erykkyre Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 wejdź na olx i musisz pytać od klr 650 na 99% pasuje wałek a chodzi ci o ten luz na kole magnesowym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert691 Opublikowano 12 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 nie o luz, o to że wałki nie zgrywają sie z kołem magnesowym pierwsze zdj przedsawia punkty na wałkach drugie na kole magnesowym i nie zgrywają sie punkty, T - na kole z tą małą wypustką na karterze u góry koła magnesowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 ustaw koło magnesowe na wypustkę i ustaw wałki włóż napinacz pokręć parę razy i zobacz czy się zgrywa jak się zgrywa to jest git Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert691 Opublikowano 12 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 to juz na nowym łańcuszku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 daj znać jak założysz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek19 Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Jak ustawiasz rozrząd to załóż dekiel od koła magnesowego, po drugie ustawiasz sobie koła na wałkach i nakładasz łańcuszek strzałki mogą być delikatnie do dołu po założeniu napinacza podniosą ci się lekko do góry. Ten rozrząd ustawiałem z 20 razy a przyczyną ciężkiego palenia były spękane kable w deklu od magneta te co są w tej gumie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 ale tu kolega ma brak dekompresatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert691 Opublikowano 15 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 Panowie jeszcze jedno pytanie czy dostane gdzies gumy ktorymi wychodza kable z silnika bo kable sa spekane?i jeszcze jedno jak sprawdzic impulsator? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 impulsator najlepiej multimetrem a jeszcze lepiej oscyloskopem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 co do gum to nw bo nie szukałem al co do kabli to też w swoim mam popękane przy samej gumie to zrobiłem tak na wszelki wypadek żeby się nie zwarły w razie czego. jak chcesz to tak uruchomić żeby jeździło to wymień ten łańcuszek kup wałek z dekompresatorem bo jak tak wszystko rozgrzebiesz to później możesz coś pomotać ale to tylko moja sugestia, bo jak na razie do sezonu jeszcze trochę śniegu musi spaść (okolice nysy śniegu dosypało tej nocy :) ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert691 Opublikowano 15 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 co do gum to nw bo nie szukałem al co do kabli to też w swoim mam popękane przy samej gumie to zrobiłem tak na wszelki wypadek żeby się nie zwarły w razie czego. jak chcesz to tak uruchomić żeby jeździło to wymień ten łańcuszek kup wałek z dekompresatorem bo jak tak wszystko rozgrzebiesz to później możesz coś pomotać ale to tylko moja sugestia, bo jak na razie do sezonu jeszcze trochę śniegu musi spaść (okolice nysy śniegu dosypało tej nocy :) )łańcuszek już mam, chciałbym kupic ten wałek, ale to niemożliwe, bo tego nigdzie niema. Patałem w sklepie tylko serwis 1500 zł wiec troche przesada, jakbyś miał możliwość załatwienia to byłbym wdzieczny. Dzwoniłem już do wszystkich którzy maja czesci do klr, temat nieosiągalny :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 na razie możesz na nim jeździć tylko musisz mieć silnego kopa żeby kopnąć, a obserwuj cały czas olx i allegro, a ja się popytam znajomych jak coś to dam znać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert691 Opublikowano 16 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 (edytowane) ja w swojej miałem przestawiony rozrząd o 2 ząbki na wałku ssącym dało się to wyczuć tylko w wysokim zakresie obrotów z paleniem nie miałem problemu ale mam rozrusznik, a powiedział ci mechanik jakie masz dokładne luzy zaworowe? przypomina mi się że jak wymieniłem w gaźniku zawór air cur i wymyłem filtr powietrza to poprawiło mu się z paleniem i zrobiłem ogólnie czyszczenie gaźnika i regulacja i też musiałem ssanie wyregulować mierzyłem luzy, ex: 0,15 i 0,20. in: 0,05 i 0,10 Edytowane 16 Marca 2016 przez hubert691 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 16 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 ssące według serwisówki 0,10-0,20 mm a wydechowy 0,15-0,25 mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 16 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 iles dal za to cudo ? motocykl rzezbiony , zapuszczony...lancuszek balansowy tez lubi pekac jak juz luzny. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.