kickof Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Witam. Lagi mam obecnie rozebrane obie. Wyciek był z jednej, gdzie simering był dość zniszczony (jakby ktoś go płaskim wkrętakiem wbijał)Pytanie mam odnośnie oleju (ile, gdzie lać i jaki)Robię to pierwszy raz i nie mam pojęcia co i jak. Dodam że rur nie rozkręcałem tylko wyjąłem je z goleni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Robię to pierwszy raz i nie mam pojęcia co i jak. Bez serwisówki nie zabieraj się za takie rzeczy Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Wypadałoby nieco poczytać, zanim wsadzisz gdzieś ręce, chociaż lag raczej tak łatwo nie 'zepsujesz' :).http://www.google.co.uk/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=4&cad=rja&uact=8&ved=0CDgQFjAD&url=http%3A%2F%2Fdownloads.hondatech.info%2FMoto%2FCBR%2FCBR600%2FHonda%2520CBR600%2520%25281991%2520-%25201994%2529%2520Service%2520Manual.pdf&ei=QF4qVejdEcy1acrvgZgD&usg=AFQjCNG8Z5utwd_o_2ueIt2aGB9F1YDvRg&sig2=1BacIc9nEGoynQFNYfxabg&bvm=bv.90491159,d.d2sZobacz w powyższym linku, być może znajdziesz tam odpowiedź :). Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Jak wyjąłeś ten uszczelniacz bez rozbierania lagi?Major, jak porysuje to będą do wyrzucenia, więc można łatwiej niż myślisz. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Limo, ale co trzeba robić, żeby porysować lagi? Nawet jak je porysuje, to przecież ciągle można założyć normalnie uszczelniacze tak, żeby wszystko działało jak należy.Choć fakt faktem, powinien najpierw poczytać co i jak...A wracając do tematu - olej 10W1991 - 1992 508cc, 118mm air gap with springs removed1993 - 1994 460cc, 135mm air gap with springs removed1995 - 1996 463cc, 117mm air gap with springs removed1997 - 1998 460cc, 120mm air gap with springs removed Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 A no jak się wyjmuje uszczelniacz bez rozebrania lagi to bardzo łatwo można ją porysować. A potem to można sobie ją zakładać z powrotem a olej i tak będzie ciekł. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Fakt, tutaj masz rację, przeoczyłem :notworthy: :flesje:Kickof, na drugi raz weź najpierw poczytaj, bo za chwile okaże się, że szukasz lag do F2 :). Google i YT Twoimi przyjaciółmi. Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kickof Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 (edytowane) Napisałem że nie rozkręciłem rur, czyli elementów w których znajdują się sprężyny. Rozkręcenie ich przecież na nic nie wpływa tj. przy wyciąganiu uszczelniaczy. Tak czy owak są rozebrane i uszczelniacze wyciągniętePytanie brzmiało jaki, ile i którędy wlewać olej (to ostatnie to domniemam że od góry) Major87 napisał że olej 10w - Czyli zwykły hydrauliczny Edytowane 12 Kwietnia 2015 przez kickof Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Jak chcesz, to możesz spróbować go wlać od spodu, tylko najpierw musisz odkręcić korki na górze, no i wtedy jeszcze by się przydało wyjąć sprężyny, bo będą przeszkadzać, potem dopiero rozbierasz lagę i wtedy wlewasz od spodu nad jakąś miską, bo wszystko się górą wyleje..Ja nie rozumiem, nie rozkręciłeś, ale są rozebrane? Jak zdjąłeś stare uszczelniacze?Wiesz co, jak widzę taki ton wypowiedzi, to odechciewa mi się wszystkiego. Dostałeś link do manuala - jeżeli tam nie potrafisz znaleźć, to szukaj innego manuala w j.polskim. Major napisał, ale nie z głowy, tylko zerknął do manuala, czyli zrobił to, co ty powinieneś zanim zabrałeś się za robotę. Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Major, dziwi mnie że jeszcze Ci się chce tracić czas i szukać za innych, ale myślę że z czasem dojdziesz do odpowiednich wniosków :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kickof Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Major jeśli czymś cię uraziłem to sorry. Nie mam złych intencji. Za serwisówkę dzięki. Kiedyś gdzieś widziałem jak ktoś wyciągał rury z goleni ale sam nigdy ich nie rozbierałem. Chyba był to jakiś filmik na YT.Ja wykręciłem dolną śrubkę ( tą nad ośką) wyciągnąłem przeciwpyłkowy uszczelniacz, zdjąłem zabezpieczenie i wyciągnąłem rurę z golenia razem z uszczelniaczem. Tak wyglądało to w moim przypadku.Poszukałem i wiem że do środka trzeba lać olej na miarkę a nie ml. tak jest w serwisówce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Nie, że uraziłeś, ale wyglądało to dość pretensjonalnie. Wygląda, że po angielskiemu rozumiesz, więc łap kolejnego linkaDobry punkt wyjściowy do nauki, jak czegoś nie rozumiesz, wal tutaj albo na PW. Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.