bols2 Opublikowano 26 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2004 Ale to jest dobry patent na zerowanie licznika :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 26 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2004 Mi juz po głowie od dawna chodził taki pomysł, Ale z tym zapłonem to jest racja. Przecież zapłon sie ustawia ileś tam mm przed GMP, a jak silnik sie kręci w odwrotną strone to te mm niesą przed GMP, tylko po. Niepolecam jazdy "na wstecznym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 26 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2004 Ale to jest dobry patent na zerowanie licznika yeah zrob 20 czy wiecej tysiecy na wsteczny :clap: :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 26 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2004 nie lepszym pomysłem byłoby podłączenie do licznika wiertarki z regulacją kierunku obrotów? to już wtedy szybciejsię wyzeruje (albo wiertarka sie zajedzie :( ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bols2 Opublikowano 27 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2004 Ej nawet nie słyszałem o takich patentach.El Kurczko ty jestes z głogowa mołopolskiego :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 27 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2004 Tylko że liczniki działają tylko w jedna stronę :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość joserodo Opublikowano 27 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2004 Ech zeus a ty znowu swoje. Prędkość mierzą tylko w jedną stronę, ale dystans w obie. Znaczy jadąc do przodu nabijasz kilometry a jadąc do tyłu cofasz licznik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 27 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2004 Oki oki, zwracam honor. Więc jeś.i tak jest to po co ludzie rozkręcają liczniki żeby je "przekręcić" ? Skoro wystarczy pare minut pokręcić wiertarką (ciekawe jakiego v-max mają wiertarki :banghead:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość joserodo Opublikowano 27 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2004 Bo jakbyć niezauważył to napędzanie linki do tyłu to trochę żmudna robota (jest pewne przełożenie między napędem a mechanizmem zliczjącym kilometry) dużo prościej i szybciej przyłożyć napęd to osi licznika kilometrów (przełożenie bezpośrednie czyli 1 : 1). Zresztą rozbierz licznik w jawce i zobacz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 27 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2004 Kiedys z ekipa probowalismy odpalic jawke kumpla na pych do tylu. Chociaz z wielka ofiarnościa pchaly go az 4 osoby i to przez troche pasa na lotnisku sie to nie udalo :? . A juz chcielismy sobie posmigac na wstecznym :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filip2233 Opublikowano 6 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2004 mi sie tak kiedys stało w CZ 175. Podczas jazdy puściłem manetke gazu ze silnik zszedł na baAardzo niskie obroty i po chwili dałem full gazu i... zrobiłem zrywa do tyłu :( jak nie wierzycie to nie ale taka prawda... pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.