Skocz do zawartości

Możliwość ustawienia optymalnego składu mieszanki w GSX750F (jajko) przy tłumku przelotowym


Leon84
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy gaźniki w Suzuki GSX750F mają wystarczający "zapas" regulacji, aby bez konieczności wymiany dysz czy iglic, obsłużyć bezproblemowo silnik z układem wydechowym zakończonym tłumikiem przelotowym (Ixil)?

Chcę się zabrać za regulację, ale nie wiem czy jest sens z tym walczyć na seryjnych wnętrznościach gaźnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest tak jak napisałeś.

Udało się idealnie wyregulować gaźniki.

Praca na wolnych, przejście na średnie, wysokie obroty, bez zająknięcia.

Ucieszył mnie też fakt, że podczad czyszczenia gaźników wyszło, zę są w perfekcyjnym stanie, bez śladów zużycia.

Edytowane przez Leon84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...