Zyjo Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Witam!Czy może komuś z szanownych kolegów przytrafił się niedziałający wskaźnik poziomu paliwa, dodatkowo pali się cały czas lampka rezerwy (nawet jak bak pełen), Wtyczkę pod bakiem i wtyczki pod konsolą sprawdzałem, wszystko pozapinane, czy mogło dojść do mechanicznego uszkodzenia wskaźnika w baku, może jakiś bezpiecznik, proszę o sugestię. Motur to H-D Dyna Super Glide Custom 1,6 2007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Tak czy inaczej czeka Cię wyciągniecie pływaka, żaden bezpiecznik. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Przedziurawił się pływak i nabrał benzyny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyjo Opublikowano 12 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 A to nie dobrze, połowa baku benzyny i nie ma warunków aby to wyjeździć ( no przecież nie będę spuszczał, to nie naturalne :biggrin: ) . Czyli jak rozumiem konsola i wszystko pod spodem do zdjęcia, trzeba się liczyć z jakimś znaczącym problemem w trakcie demontażu?Czy uszczelka zawsze do wymiany?Widział ktoś w sieci jakiś manul do tej operacji? I tak w zasadzie czy konieczne jest spuszczanie paliwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 Spuszczanie nie jest konieczne,zresztą wskaźnik tez nie jest konieczny.Gdy miałem z nim problemy z RK,po tankowaniu do pełna kasowałem licznik dzienny i robiłem spokojnie ok 180-200 mil do następnego tankowania. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyjo Opublikowano 12 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 Spuszczanie nie jest konieczne,zresztą wskaźnik tez nie jest konieczny.Gdy miałem z nim problemy z RK,po tankowaniu do pełna kasowałem licznik dzienny i robiłem spokojnie ok 180-200 mil do następnego tankowania.No nie, Piter proszę cię, na kasowaniu przebiegów dziennych w liczniku to ja już pół życia przejeździłem :sad: , wystarczy, czas z tym skończyć. A poza tym jak coś jest to ma działać ( przynajmniej bardzo bym tego chciał). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyjo Opublikowano 15 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 No i się wyjaśniło, po tym jak zdjąłem konsole i zaglądnałem do baku, sprawdziłem pływak i czy działa (wszystko działało), przejżałem schemat z manuala. Zacząłem szukać jak lecą te przewody, no i tu dzięki temu dostrzegłem, że w wtyczce pod bakiem(od wskażnika poziomu paliwa) jakiś pacan zamienił kabel żółty miejscami, przełożyłem na miejsce obok i wszsytko działa. Najleprze jest to, że na samym początku sprawdzałem wtyczkę, tylko nie skupiłem się na samych pinach, no i jak była wypięta i odwrócona to wyglądało, że wszsytko ok. Sytuacja opanowana, no i trochę więcej się dowiedziałem jak co rozbierać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.