Skocz do zawartości

Za (lub nie) - BMW 1150RT


Rekomendowane odpowiedzi

Wysyłałem dwie prosby o kontakt bo nie było numeru tel. Jeden gość sam zadzwonił a drugi mail... :)

Hallo und vielen Dank für Ihr Interesse.
Unfallfrei, keine Mangel oder Schäden. Ist top gepflegt und alle nötigen Wartungen wurden durchgeführt. Deutsche Zulassung.
Ich musste zurück bewegen zu Hause, in Dänemark, für den persönlichen Grund. Ich weiß ein TransportFirma was kann das Fahrzeug an Ihre Adresse liefern. Der Transport wird im Kaufpreis enthalten.

herzliche Grüße

Verter Arno
Nylandsvej 8
7480 Vildbjerg
Dänemark

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie mam mętlik bo sam nie wiem już jaki chcę.

http://allegro.pl/bmw-r1200gs-2005-i5965331917.html#thumb/1

Ten kusi ceną no i to GS, więc łatwiej potem odsprzedać. Tylko chciałem coś wygodnego na asfaltowe drogi, bo z tą ręką chwilowo nie widzę siebie na żadnej piaskowej drodze.

Jest ten sensowny 1200RT z forum BMW, ale cały czas chodzi mi po głowie tańsza opcja, czyli te mydelniczki. W chwilach słabości (a raczej sknerstwa) zastanawiam się nawet nad 1100RT bo są o wiele tańsze więc i przy odsprzedaży (a jestem pewien że nie byłby to motocykl na dłużej niż sezon, dwa) mniej zaboli, no bo ile można stracić na motocyklu który kosztuje na starcie 12 tys. max? Tylko ta lampa od malucha na przedzie i w zasadzie byłby to motocykl kilkunastoletni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie mam mętlik bo sam nie wiem już jaki chcę.

http://allegro.pl/bmw-r1200gs-2005-i5965331917.html#thumb/1

Ten kusi ceną no i to GS, więc łatwiej potem odsprzedać. Tylko chciałem coś wygodnego na asfaltowe drogi, bo z tą ręką chwilowo nie widzę siebie na żadnej piaskowej drodze.

Jest ten sensowny 1200RT z forum BMW, ale cały czas chodzi mi po głowie tańsza opcja, czyli te mydelniczki. W chwilach słabości (a raczej sknerstwa) zastanawiam się nawet nad 1100RT bo są o wiele tańsze więc i przy odsprzedaży (a jestem pewien że nie byłby to motocykl na dłużej niż sezon, dwa) mniej zaboli, no bo ile można stracić na motocyklu który kosztuje na starcie 12 tys. max? Tylko ta lampa od malucha na przedzie i w zasadzie byłby to motocykl kilkunastoletni.

To musisz się zdecydować, czego chcesz. Bo jak na razie, to chciała bym, ale się boję.

Masz problem z ręką. Żaden, ale to żeden, motocykl, pod marką BMW, z tych modeli i lat produkcji, nie jest dla Ciebie Dlaczego? Już wyjaśniam. Wszystkie telepią, wymagają w chwilach trudnych, mocnego uchwytu. Czasami istnieje potrzeba, podniesienia ich z asfaltu. O gruncie nie wspomnę. Z drugiej strony, piszesz o asfaltach. To może bmw 1200, 1600? Wiem, nie ta półka cenowa. Masz jeszcze do wyboru, honde st. St1100, małe pieniądzę, za turystyka, przewyższającego wiele modeli bmw. Masz też, st1300 które da się prowadzić, a co najważniejsze, podnieść z asfaltu, jedną ręką. Więc może najpierw się określ, czego Ci potrzeba. P.S. O rowerach, tu nie rozmawiamy. Bo jak już się zdążyłeś przekonać, rower to samo zło :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Toż to forum Mongorze, a wiec i swobodna wymiana myśli, które leniwie krążą wokół zakupu motocykla. Jakbym był zdecydowany na 100% na jakiś konkretny egzemplarz, to forum mi niepotrzebne. A jak już się wywalę na motocyklu to ostatnim problemem będzie czy dam radę sam go podnieść. Nie bardzo rozumiem też problem telepania w kontekście ręki (bo chyba każdy motocykl telepie jak się wpadnie w jakieś doły czy piachy). Obawiam się że ręka nie podoła przeciążeniu, np jak będę się musiał podeprzeć upadając :) ale nie zwykłemu kierowaniu - to realizuję od kilku miesięcy w samochodzie. Natomiast faktycznie muszę się zastanowić nad masą BMW RT przy manewrach parkingowych - deela jakoś wyprowadziłem z garażu, ale to jednak sporo mniej kg.

 

P.S. O rowerach rozmawialiśmy w innym temacie, ale rower już zakupiony, więc ten wątek chwilowo zamknięty.

P.S.2 Paneuropean chyba jeszcze cięższe niż te krowiaste beemki?

P.S.3 Deauville może i lżejsza, ale trochę za słaba do długich przelotów we dwoje

P.S.4 I tu w zasadzie kończy się moja wiedza na temat wygodnych i względnie tanich motocykli turystycznych (nowe typu Triumph 1200 odpadają), strasznie ubogi rynek w tym zakresie jak się tak głębiej zastanowić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez przesady, nie będziemy używać mocy do anihilacji. Jasną drogę zapewnić musimy rozterkom forumowicza.

 

 

TT

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...