Skocz do zawartości

Za wysokie obroty po starcie HONDA CBR 125R


Rekomendowane odpowiedzi

Po starcie silnika obroty wzrastają do 9000(Honda CBR 125R5 - 2005) - boje się zostawiać zimny silnik na takich obrotach dlatego proszę was o pomoc.

Gaznik wyczyszczony i ustawiony, wydaje mi się że komputer powiększa te obroty dodając powietrza w cylinder.

 

Przy wyciąganiu gaznika wyleciało mi trochę płynu od układu chłodzącego(przechodzi tylko przez gaznik). Gdzieś wyczytałem że mógłby się zapowietrzyć albo komputer zle wyczytać temperature silnika i ustawia mi takie obroty.

 

Jakieś pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może opowiem od początku. Rano próbowałem zapalić motor, jednak akumlator siadł więc próbowałem odpalic go na popych, po kilku nieudanych próbach i zalaniem swiecy pojechałem do pracy autem. Wracając do domu po motorem zauwazyłem dużą plamę bęzyny gdyż prawdopodobnie zawiesił mi sie pływak i ciekło mi z gaźnika. Przez to też do oleju doszło mi jakiś 1l benzyny. Odkręciłem gaźnik i wyczysciłem go tylko tak aby pływak wrócił do normy lecz nie przestawiałem żadnych ustawień mieszanki. Wtedy po starcie i kilkusekundowym chodzeniu, motor wypluwał resztki benzyny i oleju z silnika do pojemnika filtra i motor gasł. Odrazu więc wypusciłem ten syf z silnika i wlałem nowy olej. Od tamtej pory po starcie dochodził do 9000 obrotów - dochodził, ponieważ zauwazyłem i jeśli ustawie rączke ssania na połowe to spadają obroty do 5 tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda to mniej więcej tak

76134341573866537344.jpg

74565386074046714767.jpg

 

Skłądałem całość chyba z 3 razy - linka ssania raczej nie ma mozliwosci złego montarzu, tam jest tylko linka a na jej koncu bolec który podnosci sie i zniza wraz z podnoszeniem ssania. sróba dobrze dokręcona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

opalałem bez linki i to samo.

Ale własnie smiejszyłem o dużo przepustnice jak pisał rogger i efekt jest. Motor działa jak trzeba lecz jeszcze jedna malutka wada. Kiedy jadę i zatrzymam się na skrzyzowaniu, to nie spada z 4 tys obrotów. Jeśli jednak delikatnie podciągne i spuszcze ssanie to wraca do 1.500.

 

Udało mi się wyregulować cały gaźnik, dzięki wam za pomoc.

Edytowane przez Hosiek3210xD
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...