SKUFi Opublikowano 1 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2016 (edytowane) Witajcie drodzy użytkownicy tegoż oto forum. Zwracam się do was z prośbą. Otóż ostatnio udało mi się kupić w atrakcyjnej cenie Yamahe DT 50 z 2004 roku, papiery, przegląd jest.. Ale jak już sie sami domyślacie trzeba ją "troszeczkę xd" podpicować.. Nie znam się za bardzo na mechanice, mam 15 lat wiem gdzie są podstawowe komponenty typu cylinder, gaźnik,sprzęgło,chłodnica itd.. Występujące problemy: Yamaszka jezdzi, nie trzyma obrotów i odpala tylko na pycha.. Sprzęgło nie ślizga się, biegi nie wyskakują.. Gaśnie na małych obrotach. (pod górkę nie podjadę) Myslę że źle wyregulowany gaźnik moze byc powodem tych obrotów. (głowy sobie uciąć nie dam więc pytam was)Następnym problemem jest wyciek oleju ze skrzyni, po odstawieniu motorku w ciepłej piwnicy zauważyłem czarną plamę.Kłopot z chłodnicą, zalałem płynu do chłodnic. (nie mam korków, po odpaleniu motorka ciśnienie dało o sobie znać i płyn wyleciał) po za tym kupa białego dymu/pary wydobywającej sie z korka (zniszczony dziura w nim jest albo nie ma rurki). Wiecie może gdzie powinien być zamocowany zbiornik wyrównawczy od chłodnicy, bo jak kupiłem motorek to sobie zwyczajnie wisiał.Filtr powietrza. (Jak kupiłem moto to nie miał go założone, jeździłem przez moment nie świadom ze go nie ma, teraz już nie jeżdżę bo sie boje o cylinder itd..) Odkręciłem kilka srubek i wyjąłem wkład, nie wiem czy kupic nowy czy go poprostu umyć i polać lekko olejem. (Wkład jest w kształcie trójkąta, jeden z rogów jest lekko naderwany - podam potem zdjęcie) Z góry dziękuje wszystkim użytkownikom którzy byli by chętni udzielić mi kilka rad. Dodaje focie wkładu od filtru powietrza: Edytowane 1 Stycznia 2016 przez SKUFi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 1 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2016 odpalanie na pych i brak wolnych obrotów może wynikać z brudnego wkładu filtra powietrza , wypierz go w ciepłej wodzie z płynem do mycia naczyń i zobacz wtedy... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKUFi Opublikowano 1 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2016 Dodam ze wlasnie bez filtra tak sie dzieje, myslisz ze jak go wyczyszcze i zaloze to bedzie ok? Jesli mozesz zerknij na zdjecie w spoilerze i zobacz czy ten wklad sie nada, jak bym go umyl i wgl, czy lepiej moze kupic nowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 a to wyrzympienie z boku nie sprawia ze powietrze tamtedy omija filtr lecąc do gaźnika ? wtedy tak nie może być albo to zakleić czymś albo , albo nowy wkład ( jak kosztuje grosze to kup nowy , podobna wkładka do chińskich kibli 7 zł :D ) Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKUFi Opublikowano 2 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 Serio? Bo ja widziałem podobne na allegro w cenach 50-70 zł. Nie bede zatem ryzykował, w poniedziałek po szkole udam się do sklepu i zakupie nowy wkład. Myślisz że jeśli założe filtr to poprawi sie sprawa z obrotami i odpalaniem z kopki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 z bezpłatnych rzeczy to możesz najpierw spróbować wyczyścić gażnik-masz dostęp do sprężarki ? w zasadzie to można ustami przedmuchać albo pompką :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKUFi Opublikowano 2 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 Wyczyszczę go na dniach, ściągnąłem już plastiki ale gaźnik jest pod bakiem, muszę spuścić paliwo z baku i potem go zdjąć bo nie mam kranika. (Czy coś w ten deseń.) Może spróbował bym go wyregulować, znasz się na tym, wiesz w jaki sposób to się robi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 nie reguluje sie gaźnika bez czyszczenia bo to bez sensu regulować gaźnik który ma zatkane dysze albo kanały :D najpierw czyścimy a potem jak nie pomaga regulujemy........ mnie to coś się wydaje że to kompresji nie ma , książkowo to brak kompresji to -strzały w wydech przy próbie zapalenia zimnego -silnik odpala tylko ,,na zapych'' -brak wolnych obrotow jak masz możliwość to podjedź gdzieś do warsztatu niech ci zmierza....... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKUFi Opublikowano 2 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 Jeśli chodzi o strzały z tłumika to doświadczyłem ostatnio właśnie.. Jeśli brak kompresji to co może być powodem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 Cylinder, tłok, pierścienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKUFi Opublikowano 2 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 (edytowane) O kurde.. XD zaczne od założenia filtru i wyczyszczenia gaźnika. Dam znać jak to zorbię, na razie nie mam czasu.Poprzedni właściciel mówił że silnik był w remoncie. (nie wiem czy mu wierzyć) wspominał że niedawno motorek trzymał obroty i że mam sprawdzić jak bedzie sprawa wyglądała z założonym filtrem. Edytowane 2 Stycznia 2016 przez SKUFi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 Kłopot z chłodnicą, zalałem płynu do chłodnic. (nie mam korków, po odpaleniu motorka ciśnienie dało o sobie znać i płyn wyleciał) po za tym kupa białego dymu/pary wydobywającej sie z korka (zniszczony dziura w nim jest albo nie ma rurki). Wiecie może gdzie powinien być zamocowany zbiornik wyrównawczy od chłodnicy, bo jak kupiłem motorek to sobie zwyczajnie wisiał. Nie masz wywalonej uszczelki pod głowica czasem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKUFi Opublikowano 2 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 Też to podejrzewałem, zwrócę na to uwagę. Rozebranie głowicy i wymiana uszczelki to jakiś duży problem, dam sobie rade? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 Najpierw porób podstawy o których chłopaki ci piszą, potem się będzie myśleć o pruciu silnika. Dla pewności wymień może jeszcze świece z kablem, bo to też może zakłócać prace silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 że mam sprawdzić jak bedzie sprawa wyglądała z założonym filtrem. Jak było latane bez filtra powietrza po remoncie to już trzeba kolejny remont pewnie , zacznij od pomiaru kompresji bo pomyjesz wszystko porozbierasz a sie okaże że silnik i tak trzeba pruć do wymiany tłoka i cylindra zbiorniczek wyrównawczy w 80% takich 2T działa w jedną stronę -idzie do niego wąż z korka chłodnicy a drugi weżyk z wyrównawczego sobie dynda luzem niepodłączony z niego wylatuje płyn jak się przegrzeje..... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.