Jump to content

Recommended Posts

Miałem przez 2 sezony podobną 125ccm a mianowicie YBR 125. Motocykl idealny do miasta i za miasto na drogi o małym natężeniu ruchy i krótkie wycieczki.

Kiedyś wybrałem się nawet na nim do Augustowa z Białegostoku. 90km drogi wydawało się być wiecznością. 80km/h to maksymalna prędkość podróżna takich motocykli. Mało tego 100km/h możliwe było tylko jak położyłem się na zbiornik paliwa - w pozycji wyprostowanej tylko 90km/h :biggrin: . Pod górkę lub pod wiatr w wyprostowanej pozycji 80km/h , pod wiatr i pod górkę 70km/h :banghead:

Kupiłem tą 125ccm ze względu na niskie koszty eksploatacji i zadbany model za 4tys zł (używka). Dzisiaj jak komuś zależy na niskich kosztach eksploatacji i ma na wydanie około 10tys.zł to polecam CBR 250! Koszty eksploatacji niewiele wyższe a przyjemność z jazdy o wiele większa. 26KM, 150km/h - spalanie do 4l/100km i prędkość przelotowa do 120km/h.

125 TAK ale jak ktoś ma naprawdę mało na motocykl. Powyżej 10tys. na 125 to nonsens bo nówkę CBR 250 można mieć za 14tys.zł! :laugh:

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40

Link to comment
Share on other sites

Nie wiem czy YBR taka podobna do CBF :P, bliże jej do mojej En-ki. Z drugiej strony one wszystkie są niemal takie same - podobne osiągi, koszty etc.

Mój znajomy chwalił się, że jego YZF-125R poleciała mu 89 mph... Ja przypiłowałem swoją Suzę i wyciągnąłem max 85 ;). Mój motocykl kosztował ułamek ceny jego motocykla, a poza wyglądem tak naprawdę niczym się nie różni, może ładniej brzmi, ale sam dźwięk nie jest wart takiej różnicy w cenie imho.

Cóż, tak jak pisałem wcześniej, rynek potrzebuje osób, które kupują 125 nówki sztuki. Dzięki temu inni mogą sporo oszczędzić i przeznaczyć kasę na paliwo czy na prawdziwe moto ;).

"Suzuki maj motór maj lajf"
En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05

Link to comment
Share on other sites

YZF to juz wyzsza polka tych 125 i wg mnie zdecydowanie za drogo jak na 125.

 

Za niecale 14 tys zl mozna kupic takie cos nowe z silnikiem 250: http://www.hyosung.com.pl/motocykle/gd250/. W testach wypada ten motocykl niezle. A to Koreanczyk a nie Chinczyk.

 

Poki co moj CB125F mi sie podoba:

 

b9cbb81bdb0e24571fe2d150fbc4b056.jpg

 

330f6d7d618489d922cd7f4ddc5c377f.jpg

 

Wyglada troche jak moplik ale na moje umiejetnosci jest OK.

Edited by C0RLE0NE
Link to comment
Share on other sites

Żadna to okazja! Za 14000 można nabyć nówkę CBR 250. Taka honda będzie mało tracić na wartości, serwis i dostęp do części będzie zawsze. Osiągi o niebo lepsze od jakiejkolwiek 125. A o tym Hyosungu za 5 lat nikt nie będzie pamiętać, nikt go nie zechce kupić, nikt nie zechce naprawić.

W Polsce albo markowe Honda, Yamaha itd albo tanie chińczyki typu Romet, Junak itd, nic pomiędzy nie ma racji bytu.

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40

Link to comment
Share on other sites

Żadna to okazja! Za 14000 można nabyć nówkę CBR 250. Taka honda będzie mało tracić na wartości, serwis i dostęp do części będzie zawsze. Osiągi o niebo lepsze od jakiejkolwiek 125. A o tym Hyosungu za 5 lat nikt nie będzie pamiętać, nikt go nie zechce kupić, nikt nie zechce naprawić.

W Polsce albo markowe Honda, Yamaha itd albo tanie chińczyki typu Romet, Junak itd, nic pomiędzy nie ma racji bytu.

Masz racje dlatego "wszedlem" w Honde, po nieudanej przygodzie z Rometem.

 

fe3328208935620f55aad87959c5a8db.jpg

 

ba1e38df1ebf10b39b4e22a54b332306.jpg

Edited by C0RLE0NE
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Co do spalania:
Przejechałem dystans 293km (około 80% w mieście) i spalił mi 6,3 litra paliwa = 2,15 l /100km

Co do wyglądu:
Bardzo fajna sylwetka, jednak wyglądałby o wiele lepiej, gdyby tył był lekko wyższy. Próbował ktoś podkręcić trochę wstępne napięcie tylnej sprężyny i może coś powiedzieć, jakie to daje rezultaty (w wyglądzie i prowadzeniu)?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Link to comment
Share on other sites

Od ponad miesiąca jeżdżę hondą cb 125 f. Spalanie bliżej trzech litrów niż dwóch. Czy ma ktoś jakieś pomysły na bagażnik do tego modelu ?

Oryginalnego jeszcze nie ma, a sledze tez strone Hondy w UK. Zamiennikow nie zidentyfikowalem. Jezdze bez z plecakiem. Nie chce nic kombinowac - wole poczekac na oryginal.

Link to comment
Share on other sites

Oryginalnego jeszcze nie ma, a sledze tez strone Hondy w UK. Zamiennikow nie zidentyfikowalem. Jezdze bez z plecakiem. Nie chce nic kombinowac - wole poczekac na oryginal.

Dzięki za odpowiedź. Ja na razie korzystam również z plecaka. Ktoś twierdził, że być może bagażnik z innych modeli hondy może pasować. Poza tym, brakuje chyba jakichkolwiek orginalnych akcesorii i trzeba będzie jeszcze trochę poczekać na nie.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...