skovronsky Opublikowano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2015 Kupię Fazerka, najlepiej od 2005/2006 w górę, mile widziane dodatki w postaci akcesoryjnego siodła lub/i wydechu lub Kawę Z750. Nie interesują mnie składaki i ulepy. Przed kupnem obowiązkowe oględziny w serwisie w Warszawie, więc konieczny będzie dojazd.Na moto mam do 12tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skovronsky Opublikowano 7 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2015 Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie... http://olx.pl/oferta/sprzedam-zamienie-kawasaki-z750-CID5-IDanEwR.html#de3705315c W następny weekend dopiero będę mógł podjechać i zerknąć, więc opinie naocznych świadków mile widziane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skovronsky Opublikowano 16 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2015 Do trzech razy... http://otomoto.pl/oferta/kawasaki-z-kawasaki-z750-stan-dbd-ID6y6s9D.htmlhttp://otomoto.pl/oferta/kawasaki-z-z750-z-750-ID3hhO2o.html Wiecie cosik na ich temat?Sam nie obadam tematu dokładnie, musiałbym wyrwać jakiego mechanika z serwisu i wozić go ze sobą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skovronsky Opublikowano 18 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2015 Co lepiej kupić, Fazera 2004 z dodatkami typu kufer, kanapa czy Fazera S2 2008 bez żadnych dodatków. Czy S2 jest wart dołożenia 2-3tys.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2015 Kupuj to co jest w lepszym stanie :-). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skovronsky Opublikowano 18 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2015 (edytowane) A jeśli oba są tak samo dobrze utrzymane? Kufer by się przydał, ale jak wyłożę 13k za 2008, zamiast 9,5k za 2005 to będę musiał odpuścić wszelkie dodatki. Edytowane 18 Czerwca 2015 przez skovronsky Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2015 To dokupisz resztę z czasem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skovronsky Opublikowano 19 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2015 (edytowane) Mam takie 3 sztuki na oku: http://olx.pl/oferta/kawasaki-z750j-CID5-IDawT7F.html#70b9bba837http://olx.pl/oferta/yamaha-fzs6-fazer-600-CID5-IDavZHW.html#a4ae83f7b9http://allegro.pl/yamaha-fz6-fazer-i5432582741.html Im mniej wydam, tym lepiej. Zetka jest raczej do malowania ze względu na słabo położony lakier (popękany), ale dobra znajoma maluje maski samochodów aerografem, więc temat można ogarnąć zimą po kosztach materiałów. Nie wiem czy jest sens dopłacać do S2-ki, biorąc pod uwagę fakt, że po ER6-ce Fazer może mi się znudzić po sezonie i będę chciał go pchnąć dalej, a w tym czasie przydałby się kufer, może inna szyba. Tak więc zostaje Fazer 2005 vs Zetka. Oba testowałem, oba mi pasują. Nie wiem natomiast jak będzie wyglądać jazda na trasie 200-300km. Do Zetki tak czy siak od razu założyłbym szybę, ale jak to się ma do owiewki Fazera? Edytowane 19 Czerwca 2015 przez skovronsky Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zino Opublikowano 19 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2015 skovronsky co do jazd w trasie to mam fz6 s2, kilka razy w roku (2-4) ostatnie kilka lat 1500 na jeden rzut robilem, problemu nie ma, jezeli jest milo bezwietrznie ale szybka generalnie duzo za niska i wieje nie ma co ukrywac. 200-300 km to tak naprawde zadna trasa wiec nie zdazysz sie zmeczyc, kwestia przyzwyczajenia i punktu widzenia/siedzenia. Jezeli jestes przyzwyczajony do dluzszych tras to 200-300 to rzut beretem, niestety nie jezdzilem zet wiec ciezko mi porownac. Na fz jazda autostrada okolo 150/160 srednia jest ok kladziesz sie na bak i wtedy nie ma problemu z trzepaniem kaskiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damikss Opublikowano 19 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2015 (edytowane) Gdyby w tym zestawieniu byla jakas honda, to wybór bylby oczywisty :biggrin:Tak to wybór jak miedzy miedzy kupą twardą i miekką. Jesli o turystyke chodzi , to fz 6 bedzie wygodnieszy w tej klasie.Pozycja bardziej wyprostowana i duza przednia owiwewka. Kutura pracy skrzyni biegow i silnika hmmm taka sobie. Motocykl niski wiec jesli nie masz 180 lub dlugich kulasow to fz6 bedzie lepszy. Spalanie rzeczywiste (nie wierz w bajania o spalanie 3,5-4 litra w fz6 ) bo takich bajek naczytalem sie przed kupnem na forach. Po miescie przy spokojnej jedzie bez przekraczania 6 tys obr. 6 litrow-6,5 ,na trasie przy spokojnej jedzie 5-5.5. Dziwna seryjna kierownica dobra dla ludzi o waskich barkach i kobiet. Dziwne to zaprojektowane. Moc i moment ,slabo To silnik dla kogos kto lubi ciagnac caly czas po obrotach .mimo 98 KM i momenty 63Nm (wszytko dostepne od 10 i 12 tys. obrotow) to ledwo sie kula. Jestem przyzywczajony do silnikow V i tutaj fazer mnie negatywnie zaskoczyl. Jakośc wykonania elementów jak na obecne niskie standardy ,przyzwoita. Minusy:Maly schowek pod siodlemPozycja za kierownica a raczej uchwyt kierownicyAkumulator pod bakiemBrak momentu obr.Problemy z biegami i sama kultura prace skrzyni PlusyHamulceStopka centralnaDobre swiatlaNiskiZegary i ich czytelnoścPod siedzeniem można sobie przyrzadzac posiłki podczas jazdy. :cool: Poza czujnikiem TPS ten model nie ma jakis wiekszych bolączekAle ten problem zlikwidowano od 2008 bodajże. Edytowane 19 Czerwca 2015 przez damikss Cytuj Gilera Eaglet, HondA Cbr 125,Piaggio 125,Kawasaki EN 500,Honda Deauville 650,Kawasaki El 250,Suzuki VL 800, Yamaha FZ 6 S2... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skovronsky Opublikowano 19 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2015 (edytowane) 183cm. Na er6 było źle. Siodło za nisko, za mocne ugięcie kolan. Z750 na papierze ma wyżej siodło, ale Fazer ma niżej podnóżki(albo wysunięte do porzodu). Oba sprawdzałem, oba mi pasują. W er6 brakowało szyby i ogólnie małe gabaryty mi przeszkadzały. Na trasie przy wietrznej pogodzie miotało nim jak szatan i brakowało elastyczności. Wolałbym Zetke, ale w starej budzie są same gnioty, a ładny polift przekracza mój budżet. Edytowane 19 Czerwca 2015 przez skovronsky Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.