Nitomen Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 (edytowane) autodeko predzej nie rozprezy niz bedzie sprezac caly czas , na probe mozna zdjac sprezynke i zobaczyc co sie bedzie dzialo . Ja mialem KLR 650 z 88 i autodeko dzialalo bez uwag ..raz mi tylko sprezynka pekla , koszt nowej to pare zl ...aczkolwiek w mojej bylej XR 600 zacinal sie na dekompresji... Edytowane 27 Kwietnia 2015 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek 123 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Bartek ja sprawdzalem u siebie tak. Odkrecalem pokrywe plywakowa i kladlem gaznik na kubeczku plywakiem do kubka wtedy musisz wlewac wode do kubka ale przez wezyk zasilajacy w gazniku no az w końcu zawor plywakowy sie zamknie i bedzie mozna zmierzyć poziom.ps kubek przezroczysty a poziom paliwa z tego co pamietam 175 mm ale sprawdz gdzies jeszcze. a co do dekompresatora to cos spróbuję moze ta sprezynke. Troche lipa bo w tym modelu jest tylko rozrusznik i boje sie ze nie podola. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartekdgr Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 (edytowane) Z tym gaznikiem mam cyrk. Poza tym śrubę od mieszanki na ile masz odkrecona bo poprzedni wlasciciel kawy wykrecil ja na 3.5 obrotu.co do odpalania. Jezeli wywalisz autodeko odpalisz napewno bo ja w swojej cagivie mam tez 600 ccm i brak autodeko fabrycznie fakt rozrusznik pada co 10 tys km ale odpala.dobry aku i ten moment przelamania musisz sobie na nozce przeskoczyć i potem jak ustawisz sobie w odpowiednim miejscu zeby rozrusznik mial jak nalzej rozpedzi sie i musi odplaic. Zdaj relacje jak cos. Ps gdzie mozna kupic ta sprezynke Edytowane 28 Kwietnia 2015 przez bartekdgr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek 123 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Serwisowka podaje zaleznie od wersji jeden obrót i 3/8 albo 3/4 albo 7/8 ja u siebie mialem 2,5 obrotu. A ten plywak ma miec 17.5 mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bruns Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Odkrecalem pokrywe plywakowa i kladlem gaznik na kubeczku plywakiem do kubka wtedy musisz wlewac wode do kubka ale przez wezyk zasilajacy w gazniku no az w końcu zawor plywakowy sie zamknie i bedzie mozna zmierzyć poziom.Czy ja dobrze czytam , czy mnie oczy mylą ? Poziom pływaka ustawiasz wlewając wodę ?Przecież woda ma inny ciężar jednostkowy niż benzyna , więc ustawiony na wodzie po zalaniu benzyną bedzie miał inny poziom . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek 123 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 (edytowane) Dokładnie to wlewalem aceton ale myśle że to większego znaczenia niema :-) a nawet jestem tego pewny bo ty tak plywak woda podnosisz a nie naciskasz na niego Edytowane 28 Kwietnia 2015 przez Piotrek 123 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bruns Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Dokładnie to wlewalem aceton ale myśle że to większego znaczenia niema :-) a nawet jestem tego pewny bo ty tak plywak woda podnosisz a nie naciskasz na niegoCzłowieku , szkoła podstawowa się kłania , wyporność cieczy i prawo Pascala !Zastanowiłeś się np, dla czego człowiek w słodkiej wodzie tonie a w słonej utrzymuje się na powierzchni bez trudu i nie tonie ?Przestań wypisywać bzdury że rodzaj cieczy i jej ciężar właściwy jest bez znaczenia dla ustawienia poziomu pływaka w gaźniku . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek 123 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Z wyksztalcenia jestem mechanikiem nie fizykiem i tez nie zastanawiałem sie dlaczego ludzie tona w slodkiej wodzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartekdgr Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Pytanie z innej beczki. Dotychczasowp dzialalem na zaworach regulowanych na srubach. Jak tutaj wyglada regulacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 luz reguluje się płytkami zaworowymi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek 123 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 (edytowane) Mozna wymienic plytki albo tak jak mi gosc od glowicy pomierzyl i zeszlifowal. Wałki do góry niestety i uważaj na lancuszek zeby nie spadł Edytowane 29 Kwietnia 2015 przez Piotrek 123 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartekdgr Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Dzis odebralem zaworek do gaznika niestety dalej nie pali wiec czapka do gory i luz zaworowy. Odrazu do autodeko zajrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek 123 Opublikowano 6 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 Kurde zablokowalem dekompresator i dalej nic. Podjadę może teraz na zmierzenie kompresji. Ale kurde wykrecilem swiece i tak organoleptycznie palcem :-) zmierzylem to wali az miło. A załóżmy że to wina gaźnika to co byście typowali bo ja juz zielony jestem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartekdgr Opublikowano 7 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2015 Jak kreci bez dekompresatora? Teraz juz masz 2 opcje albo iskra za slaba albo gaźnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek 123 Opublikowano 7 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2015 (edytowane) No wlasnie az dziwnie lekko kreci tzn lekko normalnie. Może wypadło to czym przyblokowalem bo na szybko robilismy ściągnąłem tez tlumnik i patrzylismy jak te zawory pracują i oba równo chodzily. Odpoczne i sciagam pokrywe to bede widzial czy wypadło Nie wypadło jednak. Myśle że to gaznik albo może ta kompresja Edytowane 7 Maja 2015 przez Piotrek 123 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.