Skocz do zawartości

Kawasaki klr rozrząd


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

nie o luz, o to że wałki nie zgrywają sie z kołem magnesowym pierwsze zdj przedsawia punkty na wałkach drugie na kole magnesowym i nie zgrywają sie punkty, T - na kole z tą małą wypustką na karterze u góry koła magnesowego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ustawiasz rozrząd to załóż dekiel od koła magnesowego, po drugie ustawiasz sobie koła na wałkach i nakładasz łańcuszek strzałki mogą być delikatnie do dołu po założeniu napinacza podniosą ci się lekko do góry. Ten rozrząd ustawiałem z 20 razy a przyczyną ciężkiego palenia były spękane kable w deklu od magneta te co są w tej gumie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do gum to nw bo nie szukałem al co do kabli to też w swoim mam popękane przy samej gumie to zrobiłem tak na wszelki wypadek żeby się nie zwarły w razie czego.

 

jak chcesz to tak uruchomić żeby jeździło to wymień ten łańcuszek kup wałek z dekompresatorem bo jak tak wszystko rozgrzebiesz to później możesz coś pomotać ale to tylko moja sugestia, bo jak na razie do sezonu jeszcze trochę śniegu musi spaść (okolice nysy śniegu dosypało tej nocy :) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do gum to nw bo nie szukałem al co do kabli to też w swoim mam popękane przy samej gumie to zrobiłem tak na wszelki wypadek żeby się nie zwarły w razie czego.

 

jak chcesz to tak uruchomić żeby jeździło to wymień ten łańcuszek kup wałek z dekompresatorem bo jak tak wszystko rozgrzebiesz to później możesz coś pomotać ale to tylko moja sugestia, bo jak na razie do sezonu jeszcze trochę śniegu musi spaść (okolice nysy śniegu dosypało tej nocy :) )

łańcuszek już mam, chciałbym kupic ten wałek, ale to niemożliwe, bo tego nigdzie niema. Patałem w sklepie tylko serwis 1500 zł wiec troche przesada, jakbyś miał możliwość załatwienia to byłbym wdzieczny. Dzwoniłem już do wszystkich którzy maja czesci do klr, temat nieosiągalny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja w swojej miałem przestawiony rozrząd o 2 ząbki na wałku ssącym dało się to wyczuć tylko w wysokim zakresie obrotów z paleniem nie miałem problemu ale mam rozrusznik, a powiedział ci mechanik jakie masz dokładne luzy zaworowe?

 

przypomina mi się że jak wymieniłem w gaźniku zawór air cur i wymyłem filtr powietrza to poprawiło mu się z paleniem i zrobiłem ogólnie czyszczenie gaźnika i regulacja i też musiałem ssanie wyregulować

mierzyłem luzy, ex: 0,15 i 0,20. in: 0,05 i 0,10

Edytowane przez hubert691
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

iles dal za to cudo ? motocykl rzezbiony , zapuszczony...lancuszek balansowy tez lubi pekac jak juz luzny.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...