Skocz do zawartości

R6 2000 szarpie


gta175
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

gaźniki czyszczone poziom paliwa ustawiony na serwisówke tak jak i dysze wolnych obrotów zsynchronizowane tylko jedna rzecz może budzić zastrzeżenie mianowicie wartość podciśnienia jest mniejsza w serwisowce jest 225 nie pamietam jednostki a u mnie wszędzie jest po 140 według carbtune na innych moto pokazuje właściwe wartości sprawdzane na fzs 600 i er5 wiec to nie wina urządzenia. lewego powietrza raczej nie bierze bo obroty nie rosną jak psikam plakiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustawienia na serwisówkę były dobre jak motocykl wyszedł z fabryki, teraz ma kilkanaście lat więc to już nie aktualne, doświadczony mechanik obyty z gaźnikami będzie wiedział jak to zgrać. Może mi się wydaje, ale fabryczny tłumik to chyba tam nie jest. Wartość podciśnienia jest sprawą drugorzędną, ale jeśli gaźniki są źle wyregulowane to będzie ona za niska- jest to jakaś wskazówka.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moto ma przejechane 7500 mil wiec nie dużo a przed rozbieraniem było odkrecone na dwa obroty od składu mieszanki poziom paliwa na 12,5 wiec książkowe ustawienia przywróciłem a stało sie to z dnia na dzień moto zaczęło szarpać i pucha oryginalna trochę nie składnie ale zmęczony jestem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jaki to rodzaj szarpania, więc ciężko powiedzieć na odległość.

Taki dźwięk jest normalny, to stukają kły biegów o siebie, bo nie mają obciążenia i latają od lewej do prawej, poza tym ten motocykl nie chodzi ładnie, równo. Tak to słyszę i myślę, że to wina gaźników.

tak jak pisze baba to gaźniki lub kwestia dolotu powietrza...

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chylę głowę sprawcą szarpania okazały sie gaźniki.

Poziom paliwa został na 12.5 mm według książki a śrubki od składu mieszanki dałem na 3,5 obrotu a nie 2 i jest prawie dobrze podciśnienie wzrosło do 210 "nie pamietam skali" a było 140 a powinno być 225.

Moto nie szarpie ale trochę za bogato gdzieś bo daje paliwem wiec jutro sprawdzę świece i zrobię korekty Dziękuje za pomoc i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...