Skocz do zawartości

Naprawa piasty


Songo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wysypało mi się łożysko w przednim kole i zniszczyło piastę. Ktoś mi powiedział że gdy w samochodzie zniszczyła mu się piasta mechanik proponował mu wstawianie jakiejś tulei i naprawę tego. Jestem sceptycznie nastawiony do tego ale jeśli wykonuje się takie naprawy to mój portfel by to pewnie lżej odczuł. Obawiam się czy ktoś byłby w stanie odtworzyć miejsce na łożysko. Jest sens z tym się bawić?

 

IMG_0296.jpg

 

IMG_0297.jpg

 

IMG_0299.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz może najpierw od czego to piasta bo chcesz pomocy ale nie wiadomo do czego.

 

 

TT

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Edit. Przecież tam nadal siedzi zewnętrzna bieżnia a więc wyjmij ją, wprasuj nowe łożysko i ogień.

 

 

TT

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu nie ma co obtaczać. Łożysko siedzi na swoim miejscu, nieuszkodzone zapodajesz tuleje i ogień.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Madafaka wydaje mi się że to chyba aluminium. Przychylam się do zdania Montera że nie ma tu co kombinować z tym rantem.

 

IMG_0309.jpg

 

Swoją drogą te rowki chyba kwalifikują dystans do wymiany?

Edytowane przez Songo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kwalifikuja.Tak ma byc

 

Kolego,nie zgodzę się z Tobą.

Jak idzie to zauważyć przy nowych dystansach,na rancie jest wytoczony rowek a zaraz za nim zgrubienie ,które wchodzi za wargi uszczelniacza przy końcowym montażu koła.

Spotkałem się z dystansami które pracowały na simeringach dwuwargowych i wytarte były dwa rowki a wizualnie wyglądało na trzy.

Ten na foto które wkleił Songo widać dwa-jeden to wytarcie od uszczelniacza i kwalifikuje dystans do wymiany,bo inaczej rozerwie wargi uszczelniacza i cała jego kariera się skończy, po czym (jeśli brodzi w błocie) łożyska.

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...