Skocz do zawartości

FZ6 Fazer / Z750


skovronsky
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kupię Fazerka, najlepiej od 2005/2006 w górę, mile widziane dodatki w postaci akcesoryjnego siodła lub/i wydechu lub Kawę Z750.

Nie interesują mnie składaki i ulepy. Przed kupnem obowiązkowe oględziny w serwisie w Warszawie, więc konieczny będzie dojazd.

Na moto mam do 12tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Do trzech razy...

 

http://otomoto.pl/oferta/kawasaki-z-kawasaki-z750-stan-dbd-ID6y6s9D.html

http://otomoto.pl/oferta/kawasaki-z-z750-z-750-ID3hhO2o.html

 

Wiecie cosik na ich temat?

Sam nie obadam tematu dokładnie, musiałbym wyrwać jakiego mechanika z serwisu i wozić go ze sobą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie 3 sztuki na oku:

 

http://olx.pl/oferta/kawasaki-z750j-CID5-IDawT7F.html#70b9bba837

http://olx.pl/oferta/yamaha-fzs6-fazer-600-CID5-IDavZHW.html#a4ae83f7b9

http://allegro.pl/yamaha-fz6-fazer-i5432582741.html

 

Im mniej wydam, tym lepiej. Zetka jest raczej do malowania ze względu na słabo położony lakier (popękany), ale dobra znajoma maluje maski samochodów aerografem, więc temat można ogarnąć zimą po kosztach materiałów.

 

Nie wiem czy jest sens dopłacać do S2-ki, biorąc pod uwagę fakt, że po ER6-ce Fazer może mi się znudzić po sezonie i będę chciał go pchnąć dalej, a w tym czasie przydałby się kufer, może inna szyba.

 

Tak więc zostaje Fazer 2005 vs Zetka. Oba testowałem, oba mi pasują. Nie wiem natomiast jak będzie wyglądać jazda na trasie 200-300km. Do Zetki tak czy siak od razu założyłbym szybę, ale jak to się ma do owiewki Fazera?

Edytowane przez skovronsky
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skovronsky co do jazd w trasie to mam fz6 s2, kilka razy w roku (2-4) ostatnie kilka lat 1500 na jeden rzut robilem, problemu nie ma, jezeli jest milo bezwietrznie ale szybka generalnie duzo za niska i wieje nie ma co ukrywac. 200-300 km to tak naprawde zadna trasa wiec nie zdazysz sie zmeczyc, kwestia przyzwyczajenia i punktu widzenia/siedzenia. Jezeli jestes przyzwyczajony do dluzszych tras to 200-300 to rzut beretem, niestety nie jezdzilem zet wiec ciezko mi porownac. Na fz jazda autostrada okolo 150/160 srednia jest ok kladziesz sie na bak i wtedy nie ma problemu z trzepaniem kaskiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby w tym zestawieniu byla jakas honda, to wybór bylby oczywisty :biggrin:

Tak to wybór jak miedzy miedzy kupą twardą i miekką.

 

Jesli o turystyke chodzi , to fz 6 bedzie wygodnieszy w tej klasie.Pozycja bardziej wyprostowana i duza przednia owiwewka.

 

Kutura pracy skrzyni biegow i silnika hmmm taka sobie.

 

Motocykl niski wiec jesli nie masz 180 lub dlugich kulasow to fz6 bedzie lepszy.

 

Spalanie rzeczywiste (nie wierz w bajania o spalanie 3,5-4 litra w fz6 ) bo takich bajek naczytalem sie przed kupnem na forach.

 

Po miescie przy spokojnej jedzie bez przekraczania 6 tys obr. 6 litrow-6,5 ,na trasie przy spokojnej jedzie 5-5.5.

 

Dziwna seryjna kierownica dobra dla ludzi o waskich barkach i kobiet. Dziwne to zaprojektowane.

 

Moc i moment ,slabo

 

To silnik dla kogos kto lubi ciagnac caly czas po obrotach .mimo 98 KM i momenty 63Nm (wszytko dostepne od 10 i 12 tys. obrotow) to ledwo sie kula.

 

Jestem przyzywczajony do silnikow V i tutaj fazer mnie negatywnie zaskoczyl.

 

Jakośc wykonania elementów jak na obecne niskie standardy ,przyzwoita.

 

Minusy:

Maly schowek pod siodlem

Pozycja za kierownica a raczej uchwyt kierownicy

Akumulator pod bakiem

Brak momentu obr.

Problemy z biegami i sama kultura prace skrzyni

 

 

Plusy

Hamulce

Stopka centralna

Dobre swiatla

Niski

Zegary i ich czytelnośc

Pod siedzeniem można sobie przyrzadzac posiłki podczas jazdy. :cool:

 

Poza czujnikiem TPS ten model nie ma jakis wiekszych bolączek

Ale ten problem zlikwidowano od 2008 bodajże.

Edytowane przez damikss

Gilera Eaglet, HondA Cbr 125,Piaggio 125,Kawasaki EN 500,Honda Deauville 650,Kawasaki El 250,Suzuki VL 800, Yamaha FZ 6 S2...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

183cm. Na er6 było źle. Siodło za nisko, za mocne ugięcie kolan. Z750 na papierze ma wyżej siodło, ale Fazer ma niżej podnóżki(albo wysunięte do porzodu). Oba sprawdzałem, oba mi pasują. W er6 brakowało szyby i ogólnie małe gabaryty mi przeszkadzały. Na trasie przy wietrznej pogodzie miotało nim jak szatan i brakowało elastyczności. Wolałbym Zetke, ale w starej budzie są same gnioty, a ładny polift przekracza mój budżet.

Edytowane przez skovronsky
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...