Skocz do zawartości

Problem z KLX 250 1996r. Świeca


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zmierz sobie cisnienie sprezania.

W mojej opinii masz albo zuzyty silnik i wtedy olej dostaje sie na elektrody swiecy z powodu przedmuchow przez pierscienie albo leje przez prowadnice zaworowe i zawory, albo przelewa ci zaworek przelewowy gaznika lub niedomyka sie uklad ssania, przez co paliwo stale dostaje sie do mieszanki w ilosci wiekszej niz powinno, ale nie na tyle duzej zeby uniemozliwic prawidlowa prace silnika.

Za tym przemawia to ze silnik chodzil mimo wkreconej do konca sruby regulacji mieszanki na wolnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam

Jeszcze nie zmierzyłem ciśnienia brak czasu i sprzętu ale w nowym roku może się uda

 

Dochodzi jeszcze jeden problem w

Zawóry ssące powinny mieć u mnie

0.10 ~ 0.19

A u mnie w motocyklu nie chce przejść nawet 0.05mm czy to tez może być problem z odpaleniem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...