heniek128 Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 (edytowane) Roczniki 2002-2004 słabo skręcają ze względu na kąt przedniego zawieszenia, zamontowanie półki ze zmniejszonym offsetem poprawia sytuację. Edytowane 24 Marca 2016 przez heniek128 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
l.e.s.t.e.r Opublikowano 24 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Dzisiaj byłem na jeździe testowej i już nie jest tak różowo. Mega ciężko pali, jak zapali to nie trzyma wolnych obrotów, strzela z wydechu nie miłosiernie. Znajomy twierdzi że motor stał dwa lata i trzeba gaźnik wyregulować i wyczyścić. Najgorsze jest to że po odpaleniu przez ten przeźroczysty dekielek na sprzęgle widać kawowy olej. Sprzedawca twierdzi że to wilgoć w oleju ponieważ motor stał długo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Od stania się gaźnik nie rozreguluje. Jak paliwo w nim zostało na dwa lata to może rzeczywiście wymagać czyszczenia. W każdym razie zakup obarczony dużym ryzykiem, może być jakaś pierdoła a może wymaga już generalki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brylu 1989 Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 ciężko pali strzela, stał długo nie wiadomo ile minęło od ostatnich regulacji zaworów stawiałbym na to... Cytuj Jawa mustang x 3 --->Wsk 125-->quad hensim 110 ---> Yamaha RD80 --->Gilera Coguar 125---> Jawa TS 350 ---> Suzuki Bandit 600 N ---> KTM SX 450 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Można ściągnąć dekiel i zmierzyć luzy - to pół godzinki roboty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
l.e.s.t.e.r Opublikowano 24 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 (edytowane) Ma wyczyścić ten gaźnik , zawory wyregulować i przejrzeć rozrząd. Jak po tym będą problemy z odpaleniem to odpuszczę chyba temat.Jeśli faktycznie to tylko gaźnik to umówiliśmy się że części typu łańcuszek, zawory ja stawiam robotę pokrywa on. Edytowane 24 Marca 2016 przez l.e.s.t.e.r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mort3n Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 W przyszłym tygodniu na warsztat go biorą , maja posprawdzać zawory, rozrząd itp. To co.. Oni w ogóle zajrzeli do środka czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
l.e.s.t.e.r Opublikowano 24 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 nie ma czasu,po świętach mają to posprawdzać. Odpaliłem go tak jak go przywieźli z Włoch. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
l.e.s.t.e.r Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 (edytowane) Rozebrał górę silnika. Łańcuszek rozrządu do wymiany.Zawory:Valve clearence IN: 0.16+/-0.03mm (0.006+/-0.001 in)zmierzony luz 0.20płytkiPrawy ssący 165, Lewy ssący 163 Valve Clearence EX: 0.28+/-0.03mm (0.011+/-0.001 in)zmierzony luz 0.28płytkiPrawy wydechowy 230, Lewy wydechowy 230 Czy te zawory się jeszcze do czegoś nadają czy trzeba nowe? Edytowane 2 Kwietnia 2016 przez l.e.s.t.e.r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 (edytowane) Po takich informacjach nie da się tego stwierdzić. Luzy są w ok, one się zacieśniają więc pewnie ktoś wyregulował na górną granicę. Jeśli trzeba co 15 godzin robić regulację to znak, że powłoka tytanów już się zużyła i wypadałoby je zmienić. Płytki nie są najgrubsze ale różnie to bywa, u mnie po wymianie zaworów w roczniku 2005 płytka była 1.80 ale to w każdym egzemplarzu jest inaczej inaczej. Edytowane 2 Kwietnia 2016 przez heniek128 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
l.e.s.t.e.r Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 (edytowane) To jak ocenić te zawory? Gorsza sprawa jest że są tam na bank zawory stalowe bo sprawdzałem magnesem. Czytałem że stalówki potrafią wyklepać głowice. Edytowane 2 Kwietnia 2016 przez l.e.s.t.e.r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazinek Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Ja posiadałem CRF 450 z 2003 roku. Kupiona również od znajomego. Jedyne co wyszło to zawory ssące. Raz były regulowane a później już wymiana. Uczulano mnie wcześniej, że zawory w tych Hondach lubią padać. Poza tym oleje i filtr+kilka rzeczy eksploatacyjnych. Żadnych awarii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mort3n Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 To jak ocenić te zawory? Gorsza sprawa jest że są tam na bank zawory stalowe bo sprawdzałem magnesem. Czytałem że stalówki potrafią wyklepać głowice.Nic Ci nie wyklepią, ważniejszą sprawą jest to czy są tam sprężyny dedykowane do stalowych zaworów czy stare od tytanowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
l.e.s.t.e.r Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 sprężyna jest też bankowo stalowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 (edytowane) To jak ocenić te zawory? Niestety jedyny sposób to zrzucić głowicę. W crf seryjnie są tytany ssące i stalowo tytanowe wydechowe (talerz stalowy). Jak nie rozbierzesz to nie ma opcji aby sprawdzić zawory i gniazda. Ogólne zazwyczaj siadają ssące a ich zrobienie na stalówkach wraz z robotą głowicy to około 500zł, tytan proxa 300zł/szt, oem 400zł szt. Sprężyny zawsze są stalowe:) Do stalowych proxa są podwójne ale występują też pojedyncze do stalówek. Edytowane 2 Kwietnia 2016 przez heniek128 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.