mikozaczek Opublikowano 23 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2015 Witam wszystkich forumowiczów ,zamieszczam ten post jako moją ostatnią nadzieję :D gdyż nikt nie chce mi pomóc :(.Zacznę od tego ,że motocykl po zimię nie odpalał w ogólę ,więc gaźnik na stół wyczyściłem przedmuchałem poskładałem ,śruby mieszanki na fabryczne 1,7 obrotu ( bo zapomniałem policzyć ) zawory przy okazji też ustawiłem na książkowe , moto odpaliło od strzała ,ale... no i tu się zaczynaWsiadam jedynka a moto się zbiera jakby paliwa nie miało ... dwójka to samo dopiero od wyższych obrotów około 4k zaczyna iść normalnie na niskich tragedia trzeba na sprzęgle przytrzymać i jak wkręci się to idzie. W smutku i rozpaczy wyciągnąłem znów gaźniki bo przecież jeszcze jest poziom paliwa w komorach! z bananem na gębie go ustawiam na 17mm z radością skręcam ,a tu dalej czkawka z dołu.....Proszę więc Was szanowni motocykliści o pomoc , może ktoś ma takie samo moto i wie co mu ? Może coś źle robię ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vmax Opublikowano 23 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2015 Odkręć więcej niż 1,7 obrotu i wtedy sprawdź czy nie jest lepiej. Sprawdź jaki kolor mają świece. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joinery Opublikowano 24 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 przy pomocy waculometrów ustaw odpowiednio podciśnienie to b. ważne ! z obiawów wynika że nie otwiera się (podnosi) iglica dyszy głównej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikozaczek Opublikowano 24 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 VMAX odkręcałem i 2 i 3 i wszystkie możliwe opcje ale nadal nic...JOINERY chodzi Ci o synchronizacje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 Jak czysciles te gazniki, opisz szczegolowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikozaczek Opublikowano 25 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 Adam M. Gaźniki zanim rozebrałem obmyłem benzynką i pędzelkiem , następnie na czystym niczym w szpitalu stół rozkręcałem po koleji wsio :D Sprawdziłem membrany czy nie popękane wykręciłem wszystkie dysze umyłem przetkałem , i sprężarką potraktowałem. Wszystkie kanaliki w gaźniku również sprężarką potraktowałem, wykręciłem śrubkę od mieszanki wyciągnąłem sprężynkę sprawdziłem ,czy żyje podkładka metalowa i oring , przedmuchałem włożyłem spowrotem później zabrałem się za ustawienie poziomu paliwa w komorze pływakowej (zaworek od dopływu paliwa też sprawdziłem i gniazdo też ) ustawiłem poziom paliwa na 17mm . wszystko skręciłem ,śruby od mieszanki najpierw na 1.7 . I gaźniki spowrotem w maszynę i dalej kupa:(Opiszę dokładnie jak to wygląda :Siadam,odpalam,nóżka up, jedynka , ruszam i do 2 tyś. obrotów jedzie jak blondynka L-ką, (żabką) dławi się przerywa. Powyżej około 2.5 -3 tyś obrotów (nie mam obrotomierza więc podaję na oko ) rozpędza się i pracuje normalnie . Jeśli zmienię bieg nie przeciągając to na kolejnym każdym biegu z dołu obrotów znów czkawka . Ja już jestem głupi ,mechanicy mają w d*** takie naprawy i nawet nie chcą się podjąć . Dlatego już nie proszę tylko błagam , pomocy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 25 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 Takie czyszczenie to nie czyszczenie :-). Myjka ultradźwiękowa to jedyna słuszna metoda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikozaczek Opublikowano 25 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 Takie czyszczenie to nie czyszczenie :-). Myjka ultradźwiękowa to jedyna słuszna metoda.Niewydaje mi się ,że to jedyna słuszna metoda, gaźniki nie były zabrudzone ,dysze nie były pozatykane czyściłem tak bardziej zasyfione i dawało efekt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 25 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 (edytowane) Przekonałem się już kilka razy, że było czysto, myjka szybko sprawdzała na ziemię :-) Edytowane 25 Maja 2015 przez Brzoz3k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 Czyszczenie paliwem jest bez sensu, przeciez osady wytracone z paliwa zatykaja gazniki.Jeszcze jedno pytanie, czy twoje zaworki iglicowe w gaznikach maja na sobie indywidualne filterki ?W kazdym razie gazniki znowu na stol, kupujesz carb cleaner, lub ostatecznie part's cleaner w spray'u.Po zdjeciu komor plywakowych i wyjeciu przepustnic podcisnieniowych wykrecasz z obu gaznikow dysze wolnych obrotow i sruby regulacyjnemieszanki na wolnych obrotach. W kazdym gazniku zatykasz palcem dysze wolnych i psikasz spray'em w otwor po srubie regulacyjnej.Jednoczesnie patrzysz w gardziel gaznika, w ktorej ma pokazac sie mgielka plynu ze wszystkich otworkow umieszczonych na dnie gardzieli.Potem odwrotnie, zatykasz palcem otwor sruby regulacyjnej i pryskasz w otwor dyszy wolnych - mgielka plynu musi byc znowu widoczna.Jeszcze raz sprawdzasz dysze wolnych czy widzisz przez nie swiatlo, jesli nie to drucik miedziany w reke i robisz otwor.Drucik musi byc 1/4 mm z wiazki w drucie np z instalacji moto czy samochodowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikozaczek Opublikowano 26 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 Więc upieracie się ,że gaźnik jest dalej brudny ? No skoro tak to wyczyszczę jeszcze raz ,ale jeśli dysze były by zatkane to ,czy motocykl zbierałby się i pracował normalnie od pewnego zakresu obrotów? ,a filterków nie mam na zaworach iglicowych nawet nie wiem jak wyglądają i co to jest szczerze mówiąc:D Czy ten carb cleaner ma być jakiejś specjalnej firmy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joinery Opublikowano 27 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 ... jak sobie nadal nie poradzisz, napisz na PW to ci wytłumaczę w czym jest rzecz, na forum nie mam siły pisać ,zbyt wielu jest mądrzejszych ode mnie, myślę że już dość są czyste i napewno ultradżwieki tu nie pomogą .., Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikozaczek Opublikowano 29 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2015 Panowie problem rozwiązany , sprawa banalna ,że wstyd się przyznać :) Przy pierwszym rozkręcaniu po zimie odwrotnie włożyłem iglice w dyszę ,tzn nie w tej kolejności która być powinna ,czyli iglica koszyk zabezpieczający , sprężynka . Koszyk wrzuciłem pierwszy w przepustnice i przez niego dopiero iglicę :D no cóż zdarza się . A mógłby jakiś posiadacz napisać krok po kroku jak to dobrze wyregulować teraz ?:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vmax Opublikowano 29 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2015 Wyreguluj według serwisówki, pojeździj trochę i sprawdź jaki kolor mają świece. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.