Hosiek3210xD Opublikowano 19 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 Po starcie silnika obroty wzrastają do 9000(Honda CBR 125R5 - 2005) - boje się zostawiać zimny silnik na takich obrotach dlatego proszę was o pomoc.Gaznik wyczyszczony i ustawiony, wydaje mi się że komputer powiększa te obroty dodając powietrza w cylinder. Przy wyciąganiu gaznika wyleciało mi trochę płynu od układu chłodzącego(przechodzi tylko przez gaznik). Gdzieś wyczytałem że mógłby się zapowietrzyć albo komputer zle wyczytać temperature silnika i ustawia mi takie obroty. Jakieś pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 19 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 Stało się tak z dnia na dzień? Czy coś kombinowałeś przy gaźniku i dopiero po tym tak zaczął chodzić? Bo wygląda to tak, jak by iglica była źle zamontowana lub jej wcale nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hosiek3210xD Opublikowano 19 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 Może opowiem od początku. Rano próbowałem zapalić motor, jednak akumlator siadł więc próbowałem odpalic go na popych, po kilku nieudanych próbach i zalaniem swiecy pojechałem do pracy autem. Wracając do domu po motorem zauwazyłem dużą plamę bęzyny gdyż prawdopodobnie zawiesił mi sie pływak i ciekło mi z gaźnika. Przez to też do oleju doszło mi jakiś 1l benzyny. Odkręciłem gaźnik i wyczysciłem go tylko tak aby pływak wrócił do normy lecz nie przestawiałem żadnych ustawień mieszanki. Wtedy po starcie i kilkusekundowym chodzeniu, motor wypluwał resztki benzyny i oleju z silnika do pojemnika filtra i motor gasł. Odrazu więc wypusciłem ten syf z silnika i wlałem nowy olej. Od tamtej pory po starcie dochodził do 9000 obrotów - dochodził, ponieważ zauwazyłem i jeśli ustawie rączke ssania na połowe to spadają obroty do 5 tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rogger Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 To wygląda na podniesioną przepustnicę. Sprawdź czy dobrze założyłeś linki , lub czy gdzieś się nie zagięły . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzeźbiarz Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 wg mnie źle założona linka ssania Cytuj aka druciarz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hosiek3210xD Opublikowano 20 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 Wygląda to mniej więcej tak Skłądałem całość chyba z 3 razy - linka ssania raczej nie ma mozliwosci złego montarzu, tam jest tylko linka a na jej koncu bolec który podnosci sie i zniza wraz z podnoszeniem ssania. sróba dobrze dokręcona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rogger Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 Spróbuj odpalić moto bez linki gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hosiek3210xD Opublikowano 20 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 (edytowane) opalałem bez linki i to samo.Ale własnie smiejszyłem o dużo przepustnice jak pisał rogger i efekt jest. Motor działa jak trzeba lecz jeszcze jedna malutka wada. Kiedy jadę i zatrzymam się na skrzyzowaniu, to nie spada z 4 tys obrotów. Jeśli jednak delikatnie podciągne i spuszcze ssanie to wraca do 1.500. Udało mi się wyregulować cały gaźnik, dzięki wam za pomoc. Edytowane 20 Marca 2016 przez Hosiek3210xD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.