Skocz do zawartości

Suzuki Intruder VL 1500 - utrata mocy na 4 i 5 biegu


LGOLO
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy pomóżcie bo moja wiedza techniczna sie kończy - mam Suzuki Intruder VL 1500. Motocykl chodzi perfekcyjnie na biegach 1,2,3 - dalej nie ma mocy, przyspieszenie siada. Żeby było jasne piszę o zakresie prędkości odpowiednim do 4 i 5 biegu tj. powyżej 80 km/h, motocykl przeszedł przegląd i synchronizację gaźników, sprawdzenie stopnia sprężania, sprzęgło się nie ślizga, na biegach 1,2,3 nie ma żadnych problemów tj. pali z tzw. pierwszego obrotu, pracuje perfekcyjnie na biegu jałowym, zapewnia możliwość odpowiedniego przyspieszenia na biegach 1,2,3 w pełnym zakresie prędkości obrotowych. Dalej następuje wyraźny spadek mocy - przyspieszyć na 4 lub piątym biegu jest znacznie trudniej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzę ze żdziwko łapło... to takie moje pytanie , jaką wartośc podciśnienia przyjąłeś podczas synchronizacji??? Sztuka nie polega na ustawieniu tylko żeby było równo bez względu na wartość , w większości motocykli Engine Vacuum to 22cm Hg "+,-" 2 a jak było u ciebie???

Edytowane przez joinery
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, przepraszam, że tak długo nie odpisywałem ale nie miałem takiej możliwości. Wracając do tematu, podciśnienie ustawiałem tylko według równości bo tak wyczytałem we wszystkich instrukcjach dotyczących synchronizacji. Zresztą synchronizacja realizowana jest za pomocą jednej linki, którą nie da się reulować podciśnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy na 4 i 5 wystepuje jakies lekkie szarpanie , kichanie , przerywanie czy po prostu piec chodzi równo ale nie chce się wkręcić ??

Czy tam jest czujnik biegów (tzn który bieg wrzucony) ?

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnika biegów nie ma jest tylko czujnik luzu. Natomiast w kwestii pracy to nie ma szarpania ani kichania tylko silnik jakby nie miał mocy czyli bardzo powoli się wkręca i nieco zmienia się dźwięk jego pracy - słychać jakby jakieś "klapanie".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy się wąż od paliwa z baku nie zagina ,odpowietrzenie baku działa prawidłowo(przejdź sie z otwartym korkiem) , kranik podciśnieniowy działa prawidłowo(zassaj podciśnienie a powinno z paliwowego zdrowo się polać) a jesli jest pompka to czy ma prawidłowe ciśnienie i wydajność.

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za radę, jutro, po powrocie do domu spróbuję to uczynić aczkolwiek nie jestem przekonany, że to coś pomoże bowiem to co podkreślam - na biegach 1,2,3 te problemy nie występują niezależnie od obrotów, a przecież to w znaczniej mierze od obrotów zależy chwilowe zużycie paliwa. Niemniej cytując klasyka jeśli nie pomogło to co powinno to spróbujmy tego co nie rokuje nadziei zatem dzięki za radę. Poinformuję o skutkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodnie z przewidywaniami, układ paliwowy działa bez zarzutu, odpowietrzenie zbiornika też pracuje dobrze bowiem nie ma znaczenia czy korek od baku jest otwarty czy zamknięty. A problem nadal występuje. Proszę o dalsze sugestie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...