motorek Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 witam, potrzebuje opisu lub fotki sposobu podłaczenia regulatora napiecia w motocyklu XJ 600 4BR z 1995 roku, z góry dziekuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 A możesz opisać swoje zmartwienie? Może wtedy będzie dużo łatwiej Ci pomóc. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorek Opublikowano 1 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 chce sie upewnic że podłączony do tej pory regulator w XJ 600 , który długo nie podziałał, jest podłączony prawidłowo i nie padł przez złe podłączenie, nie ja to poprzednio robiłem więc nie mam pewności, a teraz chciałbym ją mieć poprostu,regulator nowy jest i nie chce go popsuć, na nim (regulatorze ) żadnych oznaczeń nie ma, są cztery piny po dwa w dwóch rzedach, to tej pory było tak że : górny lewy,dolny prawy i lewy to było podłączenie dla alternatora, górny prawy to było wyjście +, obudowa -masa,pytanie, czy to jest ok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 To nie masz gniazda w instalacji do którego wpinasz regulator? Przecież tego nie da się źle podłączyć. A jeśli stary nie miał żeberek to nic dziwnego że padł. Jeśli kupiłeś taki sam to go lepiej zwróć póki nie używany. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorek Opublikowano 1 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 wtyczke tą orginalną jakis majster usunął przy podłaczeniu poprzedniego regulatora z innego motocykla, taki zabieg na dojazd do domu,tamten regulator padł,pózniej własciciel kupił juz właściwy regulator i ponownie ktos podłaczył bez orginalnej wtyczki ,przewody sa zarobione złączkami F2,5, ten regulator też padł, teraz jest kupiony równiez własciwy regulator do tego motocykla i zanim go podłacze chce byc pewny że prawidłowo bede wpinał wtyczki,proste Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 Mierzyłeś napięcie ze statora?Oryginalny numer części 3TJ-81960-01 Tak to wyglada: Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorek Opublikowano 1 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 napiecie ze statora mierzyłem, wzrasta wraz ze wzrostem obrotów do ok 40v, wszystkie trzy fazy są ok, tylko własnie to podłaczenie mnie intrygowało, według tego co podesłałeś to przewody na górnych pinach były zamienione yellow z red, oczywiście patrząc na regulator dokładnie tak jak na rysunku, dziekuje za ten schemat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.