wish Opublikowano 9 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2016 (edytowane) Witam,jakoś latem nabyłem KMX w stanie jeżdżącym. Od początku miałem problemy z wyciekami. Ze śruby spustowej, z kopniaka, wałka zdawczego. Wszytko oprócz wałka zrobiłem, trzyma - nie cieknie. Został wałek którego nie potrafię uszczelnić. Poprzedni właściciel na wałku zdawczym nie miał oringu. Ciekło i ciekło a ja jeździłem. 1l oleju poszedł, kupiłem drugi lecz zakupiłem również simering 25x37x7. Przy rozkładaniu okazało się że tam w tulejce od strony silnika jest zatoczenie na oring. Na składnicy Pan dobrał mi oring do tulejki. Po złożeniu cieknie. Moje pytanie jak to powinno tam być złożone? Ktoś posiada informacje o wymiarach tego oringu? Szukałem kompletu naprawczego wałka zdawczego do KMX 125 lecz nigdzie niema. Czy od kx będzie pasować? Komplet naprawczy to koszt 70zł gdzie za uszczelniacz i oring zapłaciłem 4zł. Ostatnia rzecz to czy zębatka ma być tak ciasno założona żeby dociskała tulejkę? Edytowane 9 Lutego 2016 przez wish Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mort3n Opublikowano 9 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2016 Który to rok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wish Opublikowano 9 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2016 87 z ramy a jak silnik to nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.