Skocz do zawartości

cbr 954 ciezko kreci rozladowuje akumulator


emil1005
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jest problem z CBR 954.

Objawy sa takie, że na normalnym, nowym motocyklowym aku nie ma szans jej odpalic, kreci bardzo wolno i szybko rozladowuje akumulator. Dopiero podlaczona kablami pod samochod (i to koniecznie z pracujacym silnikiem) jakos odpala...

Po odpaleniu silnik pracuje normalnie.

Rozrusznik do wymiany?



Zapomialem dodac ze zarowno na cieplym jak i na zimnym silniku jest tak samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tam jest rozbieralny rozrusznik ? da sie szczotki czy tulejki wymienić ?

 

może być gdzieś problem z masą lub stykiem.....

 

a nagle sie to stało czy coś dłubaliście ?

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjmuj rozrusznik i na stół bo ewidentnie coś go boli. Jak nie będzie widocznych oznak uszkodzenia to na stół probierczy pod obciążeniem go sprawdzić.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekaźnik należy sprawdzić jednak mogą być dwa powody jego brzęczenia. Właśnie jego usterka lub duży prąd na rozruszniku przez niemożność obracania się. Ja obstawiam jednak to drugie bo musisz elektrownię Las Vegas zatrudnić do rozruchu.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz miernik ( multimetr taki uniwersalny ) i ogarniasz obsługę ?

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze byc uplyw pradu , ale najpierw sprawdz rozrusznik , pozniej jak dalej to samo, to sprawdz napiecie, a najlepiej prad na rozruszniku , moze byc go po prostu za malo , hondy maja slaba elektryke ..

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zmierz napięcie na rozruszniku podczas kręcenia , kilka razy . Podaj najniższą uzyskaną wartość.

 

Moze byc też mechanizm przenoszacy napęd na zębatkę sprzęgła źle zmontowany

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprobuj dac napiecie z akumulatora motocykla bezposrednio na rozrusznik omijajac przekaznik. Jezeli zakreci bez problemow szukaj po drodze z aku do rozrusznika. Bardzo prawdopodobne, ze nadpalone sa styki przekaznika rozrusznika, lub gdzies jast slaby kontakt.przeczysc, prowidlowo zacisnij i zakonserwuj wszystkie zlacza po drodze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...