Glenroy Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 A rozklekotany kosz sprzęgłowy, co w yamahach chyba żadną nowością nie jest, może powodować szarpanie na niskich obrotach? ;). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macieksib Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 gaźniki czyszczone poziom paliwa ustawiony na serwisówke tak jak i dysze wolnych obrotów zsynchronizowane tylko jedna rzecz może budzić zastrzeżenie mianowicie wartość podciśnienia jest mniejsza w serwisowce jest 225 nie pamietam jednostki a u mnie wszędzie jest po 140 według carbtune na innych moto pokazuje właściwe wartości sprawdzane na fzs 600 i er5 wiec to nie wina urządzenia. lewego powietrza raczej nie bierze bo obroty nie rosną jak psikam plakiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Ustawienia na serwisówkę były dobre jak motocykl wyszedł z fabryki, teraz ma kilkanaście lat więc to już nie aktualne, doświadczony mechanik obyty z gaźnikami będzie wiedział jak to zgrać. Może mi się wydaje, ale fabryczny tłumik to chyba tam nie jest. Wartość podciśnienia jest sprawą drugorzędną, ale jeśli gaźniki są źle wyregulowane to będzie ona za niska- jest to jakaś wskazówka. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macieksib Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 moto ma przejechane 7500 mil wiec nie dużo a przed rozbieraniem było odkrecone na dwa obroty od składu mieszanki poziom paliwa na 12,5 wiec książkowe ustawienia przywróciłem a stało sie to z dnia na dzień moto zaczęło szarpać i pucha oryginalna trochę nie składnie ale zmęczony jestem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Nie wiem jaki to rodzaj szarpania, więc ciężko powiedzieć na odległość.Taki dźwięk jest normalny, to stukają kły biegów o siebie, bo nie mają obciążenia i latają od lewej do prawej, poza tym ten motocykl nie chodzi ładnie, równo. Tak to słyszę i myślę, że to wina gaźników.tak jak pisze baba to gaźniki lub kwestia dolotu powietrza... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macieksib Opublikowano 17 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 chylę głowę sprawcą szarpania okazały sie gaźniki.Poziom paliwa został na 12.5 mm według książki a śrubki od składu mieszanki dałem na 3,5 obrotu a nie 2 i jest prawie dobrze podciśnienie wzrosło do 210 "nie pamietam skali" a było 140 a powinno być 225. Moto nie szarpie ale trochę za bogato gdzieś bo daje paliwem wiec jutro sprawdzę świece i zrobię korekty Dziękuje za pomoc i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 17 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 :) Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.