Skocz do zawartości

Wielka Prosba -Yamaha TT600R odpalanie


Rekomendowane odpowiedzi

 

Bo nie pali na ciepło :biggrin: . A tak poza tym moto masz dwa dni to skąd wiesz co tam siedzi? Chyba że nie masz kasy to co innego, wtedy pozostaje Ci jeździć aż przestanie palić w ogóle.

dlatego tutAJ jestem.

Najpierw probuje sam ogarnac- taki juz jestem potem ewentualnie leciec do mechanika

Mysle ze ty masz tak samo

 

Jak wali marchewy to obstawiam lewe powietrze, a w xt/tt króćce lubią przepuszczać.

krocce są do bani przynajmniej ten co idzie do głowicy, poprzedni wlasciciel jak dokladnie sie przyjrzalem od dolu bylo silikonowane - zdapalem to i guma ma bardzo male ryse - myslisz ze to moze byc powodem ze az nie chcialby palic na rozgrzanym. Poza tym on nie trzyma roniutenko obrtotow tylko lekko pyrka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlatego tutAJ jestem.

Najpierw probuje sam ogarnac- taki juz jestem potem ewentualnie leciec do mechanika

Mysle ze ty masz tak samo

 

 

Tylko pod tym względem że robię sam to co moge. Ale jak kupuję moto to sprawdzam to co potrafię a nie zakładam że wszystko jest git.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Tylko pod tym względem że robię sam to co moge. Ale jak kupuję moto to sprawdzam to co potrafię a nie zakładam że wszystko jest git.

sprawdzilem co moglem - moto jezdzilo bez problem stan reszty tez bardzo dobry, cuda sie zaczely dziac jak zwykle. Mysle ze beda to krocce ssące , jutro kupuje i zakladam i nie ma co gdybac.

Mysle tez ze zawory tez sam sobie potrafie sprawdzic dzieki instrukcji kolegi

A ty panie to wiele i nie pomogles ale tak dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeszcze proponowałbym zajrzeć do gaźnika i świecy, a przede wszystkim to zmienic olej :)

Jeszcze cos niecos ogarniam. Jeden krociec totalny zlom w rekach sie sypal- ten od podcisnienia, drugi byl przykrecony na jedna srube

Tak naprawde to straszna meka cos czuje bedzie zalozyc te krocce strasznie malo miejsca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa jest prosta. Przykręcasz króćce i wkładasz gaźnik od prawej strony, z nowym nie ma problemu.

 

Jak masz gaźnik na wierzchu sprawdź poziom paliwa metodą na wężyk.

 

tak ma być https://www.bikepics.com/pics/2014/03/21/bikepics-2653000-800.jpg

5-7mm od krawędzi pokrywy komory pływakowej, jak na foto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa jest prosta. Przykręcasz króćce i wkładasz gaźnik od prawej strony, z nowym nie ma problemu.

 

Jak masz gaźnik na wierzchu sprawdź poziom paliwa metodą na wężyk.

 

tak ma być https://www.bikepics.com/pics/2014/03/21/bikepics-2653000-800.jpg

5-7mm od krawędzi pokrywy komory pływakowej, jak na foto

Wielkie dzieki za rady, wyjasnienia . Na pewno sie przydaly

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...