teraz nie dymi a chłodnica ciepła,dłoń można przyłożyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rogger Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Napisałeś że nie masz termostatu . Fabrycznie ? Jak się gotuje i faktycznie go nie ma to sprawdź pompę wody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 W 2T nie będzie płynu w oleju.Kiedyś w Hondzie CR poszły mi uszczelniacze na pompie wody i olej wymieszał się z płynem do tego stopnia że musiałem silnik płukać myjką ciśnieniową bo inaczej nie dało rady Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter125 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 termostat oryginalnie jest a co do uszkodzenia pompy to jak jeżeli jest uszkodzona to jakie części mogą być padnięte bo nigdy tego nie rozbierałem,mogą to być jakieś uszczelniacze w niej albo coś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
batko lenin Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Pompa wody pewnie wirowa, więc jest tam uszczelnienie potocznie zwane reperaturką. Proponuję wymontować i sprawdzić najpierw termostat, tzn. sprawdz, czy po zanurzeniu w gorącej wodzie(powyżej 80 C) się otwiera. Jeżeli nie, to jesteś w domu ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter125 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 termostat jest ok.czyli po wymianie uszczelniacza ( https://www.google.pl/search?q=uszczelniacz+dt+125+pompy+wody&newwindow=1&espv=2&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwidsvnDlf3LAhXBYA8KHSh5CLoQ_AUIBygB&biw=1280&bih=923#imgrc=akP_nqBZQSt1rM%3A ) powinno być ok ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
batko lenin Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Nigdy nie wiadomo qrna :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Dodam,że przy dodaniu gazu na max'a płyn w zbiorniczku bulgocze. ewidentnie uszczelka pod głowicą -ciśnienie z cylindra leci w układ chłodniczy i szuka ujścia stąd bulgotanie.. od awari pompy wody miałbyś jak pisze dzikowski albo mleko w płynie chłodniczym albo mleko w skrzyni biegów , nie wywoła to bulgotania raczej bo skrzynia biegów ma odmę ( chyba że jest zatkana ) jest jeszcze opcja że gdzieś jest cylinder pęknięty albo głowica... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter125 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Jeśli to uszczelka to jaką polecacie aby od razu nie "padła"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Jeśli to uszczelka to jaką polecacie aby od razu nie "padła"?Każdą nową i głowice dokręcaj kluczem dynamometrycznym Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.