Leon84 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Czy gaźniki w Suzuki GSX750F mają wystarczający "zapas" regulacji, aby bez konieczności wymiany dysz czy iglic, obsłużyć bezproblemowo silnik z układem wydechowym zakończonym tłumikiem przelotowym (Ixil)?Chcę się zabrać za regulację, ale nie wiem czy jest sens z tym walczyć na seryjnych wnętrznościach gaźnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 tak wystarczą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 (edytowane) Jest tak jak napisałeś.Udało się idealnie wyregulować gaźniki.Praca na wolnych, przejście na średnie, wysokie obroty, bez zająknięcia.Ucieszył mnie też fakt, że podczad czyszczenia gaźników wyszło, zę są w perfekcyjnym stanie, bez śladów zużycia. Edytowane 17 Grudnia 2015 przez Leon84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.