damzet Opublikowano 3 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Bo nie pali na ciepło :biggrin: . A tak poza tym moto masz dwa dni to skąd wiesz co tam siedzi? Chyba że nie masz kasy to co innego, wtedy pozostaje Ci jeździć aż przestanie palić w ogóle.dlatego tutAJ jestem.Najpierw probuje sam ogarnac- taki juz jestem potem ewentualnie leciec do mechanikaMysle ze ty masz tak samo Jak wali marchewy to obstawiam lewe powietrze, a w xt/tt króćce lubią przepuszczać. krocce są do bani przynajmniej ten co idzie do głowicy, poprzedni wlasciciel jak dokladnie sie przyjrzalem od dolu bylo silikonowane - zdapalem to i guma ma bardzo male ryse - myslisz ze to moze byc powodem ze az nie chcialby palic na rozgrzanym. Poza tym on nie trzyma roniutenko obrtotow tylko lekko pyrka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 dlatego tutAJ jestem.Najpierw probuje sam ogarnac- taki juz jestem potem ewentualnie leciec do mechanikaMysle ze ty masz tak samo Tylko pod tym względem że robię sam to co moge. Ale jak kupuję moto to sprawdzam to co potrafię a nie zakładam że wszystko jest git. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damzet Opublikowano 3 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Tylko pod tym względem że robię sam to co moge. Ale jak kupuję moto to sprawdzam to co potrafię a nie zakładam że wszystko jest git.sprawdzilem co moglem - moto jezdzilo bez problem stan reszty tez bardzo dobry, cuda sie zaczely dziac jak zwykle. Mysle ze beda to krocce ssące , jutro kupuje i zakladam i nie ma co gdybac.Mysle tez ze zawory tez sam sobie potrafie sprawdzic dzieki instrukcji kolegiA ty panie to wiele i nie pomogles ale tak dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Ja jeszcze proponowałbym zajrzeć do gaźnika i świecy, a przede wszystkim to zmienic olej :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damzet Opublikowano 4 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Ja jeszcze proponowałbym zajrzeć do gaźnika i świecy, a przede wszystkim to zmienic olej :)Jeszcze cos niecos ogarniam. Jeden krociec totalny zlom w rekach sie sypal- ten od podcisnienia, drugi byl przykrecony na jedna srubeTak naprawde to straszna meka cos czuje bedzie zalozyc te krocce strasznie malo miejsca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Sprawa jest prosta. Przykręcasz króćce i wkładasz gaźnik od prawej strony, z nowym nie ma problemu. Jak masz gaźnik na wierzchu sprawdź poziom paliwa metodą na wężyk. tak ma być https://www.bikepics.com/pics/2014/03/21/bikepics-2653000-800.jpg5-7mm od krawędzi pokrywy komory pływakowej, jak na foto Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damzet Opublikowano 7 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Sprawa jest prosta. Przykręcasz króćce i wkładasz gaźnik od prawej strony, z nowym nie ma problemu. Jak masz gaźnik na wierzchu sprawdź poziom paliwa metodą na wężyk. tak ma być https://www.bikepics.com/pics/2014/03/21/bikepics-2653000-800.jpg5-7mm od krawędzi pokrywy komory pływakowej, jak na fotoWielkie dzieki za rady, wyjasnienia . Na pewno sie przydaly Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.