LGOLO Opublikowano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2015 Koledzy pomóżcie bo moja wiedza techniczna sie kończy - mam Suzuki Intruder VL 1500. Motocykl chodzi perfekcyjnie na biegach 1,2,3 - dalej nie ma mocy, przyspieszenie siada. Żeby było jasne piszę o zakresie prędkości odpowiednim do 4 i 5 biegu tj. powyżej 80 km/h, motocykl przeszedł przegląd i synchronizację gaźników, sprawdzenie stopnia sprężania, sprzęgło się nie ślizga, na biegach 1,2,3 nie ma żadnych problemów tj. pali z tzw. pierwszego obrotu, pracuje perfekcyjnie na biegu jałowym, zapewnia możliwość odpowiedniego przyspieszenia na biegach 1,2,3 w pełnym zakresie prędkości obrotowych. Dalej następuje wyraźny spadek mocy - przyspieszyć na 4 lub piątym biegu jest znacznie trudniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joinery Opublikowano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2015 źle ustawiane podciśnienie przy synchronizacji gaźników... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2015 źle ustawiane podciśnienie przy synchronizacji gaźników... yyy... że co?? Proszę rozwiń ten wątek bo się pogubiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LGOLO Opublikowano 15 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 No własnie, czy mógłbyś to rozwinąć, godzie i jak lub czym się to reguluje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joinery Opublikowano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2015 (edytowane) widzę ze żdziwko łapło... to takie moje pytanie , jaką wartośc podciśnienia przyjąłeś podczas synchronizacji??? Sztuka nie polega na ustawieniu tylko żeby było równo bez względu na wartość , w większości motocykli Engine Vacuum to 22cm Hg "+,-" 2 a jak było u ciebie??? Edytowane 20 Czerwca 2015 przez joinery Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bruns Opublikowano 21 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2015 widzę ze żdziwko łapło...A no łapło ! Bo jak wytłumaczysz że na biegach 123 podciśnienie jest dobre a na 4 i 5 , według Ciebie jest złe ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LGOLO Opublikowano 22 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Koledzy, przepraszam, że tak długo nie odpisywałem ale nie miałem takiej możliwości. Wracając do tematu, podciśnienie ustawiałem tylko według równości bo tak wyczytałem we wszystkich instrukcjach dotyczących synchronizacji. Zresztą synchronizacja realizowana jest za pomocą jednej linki, którą nie da się reulować podciśnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 A czy na 4 i 5 wystepuje jakies lekkie szarpanie , kichanie , przerywanie czy po prostu piec chodzi równo ale nie chce się wkręcić ??Czy tam jest czujnik biegów (tzn który bieg wrzucony) ? Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LGOLO Opublikowano 22 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Czujnika biegów nie ma jest tylko czujnik luzu. Natomiast w kwestii pracy to nie ma szarpania ani kichania tylko silnik jakby nie miał mocy czyli bardzo powoli się wkręca i nieco zmienia się dźwięk jego pracy - słychać jakby jakieś "klapanie". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 A czy na 4 i na 5 zatrzymuje się na tych samych obrotach czy jest zauwazalna róźnica ? Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LGOLO Opublikowano 22 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Można powiedzieć, że na tych samych obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Sprawdź czy się wąż od paliwa z baku nie zagina ,odpowietrzenie baku działa prawidłowo(przejdź sie z otwartym korkiem) , kranik podciśnieniowy działa prawidłowo(zassaj podciśnienie a powinno z paliwowego zdrowo się polać) a jesli jest pompka to czy ma prawidłowe ciśnienie i wydajność. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LGOLO Opublikowano 23 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Dzięki za radę, jutro, po powrocie do domu spróbuję to uczynić aczkolwiek nie jestem przekonany, że to coś pomoże bowiem to co podkreślam - na biegach 1,2,3 te problemy nie występują niezależnie od obrotów, a przecież to w znaczniej mierze od obrotów zależy chwilowe zużycie paliwa. Niemniej cytując klasyka jeśli nie pomogło to co powinno to spróbujmy tego co nie rokuje nadziei zatem dzięki za radę. Poinformuję o skutkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LGOLO Opublikowano 25 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2015 Zgodnie z przewidywaniami, układ paliwowy działa bez zarzutu, odpowietrzenie zbiornika też pracuje dobrze bowiem nie ma znaczenia czy korek od baku jest otwarty czy zamknięty. A problem nadal występuje. Proszę o dalsze sugestie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.