maarp Opublikowano 28 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 KamiluWidzę że Ty z tych bardziej "dociekliwych".Ów układ jest prosty i wystarczy jak udasz się do sklepu elektronicznego i oni Ci tam wszystko dobiorą. Nie ma w tym większej finezji.Pytasz czy ktoś ma. Tak, ja mam. Ale na półce. Bo po co mam używać coś takiego skoro można wyłączyć siłownik przepustnicy tłumika spod kompa.Ale działać raczej powinno.Co do tego "check engine" w motocyklu o którym piszesz to na pewno nie świeci się bez powodu. Check engine od tak nie powinno się świecić - informuje ono o niepoprawnej pracy/odczycie któregoś z czujników/obwodów np. temperatury powietrza, sondy lambda, pracy wentylatora itd itp...Na miejscu użytkownika tego motocykla bym się tym zainteresował. Cytuj http://www.dwagary.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz1981 Opublikowano 30 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2016 Co do tego "check engine" w motocyklu o którym piszesz to na pewno nie świeci się bez powodu. Check engine od tak nie powinno się świecić - informuje ono o niepoprawnej pracy/odczycie któregoś z czujników/obwodów np. temperatury powietrza, sondy lambda, pracy wentylatora itd itp...Na miejscu użytkownika tego motocykla bym się tym zainteresował. maarp, u mnie też wywala check i po podłączeniu kompa wychodzi na to że jest to błąd związany z exup'em. Poprzedni właściciel wymienił oryginalny wydech na sebringa i z obudowy filtra zdemontował silnik sterujący zaworem oraz linkę. Nie zawsze, ale czasem kiedy ostrzej odkręcę do wysokich obrotów to zapala mi się check który albo pali się do wyłączenia zapłonu albo sam gaśnie w trakcie jazdy. Parę razy podłączałem bułę pod ECMspy i jedyny błąd jaki znajdował to ten związany z zaworem - jeśli dobrze pamiętam to "EXHAUST VALVE STUCK OPEN". Uznałem że skoro błąd dotyczy zaworu którego w akcesoryjnym wydechu nie ma to nie ma co sobie tym głowy zawracać. Co o tym myślisz? Mam wersję FREE ECMspy i czy mogę i przy jej pomocy wyłączyć EXUP aby problem z checkiem zniknął? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maarp Opublikowano 5 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2016 Jest to błąd aktualny czy widzisz go w historycznych? Cytuj http://www.dwagary.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz1981 Opublikowano 5 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2016 Ręki sobie uciąć nie dam ale chyba aktualny bo dawałem wtedy odczyt błędów i jak wyskakiwał to zdaje się że dało się go usunąć. Nigdy innych błędów mi nie znalazł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jasik xb12r Opublikowano 13 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2017 (edytowane) Panowie temat umarl a ja tez chcialbym sie dowiedziec jak w Ecmspy tego exapa zneutralizowac. Nawet nie wiem czy u mnie to by dzialalo. Wydech mam Quill Evo 2 (chyba jakis kombinowany) i zdemontowana linke. Przy zwyklej przygazowce ciegno linki (to na obudowie air boxu) sie nie obraca - to oznacza ze jest zepsuty?. I dodatkowe pytanie: czy orginalny wydech z xb9 bedzie pasowal do xb12 ( oprocz tego ze xb9 nie ma exapa? Edytowane 13 Maja 2017 przez Jasik xb12r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz1981 Opublikowano 21 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2017 (edytowane) Dzisiaj wyłączałem u siebie więc jeśli masz ecmspy w wersji 2.0.x to wchodzisz w zakładkę SYSTEM, potem EXHAUST VALVE i odznaczasz ENABLE EXHAUST VALVE. Następnie przechodzisz do zakładki EEPROM i zapisujesz zmiany. Całe 15 sekund roboty ;) Jeśli masz ecmspy w wersji 1.x.x to zawór wyłącza się w zakładce DIAGNOSTICS. Wpisz w google i jest opis na zagranicznych forach. Równie banalne jak w ecmspy 2.0.x. Odnośnie Twojego pytania o linkę, sprawdzałeś czy silniczek nią sterujący nie jest odpięty? Wywala Ci checka podczas jazdy czy nigdy nie miałeś żadnych błędów? Edytowane 21 Czerwca 2017 przez lukasz1981 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jasik xb12r Opublikowano 22 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2017 Dzisiaj wyłączałem u siebie więc jeśli masz ecmspy w wersji 2.0.x to wchodzisz w zakładkę SYSTEM, potem EXHAUST VALVE i odznaczasz ENABLE EXHAUST VALVE. Następnie przechodzisz do zakładki EEPROM i zapisujesz zmiany. Całe 15 sekund roboty ;) Jeśli masz ecmspy w wersji 1.x.x to zawór wyłącza się w zakładce DIAGNOSTICS. Wpisz w google i jest opis na zagranicznych forach. Równie banalne jak w ecmspy 2.0.x. Odnośnie Twojego pytania o linkę, sprawdzałeś czy silniczek nią sterujący nie jest odpięty? Wywala Ci checka podczas jazdy czy nigdy nie miałeś żadnych błędów?Mam EcmSpy for Mono 2.0.31.2 narazie udało mi się zresetować TPSa i teraz moto chodzi jak wściekły (zniknęły czkawki i inne dziwne przypadłości). Staram się działać ostrożnie i wprowadzam po jednej zmianie i po tym jazda próba żeby jak coś wiedzieć co poszło nie tak. W wolnej chwili odłączę i wywalę to ustrojstwo i ale na razie korzystam z pogody i ujeżdżam maszynę. Czek mi się nie zapalił ani razu. Moto śmiga bezawaryjnie tylko żona po przejażdżce na dystansie 150mil się zraziła i powiedziała ze nie będzie nim ze mną jeździć bo niewygodny i bardzo narowisty (nie bardzo jestem tym zmartwiony, z nakładką na siedzeniu pasażera i bez podnóżków wygląda lepiej :) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz1981 Opublikowano 22 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2017 No to masz najnowszą wersję ecmspy, tą którą ja. Jak znajdziesz 2 minuty to szybko sprawdzisz czy masz aktywnego exupa. Zachęciłeś mnie do zresetowania TPSa - może i u mnie czkawki na zimnym silniku znikną bo innych negatywnych objawów nie mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.