Skocz do zawartości

Przeróbka Hebli w 251


PRZEM
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To chyba zboczenie w tych motocyklach jak nic sie nie psuje to i tak trzeba przy czymś pogrzebać/

 

Ale mniejsza z tym, kilka razy spotkałem sie z czymś takim że zamiast standardowych pompek hamulcowych stosuje sie jakieś zamienniki od pewnych Hond czy Yamah.

 

Moje pytanie do was polega na tym że od jakich japońców mozna dopasować pompke ewentualnie inne podzespoły takie jak zacisk czy ewewntualnie tarcze???? A może jakieś modyfikacje w przewodach??

 

Aha i jeszcze jedno chciałbym żeby dał znac kto może ma coś takiego u siebie zrobione czy to w ogóle coś daje no i jak wiadomo ogólnie CENY panowie bo to w naszym kraju jest bardzo istotne!!!

 

pozdro :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czego wy chcecie od hebli w MZ TEZ

One sa naprawdę bardzo skuteczne, jest wiele japońskich maszyn o gorszych hamulcach – nie przesadzam

 

Opisze wam tu jedną anegdotę o przerabianiu hamulców tyle że w rowerach.

Po ukończeniu szkoły podstawowej i dostaniu się do średniej rodzice w nagrode kupili mi rower.

Był to rower górski ( mustang- żeby Wam uzmysłowić był to drugi rower górski w moim mieście )

Kolega mający kolarke strasznie się zainteresował hamulcami w moim rowerze. Strasznie mus się podobały zwłaszcza że można było zahamować z piskami tylnią opona , jak i przy odpowiednio mocnej łapie zrobić stoppie. ( każdy kto miał kolarke ( minstral ) wiedział że to niemożliwe )

Zaczoł kombinować u siebie w rowerze, poskracał linki, pokombinował z zaciskami ( o ile tak to można nazwać )

I rzecvzywiście hamulce miał skuteczne na tyle ze potrafił zablokowac przednie koło.

Tyle że kiedyś podczas awaryjnego hamowania podczas jazdy z góry przedni widelec nie wytrzymał tych fantastycznych hamulców i kumpel poczuł się jak Batman i wywinął piękną figurę lecąc przez kierownicę

Tak wiec co z tego ze ulepszył hamulce jeżeli reszta konstrukcji tego nie wytrzymała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej

Ja sobie zmienilem i jestem BARDZO zadowolony. Kontroluje to co dzieje sie z przednim zawieszeniem i glowka ramy ale jak na razie (okolo 8 tys km) NIC nie wskazuje na zurzycie. Podstawowym problemem sa sprezyny zawieszenia, sa za miekkie, nawet nowe. Pod koniec misiaca bede mial sprezyny dorobione na wzor tyle ze progresiw i twardsze :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bede wchodzil w polemike na ten temat ale to chyba oczywiste ze tuning (nie wizualny) jakiegos ukladu w pojazdach wymaga zadbania o kilka innych spraw niz tylko sam ulepszany uklad. Wlasnie tak zrobilem

Moge podyskutowac na PW a wnioski z rozmowy mozna umiescic w tym poscie.

Pozdro pesymisci :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bede wchodzil w polemike na ten temat ale to chyba oczywiste ze tuning (nie wizualny) jakiegos ukladu w pojazdach wymaga zadbania o kilka innych spraw niz tylko sam ulepszany uklad. Wlasnie tak zrobilem

Moge podyskutowac na PW a wnioski z rozmowy mozna umiescic w tym poscie.

Pozdro pesymisci :)

 

Nie pesymiści tylko realiści :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ej spoko chlopaki tu liczą sie przede wszystkim koszty jakby nie było, a co do samych hebli to czy takie kombinacje jak pompka od KAWY zacisk od SV wspołpracują ze sobą bez problemu czy trzeba jakieś złączki pozmieniać??????????????

 

Ale w gruncie rzeczy to nawet nie o to mi chodzi tylko czy prawdą jest że przednie zawieszenie kapituluje z zestawem hebli od japońców???????????

 

Piszcie bardzo prosze bo wszystkie sugestie bedą brane pod uwage

 

pozdro :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aby polaczyc pompe od Kawasaki (NISSINI) oraz zacisk od Suzuki (TOCITO) trzeba dorobic przewod hamulcowy (stalowy oczywiscie). W dobrych zakladach maja ksiarzeczke z kontami nachylenia srob. Jezeli trego nie ma to mozna wziac ze soba obie czesci i nie bedzie problemu. Oba gwinty mocujace przewod sa IDENTYCZNE

Moje zawieszenie kapituluje, sprezyny sa za miekkie i na wybojach i hamowaniu konczy sie jego skok. Dzieje sie tak poniewaz do dyspozycji mam DUZO wieksza sile hamowania. Gumowy przewod MZ oraz "innej" jakosci gumy w calym ukladzie powodowaly ze klamka byla miekka. Ja mam klamke na ktora dziala sie z mala sila, i zawsze jest twarda, nie mieknie.

Jak ktos ma blisko do wawy to zapraszam, ustawimy sie i pokarze ze taki zestaw jest "dobry' :twisted:

Mysle ze cos na temat mojego hebla moze powiedziec forumowicz Surowy, byl raz plecaczkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej !

Sprezyn jeszcze nie odebralem, czekam. Nie wiem ile to bedzie kosztowac ale mozliwe ze nic, znajomy znajomego, ma znajomego ktory pracuje w zakladzie. Jak bede wiedzial co i jak to napisze w tym temacie.

Natomiast nowki do ETZ to koszt 30 pln. Nie rozwiazaly problemu ale sa zdecydowanie lepsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki powiem prosto z mostu jaki jest najtańszy i najprostszy sposób?????

 

Aha ja osobiście myslałem o zmienieniu samej pompki tak 2 miechy temu zmieniłem klocki z seryjnych na klocki niemieckiej firmy SCHUH i dozowalność na samej granicy jest dużo lepsza

Z drugiej strony Łukasz który dokonał modyfikacji w heblach twierdzi że zacisk nie da rady????

 

Sam już nie wiem :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

wiec tak, pompka JEST SUPER!!! :banghead: kupilem ja od goscia ktory chandluje zlomem motocyklowym ale niestety wcielo mi numer-mialem z dizmaru albo czegos podobnego, jedyne co musialem dac dorobic to przejscie z tego takiego ucha na waz od mz i tyle! klamka jest twara a z pompki ani kropelki! jak tylko wyjasni sie sprawa z serverem to porobie zdjecia wszystkich patentow i wysle

NARA!

Usługi IT - www.tricori.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...