wish Posted February 9, 2016 Share Posted February 9, 2016 (edited) Witam,jakoś latem nabyłem KMX w stanie jeżdżącym. Od początku miałem problemy z wyciekami. Ze śruby spustowej, z kopniaka, wałka zdawczego. Wszytko oprócz wałka zrobiłem, trzyma - nie cieknie. Został wałek którego nie potrafię uszczelnić. Poprzedni właściciel na wałku zdawczym nie miał oringu. Ciekło i ciekło a ja jeździłem. 1l oleju poszedł, kupiłem drugi lecz zakupiłem również simering 25x37x7. Przy rozkładaniu okazało się że tam w tulejce od strony silnika jest zatoczenie na oring. Na składnicy Pan dobrał mi oring do tulejki. Po złożeniu cieknie. Moje pytanie jak to powinno tam być złożone? Ktoś posiada informacje o wymiarach tego oringu? Szukałem kompletu naprawczego wałka zdawczego do KMX 125 lecz nigdzie niema. Czy od kx będzie pasować? Komplet naprawczy to koszt 70zł gdzie za uszczelniacz i oring zapłaciłem 4zł. Ostatnia rzecz to czy zębatka ma być tak ciasno założona żeby dociskała tulejkę? Edited February 9, 2016 by wish Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mort3n Posted February 9, 2016 Share Posted February 9, 2016 Który to rok? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wish Posted February 9, 2016 Author Share Posted February 9, 2016 87 z ramy a jak silnik to nie wiem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.