Domier Opublikowano 17 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2016 Chcialbym poradzic sie uzytkownikow duca. Ogladalem pewna sztuke i potrzebuje pomocy. Sprzeglo chodzi ciezko i ma krotki skok ok 1cm ( nie tak jak w japonczykach ze mozna wcisnac solidnie)Biegi wchodza ok aczkolwiek znalezienie luzu nie bylo latwe. Temperatura ujemna a moto dluugo stoi i teraz nie wiem czy ten typ tak ma czy sprzeglo wymaga serwisu? Do tego po odpaleniu przy przegazowce troche puscil czarnego dymka. Po dobrym rozgrzaniu bylo ok. Bywa tak w dukach po dlugim staniu i ujemnych temp? Z suchym sprzeglem nie mialem stycznosci stad laickie pytanie :) moto ma byc materialem na torowke. Na serwisie nie mam zamiaru oszczedzac ale chcialbym sobie ustalic cene jaka moge zaproponowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 17 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2016 Coś ze sprzęgłem nie halo, co nie wiem, nie jestem wróżkiem hahahaha, ale skok 1 cm to ile luzu na klamce 5 cm???!!!!! Czarny dymek, nie szkodzi, aby nie czuć było w spalinie- zapachu oleju- chyba każdy ten zapach zna...Ciekawe, czy motocykl był serwisowany( luzy co 10 tys km), kiedy wymienione paski ( co 20 tys lub co 2 lata), jak ciężko luz złapać, może być wyrobiony kosz w ząbki, trzeba zdjąć pokrywę i sprawdzić...Paski są relatywnie tanie, ja kiedyś kupowałem po 45 zł komplet Gates, komplet tarcz kupowałem u Olka, mineralne za 270 zł komplet, teraz chyba nie ma tzn. ma ale drogie, bo sinterowe i z przekładkami, kosz sprzęgła koszt ok 200-250 $ na ebay, komplet tarch z przekładkami i sprężynkami na ebay- Barnetta- ok. 200 $Koniecznie trzeba sprawdzić stan dźwigienek zaworowych czy chrom nie jest wyłuszczony, jak wyglądają wałki rozrządu oraz łożyska wałków...Nie radzę jeździć na kole, najpierw trzeba zrobić obejście z odmy do magistrali, nie wiem czy w PL ktoś tym się zajmuje...Trzeba też pamiętać, o procedurze nagrzewania Ducati, i po postoju powyżej 3 minut- powtórzeniu procedury nagrzewania...Takie szczegóły, jak:- serwis kpl. co wyścig- wymiana oleju+ filter co wyścig- wymiana klocków co wyścig- wymiana plynu hamulcowego- to chyba nie muszę pisać, bo wiadomo, że to się robi... Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domier Opublikowano 17 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2016 (edytowane) Dzieki wiedzialem ze pierwszy odpiszesz :) Klamka sprzegla od razu twarda az sie zdziwilem ze nie idzie wcisnac. Dopiero po chwili zauwazylem ze jednak cos tam minimalnie dziala. Paski niby zmienione jakis czas temu aczkolwiek dlugo stoi ale i tak bym na start zmienil. Biorac pod uwage zniszczny lakier, wylany tylny amor, sprzeglo i to co wyjdzie w praniu to chyba max co moge zaoferowac to 7500zl bo do wziecia za 9000 ale wiadom jak ciezko jest sprzedac 748 w pl a co dopiero zolte. I tak mam watpliwosci czy nie oferuje za duzo :) Edytowane 17 Lutego 2016 przez Domier Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frencci Opublikowano 17 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2016 Janka słuchać trza...jak to mawia Mistrz Yoda ;-]Daj znać, które 748 oglądałeś to może namierzymy/pomożemy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domier Opublikowano 17 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2016 (edytowane) Janka słuchać trza...jak to mawia Mistrz Yoda ;-]Daj znać, które 748 oglądałeś to może namierzymy/pomożemy?Janka słuchać trza...jak to mawia Mistrz Yoda ;-]Daj znać, które 748 oglądałeś to może namierzymy/pomożemy?http://olx.pl/i2/oferta/ducati-748-CID5-ID86ng3.html#:66eb0ffa08 748s, amortyzatory showa, regulacja glowki, 2 mocowania amora skretu Moto z wloch, wlasciciel wloch otwiera knajpe u nas. Nasz jezyk trudno przyswaja i troche ciezko sie z nim dogadac. Moto wisialo za 8500 obecnie 9500. Wloch zarzeka sie ze nie bylo za 8500 a jego znajoma/tlumaczka potwierdxa stara cene tak wiec latwe rozmowy nie byly.Nie wyglada zeby mocniej lezalo. Plug malowany reszta wyglada na ori ale lakier podniszczony. Troche rdzy na srubach. Odpala bardzo ladnie a widac ze dlugo stalo. Rozgladam sie rowniez za 916/996 w ladnym stanie gdyby ktos cos slyszal. Na olx wisialo 996s bardzo ladne dlugi czas i zastanawiam sie czy sie sprzedalo czy sprzedajacy zrezygnowal z oglaszania. Moze ktos kojarzy/ma jakis namiar? http://olx.pl/i2/oferta/ducati-996-s-CID5-IDcbIwj.html Edytowane 17 Lutego 2016 przez Domier Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 18 Lutego 2016 Administrator Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Sprawdzilbym: stan wysprzeglika, stan łożyska wodzika, stan sprężyn . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Ja to ciekaw jestem, dlaczego te motocykle sa "odmlodzone:-748S w tym schemacie to- rok 2001- 996 - też 2001 Tego 748S miał oglądać jeden znajomy, i miał dać mi znać jak go kupi, jako że nie daje znaku, pewnie się rozmyślił, malowaniem bym sie nie przejmował, a stanem technicznym, trza zajrzeć pod lewą owiewkę i sprawdzić, czy nie ma jakiś wycieków w okolicach altka, znam jeden przypadek, 748 było po uderzeniu w lewy dekiel, i "ugiął" (?) się lewy czop wału korbowego, pomogła wymiana wału z korbami na używany w idealnym stanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.