Gość dreamof Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 (edytowane) 1. Kumkasz?? Fochoskręt!!!! :P2. A tego przeciwskrętu to długo chcesz mnie jeszcze uczyć? Bo nie wiem w ile cierpliwości mam sie uzbroić :P ( Cwiczyłam go ostatnio na torze)3. Umiem czytac:)))))) :P Przyznaję się bez bicia, że nie mam zwyczaju używać tylnego hamulca i musze to nadrobić. Edytowane 2 Października 2015 przez dreamof Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 1. To zdaje się początek wielkiego uczucia :D2. Wiesz, ja mogę długo i bez przerwy :P Cierpliwości też mam całkiem sporo...3. Normalnie ideał :PNie wiem, może to zależy od instruktorów, ale jak ja się uczyłem to bardzo zwracali uwagę na użycie tylnego hamulca. Bez tego nie wypuściliby mnie z placu :P Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dreamof Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 No już tłumaczyłam jak to jest z tylnym. Dosłownie brzmiało to tak: Nie używaj tylnego, tzn. możesz ale jeśli egzaminator zauważy, że używasz jedynie tylnego albo , że naciskasz go bez wcześniejszego wsparcia przednim to może być źle ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 Ma koleś farta, że nie żyjemy średniowieczu, bo poszedłby z dymem już dawno... Egzaminator tak samo. Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil2255 Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 1. To zdaje się początek wielkiego uczucia :D2. Wiesz, ja mogę długo i bez przerwy :P Cierpliwości też mam całkiem sporo...3. Normalnie ideał :PNie wiem, może to zależy od instruktorów, ale jak ja się uczyłem to bardzo zwracali uwagę na użycie tylnego hamulca. Bez tego nie wypuściliby mnie z placu :PNo to pogratulować instruktora, pewnie jeszcze kazał nie dotykać przedniego bo można przelecieć przez kierownik. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dreamof Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 A tak na serio....Używać mogę zawsze czy są jakieś wyjatki? Gdzieś czytałam, że faktycznie stabilizuje i że warto np. przy slalomie z 30 km zastsować tylny trzymając jednocześnie gaz. w ten sposób niby nie spadnie prędkość a moto będzie faktycznie stabilniejsze.Przy przeciwskrecie raczej odpycham manetkę i dodaję gazu , żeby ładnie wyjść z zakrętu. W razie "w" ponownie odpycham, żeby zacieśnić.Może być?Ma koleś farta, że nie żyjemy średniowieczu, bo poszedłby z dymem już dawno... Egzaminator tak samo. Hmmmm, nie ma co winić instruktorów za głupoty egzaminatorów.... Ja mam zdać, widocznie wychodzi się z założenia, że jeździć to się każdy nauczy poźniej:P Zresztą wszysycy doskonale wiedzą, że nie ma co dyskutować tylko trzeba robić tak by egzaminator był zadowolony. No to pogratulować instruktora, pewnie jeszcze kazał nie dotykać przedniego bo można przelecieć przez kierownik. :D Przedni kazał dotykać bardzo... bardzo z wyczuciem by stawać ładnie i tak też pięknie i zgrabnie to robię:P i jak widzę , że ktoś wciska ten hamulec tak okrutnie bez wyczucia to mi się źle robi:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 Kolego, naucz Ty się czytać co? Czy ja napisałem gdziekolwiek takie bzdety?Instruktora pogratulować, jak najbardziej. Ma chyba najwyższe oficjalne kwalifikacje jakie można zdobyć na papierze, szkoli innych instruktorów, amatorsko się ściga i jeździ na tym samym poziomie, co gliniarze - przechodzi okresowo te same egzaminy. I zakłada mi nówki sztuki opony po zajebiście promocyjnych cenach :P.Dobrze wyczytałaś. To cały czas próbuję Ci powiedzieć :P. Oprócz tego nawyk używania tylnego hebla może Ci nie raz tą Twoją słodką pupcię uratować, np w czasie ulew, jazdy po śliskiej nawierzchni, śniegu itp. Warto się z nim zaprzyjaźnić.Nie wiem, czy może być, przydały się filmik. Najlepiej kręcony kamerką na zadupku :D :D :D Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dreamof Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 (edytowane) aham...Tia... jeszcze jakieś filmiki Cię interesują? :P Jeśli tylko dopisze w środę pogoda,pobowię sie tym tylnym hamulcem. Może uda mi sie go wkomponować w slalom. Czasm bywam całkiem pojętną jak na osobę myślącą:P Edytowane 2 Października 2015 przez dreamof Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 Spokojnie, do wszystkiego dojdziemy małymi kroczkami :D :P Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dreamof Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 (edytowane) Ja tam jestem niemal pewien, że masz terrorystów w rodzinie, co najmniej kilku. Bo na zdjęciu w awatarze wyglądasz bombowo ;). ps zdjęcia... zrobione zaraz po dwóch godzinach pierwszych osemek. Fakt...zbombardowana Spokojnie, do wszystkiego dojdziemy małymi kroczkami :D :P Starczy głupot bo jeszcze ktoś je weźmie na poważnie:) Edytowane 2 Października 2015 przez dreamof Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil2255 Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 Kolego, naucz Ty się czytać co? Czy ja napisałem gdziekolwiek takie bzdety?Instruktora pogratulować, jak najbardziej. Ma chyba najwyższe oficjalne kwalifikacje jakie można zdobyć na papierze, szkoli innych instruktorów, amatorsko się ściga i jeździ na tym samym poziomie, co gliniarze - przechodzi okresowo te same egzaminy. I zakłada mi nówki sztuki opony po zajebiście promocyjnych cenach :P.Dobrze wyczytałaś. To cały czas próbuję Ci powiedzieć :P. Oprócz tego nawyk używania tylnego hebla może Ci nie raz tą Twoją słodką pupcię uratować, np w czasie ulew, jazdy po śliskiej nawierzchni, śniegu itp. Warto się z nim zaprzyjaźnić.Nie wiem, czy może być, przydały się filmik. Najlepiej kręcony kamerką na zadupku :D :D :DBardzo trafnie to ująłeś "na papierze" w tym kraju sami wykształceni :P. Wow, nie dość że instruktor rajdowiec to jeszcze święty Mikołaj. Może podczas deszczu tak ale jak ci dziadek z podporządkowanej wyskoczy to ci nawyk używania tylnego hamulca raczej pupci nie uratuje. :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dreamof Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 Może podczas deszczu tak ale jak ci dziadek z podporządkowanej wyskoczy to ci nawyk używania tylnego hamulca raczej pupci nie uratuje. :P No ja to już bym podciągnęła do tzw. awaryjnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 pobowię sie tym tylnym hamulcem. Może uda mi sie go wkomponować w slalom. Czasm bywam całkiem pojętną jak na osobę myślącą :PSpróbuj, źle na tym nie wyjdziesz. Bardzo trafnie to ująłeś "na papierze" w tym kraju sami wykształceni :P.O którym kraju mówisz? Wow, nie dość że instruktor rajdowiec to jeszcze święty Mikołaj.Żebyś wiedział! Komplet Pirelli City Demon w CMC z montażem kosztuje 180 funa, u niego płaciłem niecałe 90. Może podczas deszczu tak ale jak ci dziadek z podporządkowanej wyskoczy to ci nawyk używania tylnego hamulca raczej pupci nie uratuje.To Ty hamowałbyś awaryjnie bez użycia tylnego hamulca? A słyszał o czymś takim jak ominięcie przeszkody? Na egzaminie miałem obowiązkowe ćwiczenie - omijanie przeszkody z pomiarem prędkości i zatrzymanie w kopercie. Dało radę przy 59 km/h na placu. Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dreamof Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 To wy rozwijajcie temat a ja poczytam jutro:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 (edytowane) Czasm bywam całkiem pojętną jak na osobę myślącą :P najważniejsze że fajna laska jesteś wtedy reszta już się nie liczy Może podczas deszczu tak ale jak ci dziadek z podporządkowanej wyskoczy to ci nawyk używania tylnego hamulca raczej pupci nie uratuje. :P niekoniecznie .......Ja uważam że uślizg tyłu jest do opanowania a przodu szczególnie dla świeżaka niezbyt .......Uślizg tyłu to często wręcz frajda :D Ja tam całe życie hamuje w 90% tylnim hamulcem a przednim sobie pomagam jak tył nie daje rady przy dużych prędkościach i sytuacjach potencjalnie awaryjnych -nie jestem przez to prawdziwym motocyklistą , początkowo płakałem przez to i sikałem po nocach ale w końcu przyzwyczaiłem się........ Ale tutaj nie chodziło o to czy szarpie, czy na wtrysku itd nie no wiadomo że chodzi o bajerę , dobrze że nie jesteś niewrażliwy na samotną ładną zagubioną kobietę , tak trzymać ale fakt jest faktem że wtrysk generalnie zawsze prawie jest sprzęgnięty z zmienna mapą zapłonu ( chyba że mówimy o jednopunkcie pośrednim w kadecie ale to forum motocyklowe :D ) i prędzej ci zgaśnie niż będzie szarpał, tak będzie kombinował żebyś nie odczuł szarpania..... Natomiast gaźnik to gaźnik i ogromna różnica jest szczególnie w prowadzeniu moto na niskich biegach bez gazu kiedy silnik jest zimny/ciepły, moto z gaźnikiem też zawsze będzie bardziej kapryśne na niskich obrotach niż na wtrysku ..... No już tłumaczyłam jak to jest z tylnym. Dosłownie brzmiało to tak: Nie używaj tylnego, tzn. możesz ale jeśli egzaminator zauważy, że używasz jedynie tylnego albo , że naciskasz go bez wcześniejszego wsparcia przednim to może być źle ... japierdziele co wiatr zawieje to technika szkolenia jest inna.......Ja jak się uczyłem to naciskali żeby hamować tylko tylnim hamulcem co podobno jest nieprawidłowe , ale jak teraz każą nie dotykać tylniego to też bzdura.......uczyć jednak człowiek musi się sam :D generalnie pamiętaj że najważniejsze w całym motocykliźmie to nauczyć się latać na gumie i tego niestety nie uczą ja 6 lat latam i nie potrafię konkretnie przypierdolić conajwyżej błysnę lampą w niebo i panika i odpuszczam mam wrażenie że najlepiej uczy się na słabych motocyklach bo taka 600 4T 1 gar już za szybko wyrywa :D Edytowane 3 Października 2015 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.