Blazej_mtx Opublikowano 16 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2004 Witam. Mam do was pytanko.... jak sie rozblokowywuje honde mtx? słyszałem że trzeba rozciąć kolanko ale nie wiem w którym miejscu... na rozprężnicy??? :) czy przed nią?? prosze o pomoc... to bardzo ważne... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 16 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2004 Kolanko rozciąć najlepiej na środku i wyawalić z tamtąd wszystko tzn przegrody i sietke wygłuszającą. Do tego przelotowa końcówka to obowiązek. Możesz jescze zrobic kilka dziuerk witrze powietrza ale do tego musisz gaźnik stroic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 16 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2004 to co ty kupiles zablokowanego mtx'a? przez tyle lat przeszedl tylu wlascicieli i nikt go nie odblokował? nie wierze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blazej_mtx Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Sprawdzałem to... najpierw 1 właścicielem był starszy pan.. później sprowadził go sobie ten koleś od którego kupiłem... ale to jest taki palant że nawet nie wiedział jak sie koło poprawnie zakłada... tam niby cos było rozcinane... i pytam jeszcze raz bo musze sie dokładnie dowiedzieć.... mam je rozpruć na miejscu rożprężnicy ( w najszerszym punkcie?? ) wytłumaczcie to dokładnie :) proszeee a co do końcówki to mam firmy....eee coś tam pisze.. nie wiem czy to oryginał później wam napisze :) dobra ja mykam go zarejestrować i po farbe :) zaczynam miniremont :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2004 przez tyle lat przeszedl tylu wlascicieli i nikt go nie odblokował? nie wierze... Uwierz. Widziałem wiele zablokowanych MTXów i to nawet takich z 82 roku.( w najszerszym punkcie?? Tak i tam w MTXie chyba sa takie leje to wszytko z tamtąd trzeba wyciąć. Ni weim jescze czy nie ma w kolanku blizej ruru żadnych zwężek ale to bedziesz musiał sprawdzić. I nie tnij flexem tylko brzeszczotem bo on cieniszy jest i najpierw zaznacz sobie czymś jak ma być złożony zanim rozetniesz bo później możesz mieć kłopoty ze złożeniem. Do tego daj wydech do wypalenia. tam niby cos było rozcinane... To może jest już wyjęte wszystko. Do tega napisałeś jescze, że masz niorginalną końcówke to może ten MTX jest odblokowany a ze to jest 50 ccm to wydaje Ci sie, że słabo jedzie. Co do tłumika to zobacz czy jest przelotowy czy nie i bedziesz wszystko wiedział. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blazej_mtx Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2004 no właśnie był rozprówany... ale przed rozprężnicą...albo koleś czymś zawadził i pękło... rozprężnica jest nieruszana... a można to rozciąć boschem??(chyba tak sie to pisze :) )?? a co do końcówki to pisze na niej PROMA EXHAUST SYSTEM- i nie jest to naklejka tylko na tłumiku jest wybity znaczek... .ta końcówka ma w środku tylko taką rurke z dziurkami... i nic więcej :) ps.: STRZAŁEK kiedy będziesz na gg?? bo musze z kimś pogadać :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2004 I nie tnij flexem tylko brzeszczotem a można to rozciąć boschem??( NIE :) przecinarka ma 2-3 mm grubosći a to bardzo dużo i póżniej możesz go nie złożyć tak żeby pasował na śruby. Jeżeli masz taką końcówke z rurka czyli przelotową i był rozcinany to prawdopodobnie jest rozblokowany. To jest 50 ccm i bardzo silny to on nie będzie. Pogódź sie z tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Proma to sportowe tlumiki do takich sprzetow. Ja tez mam prome Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blazej_mtx Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2004 no to znaczy że mam sportową końcówke... i teraz tak.... czy opłaca się rozcinać rozprężnice?? widac że była NIERUSZANA!!. tylko kawałek przed nią był rozcięty.. teraz mam pytanie... rozprówać rozprężnice?? ona na 100% nie była krojona... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucek Opublikowano 18 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2004 Rozcinaj!!! Sam tłumik daje troche marne efekty:?Tylko tak jak mówił Strzałek, rozetnij to brzeszczotem!!! Kolga rozcioł ją kątówką i potem miał problemy z jej pospawaniem :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 18 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2004 Jeżeli wywalisz z tamtąd już wszytko ( czasem sie zdaża ze juz tam nic nie ma) to później trzeba troszke gaźnik wyregulać, bo inny wydech to inne ustawienie składu mieszanki a 2T sa na to czułe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blazej_mtx Opublikowano 18 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2004 czyli mam wywalić z tamtąd dosłownie wszystko??no ja już nie wiem... honda idzie 70 km/h i kręci sie na luzie do 9 tys obr/min.... słychać że trzeba wymienić pierścionki i łożyska na wale... wie ktoś może jakie by były ceny ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 18 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2004 Orginalne łożyska koło 50 zł sztuka. a takie same bez napisu honda na opakowaniu 36zł za 2 sztuki. Co do pierscieni to będzie problem bo samych nie sprzedają tylko w komplecie z tłokiem (taka polityka firm) i to jest pewnie ta przyczyna że honda słabo chodzi. czyli mam wywalić z tamtąd dosłownie wszystko?? Kolanko rozciąć najlepiej na środku i wyawalić z tamtąd wszystko tzn przegrody i sietke wygłuszającą. wszytko z tamtąd trzeba wyciąć chart_men ludzie sie trudzą odpisują Ci, dostałeś juz kilka odpowiedzi i dalej sie pytasz o to samo :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blazej_mtx Opublikowano 19 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2004 bo nie chce zrobić tego źle.... no i kapa... okazało sie puste w środku... jedyny + tego że to rozciąłem był taki że wyczyściłem to z nagaru... a było go tam sporo... dziurka wylotu była o połowe mniejsza... dzisiaj sprawdzam czy cylinder nie jest do szlifu...martwi mnie to, że ona kręci się do 9 tys obr/min ... i jedzie ok 70 ... ile mają lecieć mtx 50?? do ilu obrotów mają się kręcić?? i czy były inne blokady zakładane?? ludzie sie trudzą odpisują Ci Wielkie dzięki dla nich :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 19 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2004 A moze ma blokade elektroniczna na CDI ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.