Max2226 Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 (edytowane) Witam, mam pewien problem, naprawiam zabytkowa kosirke. Niesrtety sa uszkodzone pierscienie i mam problem z doborem takich pierscieni sr 48mm, wysokośc pierscienia 2,5mm. Wiecie może od jakigo moto takie pierscienie moga pasować i czy jest jakaś firma dorabiajaca pierscienie? nalazłem firme prima ale nie wiem czy oni mi dorobią takie pierscienie. Edytowane 28 Maja 2015 przez Max2226 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 wyslij maila do primy z zapytaniem , kiedys podobno dorabiali i po jednej sztuce ( kumpel do cz cross robil ) a znasz w ogole model i firme tego wynalazku ? mierzyles cylinder i tlok , jest sens wymianiac same pierscienie ? bo z przypadkiem ze wymiana pierscieni styknie spotykalem sie raz na 100 przypadkow najczesciej do wymiany jest tez tlok i cylinder ... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max2226 Opublikowano 28 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 Firme znam HIRTH MOTOREN KG. Modelu niestety nie, na tabliczce znamionowej pisze tylko nr silnika, obroty i firma.Narazie chce zmienic tylko pierscienie bo odpalał na szmelach wiec powinien chodzic na nowych.Szukałem podobnego tłoka bo oryginał raczej nie do zdobycia, niestety nie udalo mi sie znalesc. Wydale mi sie ze kosiarka pamieta lata 50 60.Cylindra nie zmienie bo to jest cylinder z blokiem razem odlane z żeliwa, taki stary wynalazek ale przynajmniej da sie go naprawic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 moim zdaniem bez pomiaru kompresji szkoda zachodu z pierścieniami , wymienisz a to niewiele da , albo coś da na krótką chwilę a potem znowu przestanie odpalać albo będą jaja.... reanimujesz to bo ci zależy na zabytku czy jakie pobudki ? finansowo prawdopodbnie to nie ma żadnego sensu stąd pytam... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max2226 Opublikowano 28 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 (edytowane) cylinder nie wygląda zle progu niema, ryski jakieś tam sa, lubie stare zeczy wiec chce ją naprawić. zmiezyłem sprezanie miała ok 6 atm, Ale pierscienie straciły sprężystość. Ja lubie mieć cos co sie da naprawic, nie lubie jednorazówek. Edytowane 28 Maja 2015 przez Max2226 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 zadzwoń do primy albo wyślij mejla, z 5 lat temu dorabiali bez problemu a na stronie hirtha patrzyłeś ? Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus 61 Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 No wlasnie :wink: Moze sie przyda.http://www.hirth-engines.de/index.php/en/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max2226 Opublikowano 29 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2015 Widziałem ta strone, ale wątpie żeby mieli pierscienie do kosiarki z lat 50 60,nie powiem fajne silniki robia do tych samolotow.Poszedł email do primy zobaczymy co odpowiedza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 30 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2015 cylinder nie wygląda zle progu niema, ryski jakieś tam sa, lubie stare zeczy wiec chce ją naprawić. zmiezyłem sprezanie miała ok 6 atm dla mnie gar do roboty , kupisz nowe pierścienie , zapali , ale bardzo szybko dopasują się do jaja w cylindrze i luz na zamku wskoczy na wartość powyżej dopuszczalnej i będzie słaba , będzie gasnąć w głębokiej trawie albo w ogóle nie zapali , rzeźba w gównie ale twoja kasa twoja sprawa , ja bym kombinował dopasować jakiś tłok od czegoś i szlif , nie próbowałeś czegoś dobrać od demoludów ? może coś pasuje średnicą i sworzniem , zrobić szlif , korekta rorządu pilnikiem i będzie działać lepiej a koszta niewielkie ( tłok do ogara 200 kosztuje 20 zł chyba , szlif u mnie 30-50 zł ) Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max2226 Opublikowano 30 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2015 dla mnie gar do roboty , kupisz nowe pierścienie , zapali , ale bardzo szybko dopasują się do jaja w cylindrze i luz na zamku wskoczy na wartość powyżej dopuszczalnej i będzie słaba , będzie gasnąć w głębokiej trawie albo w ogóle nie zapali , rzeźba w gównie ale twoja kasa twoja sprawa , ja bym kombinował dopasować jakiś tłok od czegoś i szlif , nie próbowałeś czegoś dobrać od demoludów ? może coś pasuje średnicą i sworzniem , zrobić szlif , korekta rorządu pilnikiem i będzie działać lepiej a koszta niewielkie ( tłok do ogara 200 kosztuje 20 zł chyba , szlif u mnie 30-50 zł )Uwież mi siedziłam chyba z 6h i szukałem podobnego tłoka. Ogar ma 38 a mój silnik ma 48 średnicy cylindra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 30 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2015 (edytowane) http://sklep.motor-land.com.pl/p-1094-tlok-power-force-am6-48-00-mm/ 1 min szukania w google , porównaj wymiary z twoim...... http://allegro.pl/tlok-komplet-stihl-034-036-ms-340-ms-360-i5386450111.html tanszy ale nie ma wymiarow , trzaby go obmierzyc...... ja to w 1min znalazlem , poszukaj sam , zmierz dokladnie twoj przedewszystkim... http://allegro.pl/tlok-piaggio-typhon-80cc-air-cool-48-5mm-i5065343056.html nie chce mi sie wiecej szukac trop masz , dzialaj... Edytowane 30 Maja 2015 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max2226 Opublikowano 30 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2015 Zmierze, ale to wszytko sa inne, siedziałem z suwniarką na necie, google, allegro i wszystko jest inne. Jedynie nie wiem ten od piaggio bo widze ze wymiarów nie ma. a tą chwile pamietam ze wysokosc całkowita była ok 62 sworzeń 15 ale sworzen to najmniejszy problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 31 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2015 az mi sie wierzyc nie chce.......ja do dt 80 chlodzonej powietrzem przerobilem tlok od wsk125 i to dzialalo :D 3 rzeczy musza ci sie zgadzac-srednica otworu na sworzen , srednica tloka , wysokosc najwyzszego punktu denka tloka od dziury na sworzen , a dol mozna probowac obrobic pilnikiem .... ma to w ogole membrame na dolocie ? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max2226 Opublikowano 31 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2015 Jest to prosty silnik jak w wsce, Sworzeń może być mniejszy ble nie był większy i tak muszę dorobić tulejkę nowa do korbowodu. To jest nawet ciekawa konstrukcja korbowód można zdjąć, a na wale jest łożysko igiełkowe do którego się przykręca korbowód, w końcu tu jest cylinder razem z blokiem. Jutro zrobię zdjęcia. wiem bo robiłem takie przeróbki, miałem swego czasu silnik od suzuki gt 125 przerabiałem na tłoki od mb 80 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2015 to bardzo niedobrze jeśli to symetryk bo odpadają tłoki z oknami :( jak masz membramę to możesz kupić tłok do symetryka i rzeźbić dziury pilnikiem i wiertarka , natomiast zaspawać dziur nie zaspawasz :( rozkręcany dół korby to plus , rzadkość w 2T , norma np w starych silnikach samochodowych , rozkręcaną korbę mają też dolniaki 4T briggsa i tecumesha możesz coś pokombinować , tulejka od bidy może sięsprawdzi ale może sprawić że góra korby ci pęknie....... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.