Yamaha Rider Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 WItam, Mianowicie w lutym zakupiłem Yamahe DT 50 która miała pęknięta dętkę przy wentylu. Zakupiłem nową dętkę i po 3 miesiącach znowu to samo... ma ktoś jakiś pomysł co to by mogło być? dlaczego akurat przy wentylu to po raz drugi pękło? oponę sprawdziłem oraz felgę i nie ma tam żadnych ostrych rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lech N Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 Czy wentyl dokręcasz do felgi? Prawdopodobnie przesuwa się przy ruszaniu lub hamowaniu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yamaha Rider Opublikowano 9 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 Jest tam ta śrubka to jest dobrze dokręcona. To co z tym zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mongor Opublikowano 9 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 Przekładasz wentyl przez otwór w feldze i dopiero dokręcasz mocno tę śrubkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 9 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 Przede wszystkim właśnie nie należy mocno dokręcać nakrętki po zewnętrznej stronie wentyla, bo wtedy się najczęściej urywa. Najlepiej jest dokręcić jedną dodatkową nakrętkę na wentyl przed założeniem dętki (do oporu), założyć dętkę i lekko dokręcić zewnętrzną nakrętkę - zostawić z pół centymetra luzu (albo tyle, żeby dało się nałożyć pompę/dyszę od kompresora). Dzięki temu lekkie przesunięcie dętki w oponie nie spowoduje wyrwania wentyla. W takiej sytuacji wentyl się nieznacznie przekosi w bok, ale nie wyrwie Ci dziury w dętce. Druga sprawa: nie wiem, czy masz blokadę opony w swoim moto (różnie to się nazywa: szpaner, rim-lock). Jeżeli tak, pamiętaj o dokręceniu tego z maksymalną sensowną siłą. Zapobiegnie to właśnie obróceniu się opony na obręczy. Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Wang Opublikowano 9 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 Dobrze by było, gdybyś sprawdził w instrukcji lub w internecie, z jaką siłą należy dokręcić wentyl/nakrętkę i zrobić to z pomocą miernika ciśnienia(?). Za dużo mocy włożone w dokręcanie jest tak samo złe, jak zbyt słabe dokręcenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yamaha Rider Opublikowano 9 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 Dzięki, spróbuje to tak zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 9 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 (edytowane) Druga sprawa: nie wiem, czy masz blokadę opony w swoim moto (różnie to się nazywa: szpaner, rim-lock). Jeżeli tak, pamiętaj o dokręceniu tego z maksymalną sensowną siłą. Zapobiegnie to właśnie obróceniu się opony na obręczy. Brak takiego "trzymaka" http://allegro.pl/uchwyt-trzymak-opony-cross-alu-rim-lock-2-50-cala-i5400402274.html w kole na które nałożona jest kostka zawsze skutkuje oberwaniem wentylka Masz taki ? Edytowane 9 Czerwca 2015 przez DZIKOWSKI Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yamaha Rider Opublikowano 10 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 Brak takiego "trzymaka" http://allegro.pl/uchwyt-trzymak-opony-cross-alu-rim-lock-2-50-cala-i5400402274.html w kole na które nałożona jest kostka zawsze skutkuje oberwaniem wentylka Masz taki ?Nigdy o takim czymś nie słyszałem i tego tam też nie ma... kupić to? trzymię to wentyl w miejscu czy jak? ogółem jak to działa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 10 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 dociska oponę do felgi Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 tylko musisz miec 2 dziury w feldze , jedna na wentyl , druga na trzymak i kup trzymak odpowiedni do rozmiaru felgi ( na feli masz wybity rozmiar , a trzymaki sa podane pod wymiary od xx - do xx) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yamaha Rider Opublikowano 11 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 tylko musisz miec 2 dziury w feldze , jedna na wentyl , druga na trzymak i kup trzymak odpowiedni do rozmiaru felgi ( na feli masz wybity rozmiar , a trzymaki sa podane pod wymiary od xx - do xx)Dzięki za pomoc ogarnie się w wolnym czasie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.