hubert691 Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 Witam, kupiłem takie cudo jak klr 600 i mam problem, nie pali, raz odpalil ale kopałem go z pół godziny wtedy chodził normalnie moc jako taką miał fajnie sie wkrecał ale zgasł i już nie mam sił do niego. Moto oddałem do mechanika żeby sprawdził co i jak no wiec ciśnienie w normnie(tak powiedział nie wiem ile), luz zaworowy ok, tylko powiedział że łańcuszek rozrządu bardzo rozciągniety i zapłon sie nie zgrywa z resztą. Moje pytanie do was czy jest to możliwe? jak już zapali to chodzi normalnie może być przyczyną cięzkiego palenia? pozdrawiam i prosze o odpowiedz bo nie wiem co robic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 Yyy no prędziej rozrząd zacznie grzechotać niż wprowadzi takie przesunięcie, że ciężko go będzie odpalić. Także po wymianie może być leciutka poprawa, ale chyba to nie jest przyczyna... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 ja w swojej miałem przestawiony rozrząd o 2 ząbki na wałku ssącym dało się to wyczuć tylko w wysokim zakresie obrotów z paleniem nie miałem problemu ale mam rozrusznik, a powiedział ci mechanik jakie masz dokładne luzy zaworowe? przypomina mi się że jak wymieniłem w gaźniku zawór air cur i wymyłem filtr powietrza to poprawiło mu się z paleniem i zrobiłem ogólnie czyszczenie gaźnika i regulacja i też musiałem ssanie wyregulować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hipolfs Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 U mnie jak był wyciągnięty łańcuszek rozrządu fakt faktem palił dobrze ale silnik nie miał mocy a po 2 minutach pracy i lekkim gazowanie kolektory robiły się aż fioletowe ponieważ oszukany był kąt i dopalało mieszankę w kolektorach :) Po za tym jeśli silnik ci nie odpala to jak mógł stwierdzić że kompresja jest ok skoro sprawdza się na ciepłym silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert691 Opublikowano 12 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 ja w swojej miałem przestawiony rozrząd o 2 ząbki na wałku ssącym dało się to wyczuć tylko w wysokim zakresie obrotów z paleniem nie miałem problemu ale mam rozrusznik, a powiedział ci mechanik jakie masz dokładne luzy zaworowe? przypomina mi się że jak wymieniłem w gaźniku zawór air cur i wymyłem filtr powietrza to poprawiło mu się z paleniem i zrobiłem ogólnie czyszczenie gaźnika i regulacja i też musiałem ssanie wyregulować jutro przyprowadze motor od mechanika sam wymienie ten łańcuszek sprawdze luzy. Co do zaworu air cur to widac było jego zużycie bo u mnie wyglada ok? U mnie jak był wyciągnięty łańcuszek rozrządu fakt faktem palił dobrze ale silnik nie miał mocy a po 2 minutach pracy i lekkim gazowanie kolektory robiły się aż fioletowe ponieważ oszukany był kąt i dopalało mieszankę w kolektorach :) Po za tym jeśli silnik ci nie odpala to jak mógł stwierdzić że kompresja jest ok skoro sprawdza się na ciepłym silniku.sprężanie 10 bar czyli nie wiem czy ok czy tez należy zajżec co tam siedzi. Jeszcze pytanie czy do wymiany łańcuszka będzie potrzeba zdejmowania głowicy? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 co do zaworu air cur to ja nie widziałem zbytnio dużych różnic między nowym a starym ale po zmienieniu poprawiło mu się może jak ktoś siedzi w tym długo to by poznał a co do wymiany łańcuszka to musisz mieć ściągacz do magneta bo inaczej możesz nie ściągnąć albo uszkodzić magneto, w deklu na dole masz srebrną śrubę jaj nie musisz odkręcać ona jest od napinacza łańcuszka balansowego( bez serwisówki ciężko ustawić) wykręcasz napinacz sprawdź czy sprężyna jest cała odkręcasz wałki i łańcuszek wychodzi bez zdejmowania głowicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert691 Opublikowano 12 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 co do zaworu air cur to ja nie widziałem zbytnio dużych różnic między nowym a starym ale po zmienieniu poprawiło mu się może jak ktoś siedzi w tym długo to by poznał a co do wymiany łańcuszka to musisz mieć ściągacz do magneta bo inaczej możesz nie ściągnąć albo uszkodzić magneto, w deklu na dole masz srebrną śrubę jaj nie musisz odkręcać ona jest od napinacza łańcuszka balansowego( bez serwisówki ciężko ustawić) wykręcasz napinacz sprawdź czy sprężyna jest cała odkręcasz wałki i łańcuszek wychodzi bez zdejmowania głowicy przyprowadziłem moto od mechanika sprawdzę jeszcze raz rozrząd czy zgrywa sie ze znakami, mechanik powiedział że powinienem kupić jeszcze zestaw regeneracyjny napinacza nowa spreżyna itd poradźcie jeszcze jak ustawic rozrzad na znaki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 (edytowane) ja swój napinacz przeczyściłem żeby pracował lekko sprężyna była cała to ją zostawiłem i mi elegancko naciąga łańcuch a napinacz mam w połowie naciągu masz tu na 35 stronie http://service.tanga-moteurs.ro/data/Kawasaki_KLR600_Service_Manual_ENG_By_Mosue.pdf skrót EX wałek wydechowy a IN wałek ssący Edytowane 12 Marca 2016 przez erykkyre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert691 Opublikowano 12 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 ja swój napinacz przeczyściłem żeby pracował lekko sprężyna była cała to ją zostawiłem i mi elegancko naciąga łańcuch a napinacz mam w połowie naciągu masz tu na 35 stronie http://service.tanga-moteurs.ro/data/Kawasaki_KLR600_Service_Manual_ENG_By_Mosue.pdf skrót EX wałek wydechowy a IN wałek ssący wychodzi mi 47 oczek a nie 45 jak w serwisówce i nie da rady zgrać kół razem, jeszcze wał ma minimalny luz jakby góra dół kurde Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 (edytowane) też w swoim mam więcej oczek i z tego co pamiętam to to delikatnie też jeden wałek się nie zgrywał a drugi się zgrywał zależy jak ustawiłem(zrobiłbym fotke ale mam rozebrany bo wymieniam uszczelniacze. co do luzu na wale może być ja kupiłem drugi silnik bo miałem wypadek z balanserem i tam wał miał mniejszy luz jest do wymiany łożysko w serwisie wołają za nie cos koło 400 zł bo jest nie typowe a na ebay włoskim znalazłem za 70 euro jak byś mógł zrobić zdjęcie wałków i napinacza to było by fajnie Edytowane 12 Marca 2016 przez erykkyre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert691 Opublikowano 12 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 tak wygladaja wałki magneto względem wałków napinacz wyjety z motocykla wiem ze nie odkrecona sruba ale tak samo wyglada bez wyciągnietej sprezyny jak go wyciągam z moto także napinacz już na ostatnim ząbku koło magnesowe ustawione na znak, a wałki uciekaja jeszcze jedna sprawa. gdzie dekompresator? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 (edytowane) jak po zamontowaniu napinacza masz wałki tak jak na pierwszy zdjęci to jest ok też tak mam co do napinacza dalej go się ręcznie nie da się wypchać ( wydaje mi się że miałem dłuższy ) ale jak jest faktycznie na ostatnim ząbku to wymieniaj łańcuch miałem się pytać czy masz działający dekompresator ale widzę jego brak dlatego też ciężko pali, w swojej mam nowy tłok jak źle kopem to myślałem że kolano mi zęby wybije ale na szczęście mam rozrusznik a ten napinacz był sklejany ?? Edytowane 12 Marca 2016 przez erykkyre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert691 Opublikowano 12 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 jak po zamontowaniu napinacza masz wałki tak jak na pierwszy zdjęci to jest ok też tak mam co do napinacza dalej go się ręcznie nie da się wypchać ( wydaje mi się że miałem dłuższy ) ale jak jest faktycznie na ostatnim ząbku to wymieniaj łańcuch miałem się pytać czy masz działający dekompresator ale widzę jego brak dlatego też ciężko pali, w swojej mam nowy tłok jak źle kopem to myślałem że kolano mi zęby wybije ale na szczęście mam rozrusznik a ten napinacz był sklejanynie no na sylikon wcześniej był wklejony i dlatego tak sie wydaje, a skąd wziąć taki dekompresator ? ale dlaczego koło magnesowe nie pokrywa sie z wałkami?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 elementy w nim są wymienne ale ty nie masz głównej podstawy także w grę wchodzi kupno wałka tylko nie wiem czy się zmieści koło tej szpilki wo widzę że jest wstawiona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert691 Opublikowano 12 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 a co z tym kołem magnesowym co o tym myślisz ze może być żle ustawiony rozrząd?właśnie nie ma tych wałków :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.