Hyza Opublikowano 21 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2015 Witam wszystkich kolegów serdecznie. mam problem z moim HD ktory zupełnie jak moj LR Defender znaczy teren na wyprawach:)O ile LR mnie tak nie martwi, to moj ukochany HD TAK!Juz opisuje co sie dzieje.Po przejechaniu jakis 40 km i zostawienia moto na parkingu po powrocie widze plame oleju na ziemi, doszedłem juz do tego ze cieknie ze zbiorniczka oleju ale przez korek !! cieknie na tyle ze akumulator prawie pływa w oleju:( Ilesc oleju w zbiorniczku tyle ile trzeba, korek też wyglada solidnie na gwint i gumowa uszczelka.Gdy moto jest zimne i odpalam nie ma zadnych przedmuchow wrecz zasysa, sprawa pojawia sie gdy motor jest rozgrzany i zaczyna pluc jak by olejem :((((czy ktos miał moze taki przypadek ? Pojechał bym od razu do sevisu jednak pochodze ze zgorzelca i ciezko tu o dobry servis, z tad pozwoliłem sobie najpierw zapytac bardziej doswiadczonych kolegow ! mam nadzieje ze informacje jakie dostarczylem sa wystarczajace do zdiagnozowania problemu, jesli nie to prosze pytajcie postaram sie na wszystko odpowiedziec aby zdiagnozowac problem! ps: czytałem na innym poscie o wyciekajacym oleju z odmy u mnie tego problemu nie ma ! z gory dziekuje za wszystkie podpowiedzi Lukasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 Hm... Notorycznie wciąż to samo.............wpisałem HD_bobber w google i... niewiele to dało... Moze to ten?http://auto.howstuffworks.com/1963-harley-davidson-topper.htm Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 Fisu to jest topper a nie bober.... :) Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hyza Opublikowano 23 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 hahahahahah Sorki chłopaki za kiepskie opisanie modelu :) jest to HD Heritage Softail silnik EVO 1340. W załączniku fotka.Jak bedziecie w stanie pomoc to super ! Pozdrawiam Ps: a ten topper genijalny :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 Masz zmieniony zbiornik, może pokaż z drugiej strony... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hyza Opublikowano 23 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 Tak zbiornik jest zmieniony, i facet z serwisu niezle sie naginnastykował zeby mi wlepic system kontroli paliwa :)Sorki wielkie ale nie mam na tym kompie fotki z drugiej strony, a to by w czyms pomogło wogole? :):) pytam tak z ciekawosci :)??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streng9 Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 Nic by nie pomogło, ale zobaczylibyśmy czy z drugiej strony wyglada tak samo ładnie, jak z tej ;-) Cytuj <span style='color: rgb(128,0,0)'>Absens carens</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 (edytowane) :biggrin:Pewnie tak samo ładnie... No dobra - trzeba sprawdzić czy przewody olejowe sa podpiete pod odpowiednie krućce. A nie pozamieniane.Szczgólnie wazne w tym przypadku sa - drozność i właściwe podpiecie odpowietrzenia oraz powrotu oleju.Te dwa węze sa czesto mylone w customowych zbiornikach... bo tam kazdy wytwórca spawa to sobie jak chce. P.s.piter1600 - notorycznie to samo - czyli brak opisu modelu... Kolega juz poprawił... ;)Topper to taki zarcik był - tłumacze kto nie zrozumial... ;) Edytowane 23 Listopada 2015 przez FIS Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hyza Opublikowano 24 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Dzieki FIS za rady,!jasne sprawdze to w weekend czy wszystkie przewody podłączone sa odpowiednio, Teraz sobie uswiadomilem ze zaczeło ciec po wizycie w serwisie w Jeleniej Gorze tam wymieniali mi wszystkie płyny, moze ktos cos pomieszał ale z drugiej strony po co by odkrecali przewody olejowe ?! No cóż .....Sprawdzic nie zaszkodzi :) Dziekuje rownież za miłe słowa o moim HD, i tak teraz przeszedł generalne modyfikacje Pas BDL 3 calowy, kopka, sprzegło w nodze i reczna zmiana biegow.Troche boje sie nastepnego sezonu gdzyż zaczne od nauki jazdy motorem ze sprzegłem w nodze i reczna zmiana biegow :) no zobaczymy jak to wyjdzie !:) Mam jeszcze pytanko do Fisia ?Bo czytam nie pierwszy twoj post i widze ze bardzo dobrze znasz sie na mechanice HD czy posiadasz moze servis ? Z opisu jestes z Opolskiego a ja na prawde cierpie na brak mechanika z prawdziwego zdarzenia! w moich stronach ! :) Pozdrawiam i dzieki jeszcze raz :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 I co?Pewnie mam sie przeprowadzć? :laugh: Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hyza Opublikowano 25 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Buahahahahahahah NIe no co ty !:) ale jesli masz ochote ! Tu rejony przepiekne !:)i i problem mechanika w tych rejonach pewnie by sie rozwiazał :) A tak serjo, tak jak wyzej pisałem tu naprawde jest problem z osobami ktore znaja sie na HD.Do serwisu w jeleniej troszke sie zraziłem bo oddałem moto i dostałem go spowrotem z rysami na filtrze powietrza i silniku, wole naprawde i z 200 km przejechać i oddac go w odpowiednie rece niz znowu uzerac sie z kims.Ale oczywiscie to luzne pytanie nic na siłe Fisiu :) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 (edytowane) Wiem, wiem pieknie tam jest... i z mieszkaniem pewnie łatwiej. Szczególnie po post enerdowskiej stronie.....Mozna dlubnąć kiedyś... jak bedzie czas...Póki co proponuje Ci zalozyc osłony na pas i zmienic pulley na 65T... bedzie lepiej... bo to stare EVO jest, filtr jeszcze mocowany do ramy... jak sie domyslam. :cool: Edytowane 25 Listopada 2015 przez FIS Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.