Twoja Generacja Opublikowano 19 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2015 Sorki że zakładam nowy temat ale na tamten nikt mi nie odpisuje :/Po odblokowaniu wydechu (był katalizator i zawirowywacz spalin) Aprilią nie da się w ogóle jeździć.Odpala i po 5 sekundach gaśnie, mimo dokręconej na max śrubki wolnych obrotów moto chodzi na 1100 obrotów, czyli ledwo ledwo.Czasem ciężko go odpalić, raz zapali od razu a czasem (rzadko) trzeba go długo kręcić.Podczas jazdy i postoju przerywa niezależnie od obrotów, nie wchodzi więcej jak 8tys obrotów.Sytuacja poprawiła się trochę gdy zwiększyłem dawkę paliwa na iglicy. Wtedy gdy go odpaliłem chodził z 10 min na wolnych obrotach i nie zgasł, ale potem znów się zaczęło dziać jak wcześniej.Dysza może mieć coś do tego? Bo mam 128, a dla odblokowanej Aprili zalecana jest 185.Przerywanie i nie wchodzenie na wysokie obroty pojawiło się po odblokowaniu wydechu.Po przejechaniu 2 km świeca jest bardzo gorąca.Tym razem nalałem Pb 98, ale raczej nie w tym problem. Proszę Was o pomoc bo nie po to kupiłem moto żeby cały czas stał w garażu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszZZR Opublikowano 19 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2015 To już chyba sam sobie odpowiedziałeś-za mała dysza do otwartej wersji. Udrażniając wylot zapomniałeś o paliwie i powietrzu-tego też trzeba dodać, to takie podstawy tuningu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 19 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2015 Dysza może mieć coś do tego? Bo mam 128, a dla odblokowanej Aprili zalecana jest 185. Jak poczytałem na zagranicznych forach to na dyszy 185 jeżdżą tylko na wyścigach jak trzymają obroty prawie cały czas na czerwonym polu. Ponoć w wersjach normalnych, drogowych taka dysza nie zdaje egzaminu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twoja Generacja Opublikowano 19 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2015 Więc dysza 160 będzie dobra? I oprócz tej głównej muszę jeszcze coś w gaźniku wymienić? A co z gaśnięciem bo działo się to jeszcze przed odblokowaniem wydechu? Gaśnie na wolnych obrotach (na luzie i na biegu), gdy stoi to wskazówka obrotów faluje. Tak myślałem czy to nie wina modułu zapłonowego, ale nie znam się za bardzo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twoja Generacja Opublikowano 20 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 Rozwiązałem problem (cewka zapłonowa) :DPomimo zapewnień mechanika że cewka jest dobra kupiłem nową, wymieniłem i Aprilia śmiga aż miło ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.