Lemoniadowyjohn Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 Witam bieg 1,luz,2 wchodza na zapalonym silniku a reszta wchodzi przypadkowo,tak ,że jazda odbywa sie tylko na 1 i 2 :banghead: załączam film z próby zmiany biegu. Proszę o pomoc :) https://www.youtube.com/watch?v=5WB7goEyCm4[/vid] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 Johny.a spróbuj obracać któryś z wałków skrzyni biegów i wtedy spróbuj zmieniać ?Pewnie nie zazębiają się na wszystkich biegach i dlatego niemożna wbić następnego Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lemoniadowyjohn Opublikowano 4 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 proszę dokładniej opisać,co mam zrobić,czy jest jakiś zakres regulacji aparatu zmiany biegówzrobiłem tak jak mówiłęś biegi wchodzą dobrze przy pomocy startera, a bez pomocy startera zawieszają sie na górze garbików poszczególnych biegów załączam film jak to wygląda,ale przeciez nie moge zmieniać biegów z kick starterem,jak to naprawić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 Nie jestem specem od Hondy, ale proponuje zaczac od serwisowki i sprawdzic czy czasem elementy aparatu nie sa zle zlozone lub nadmiernie zuzyte.Moze ktoras z nich trzeba wymienic ?Przy krecacych sie walkach skrzyni ( gdy silnik paracuje ) nie powinno byc zadnego problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lemoniadowyjohn Opublikowano 4 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 niby tak powinno byc,ale rozlozylem,bo nie dzialalo,ustawien nie zmienialem wiec dlaczego teraz nagle mialoby dzialac?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 (edytowane) niby tak powinno I tak jest.Na filmie widać,że nie kręcisz wałkiem sprzęgłowym,tylko ciśniesz kopniakiem. Widać też ,że w momencie ruchu wałka sprzęgłowego poprzez starter następuje zmiana na aparacie,więc wydaje mi się,że problemu niema i wszystko jest okSpróbuj samym wałkiem od kosza pokręcić (stale, na prawo i lewo) i wtedy próbować zmieniać bieg Edit: silnik jest w ramie ? Edytowane 4 Maja 2015 przez DZIKOWSKI Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lemoniadowyjohn Opublikowano 4 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 dzisiaj rano jeszcze nim jezdziłem i wchodziły tylko 2 biegi 1 i 2 reszty biegów tak jakby nie było, tak silnik w ramie. Moze kosz sprzęgłowy ociera o aparat,bo wcześniej wajcha zmiany biegów nie odskakiwała a teraz odskakuje normalnie jak zdjąlem kosz sprzęgłowy ok spróbuje pokręcić tym wałkiem sprzęgłowym zobaczę co stanie,jak będzie działać to składam. Dziękuje wszystkim za pomoc,byliście bardzo pomocni :) :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 Jezeli dzwignia scisnieta pokrywa nie odskakauje to biego nie beda wchodzic.Trzeba sprawdzic dlaczego tak sie dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lemoniadowyjohn Opublikowano 5 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 Zlozylem calosc,dzwignia zmiany biegow nie odskakuje tak jak odskakiwala bez kosza sprzeglowego i pokrywki,ale wchodza wszystkie biegi tylko musze cofac dzwignie do poprzedniego polozenia,kupilem ten motor i nie wiem co jest nagrzebane.Wie ktos moze ile jest podkladek dystansowych pomiedzy lozyskiem a koszem sprzeglowym na walku glownym,moze kosz sprzeglowy wadzi o aparat zmiany biegow?bo wszystkie sprezynki sa w dobrym stanie i sa na swoim miejscu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 23 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2015 łożysko zakrywa podkładka, tuleja ślizgowa z koszem, podkładka z napisem outside i nakrętkaszkoda że nie zauważyłem tematu trochę szybciej, miałem cały silnik na stole w drobnicywałek zmiany biegów jest bez podkładek, wchodzi do oporu aż się oprze o karter Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lemoniadowyjohn Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2015 dziękuje za odpowież enduromaster,problemem była za cienka uszczelka pomiędzy silnikiem a dekielkiem bocznym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.