Skocz do zawartości

Problem z wysokimi obrotami.


Yamaha Rider
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

zalezy na kogo trafi.. jednak kumaty koleś po samym dźwięku silnika połapie się co jest nie tak. Są różni magicy jednak niewiem czy tylko ja mam takie wrazenie że Rider nie bardzo wie o czym pisze i bez podstawowej wiedzy samemu będzie my ciężko wyregulowac to moto

Jak wyciągałem pewną uszczelkę to wraz z nią taki biały syf tak jakby się kamień zrobił w kanalikach, poza tym wygotowałem go w occie i też syf wyszedł. pojadę go przeczyścić sprężonym powietrzem i spróbuje znowu.. być może po prostu był mały przepływ benzyny z względu zbieranego w kanalikach kamienia bo na kamień mi to wygląda tak samo miałem w romecie nie dawno i jakoś przeczyściłem dokładnie i śmiga.

Edytowane przez Yamaha Rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie myślę nad tym gaźnikiem http://gmoto.pl/gaznik-wsk-125--filtr-stozkowy,63324.html jeżeli Dellorto nie będzie dawał znaków poprawy może mi ktoś doradzić czy to będzie dobry wybór? Napiszę już za parę dni co i jak z Dellorto.

Edytowane przez Yamaha Rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No weż daj spokój.... gaźnik z wski? ręce opadają

oddaj to mechanikowi bo niepotrzenie kupisz części które ci się w ogóle nie przydadzą, chyba że niedługo kupujesz wsk 125? to ci się przyda nowy gaźnik :biggrin:

Panowie, widzę że już nic nie wymyślimy. Zimering na wale jest dobry gdyż sprawdzałem tak samo króciec i guma z filtra powietrza są szczelne może to po prostu kwestia bardzo dobrej regulacji? Poza tym kupiłem nową świece i parę rzeczy gdyż jak wyciągnąłem dziś świece to była cała zalana i może przez złą mieszankę nie chce trzymać tych obrotów? Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły na regulację? Wiem że w internecie jest tego pełno ale też od was chce coś usłyszeć na ten temat :)

Edytowane przez Yamaha Rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli ktoś przegląda ten temat jeszcze... to kupiłem nową świece dałem iglicę na 2 od góry gdyż miał max dawkę benzyny i odpalił jeszcze na starej świecy aż się wystraszyłem gdyż od razu po odpaleniu wszedł na max obroty nie wiem dlaczego pierwsza myśl to że źle wsadziłem iglice to sprawdziłem i wszystko w porządku potem go zgasiłem bo nie wiedziałem o co chodzi dlaczego od razu na max obroty jak nic nie majstrowałem przy śrubce od obrotów. Potem dałem nową świece i w ogóle nie chciał odpalić próbowałem na starej świecy nawet ją wypaliłem i nadal nic benzynę dostaję gdyż świeca jest cała mokra... iskry pewnie nie ma nie wiem dlaczego ehh.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Panowie!! Chyba do tego doszłem po paru godzinach myślenia wymyśliłem że w wydechu jest blokada gdyż wydech nigdy nie był rozcinany ani nic przy nim robione nie było, w środku jest blaszka która zamyka przepływ spalin gdy da się za duże obroty, to się nawet sprawdziło gdyż wraz z kolegą zrobiliśmy test i gdy dałem maks gaz to po 2 sekundach się zaczął dusić i gdy się zaczął dusić w ogóle spaliny nie leciały z tłumika a gdy wrócił na niskie obroty nagle taki wielki buch spalin poszedł z tłumika. Wyciągnę cały wydech i spróbuje bez wydechu jak będzie poprawa to tłumik ogarniam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydech jest pusty. Kupiłem chińską podróbkę dellorto 21mm gdyż i tak mi cieknie pokrywa komory pływakowej. Zastanawiało mnie tylko co to jest za wejście od strony łączenia z króćcem czytałem że to na podciśnienie i że przez to się źle reguluję powie mi ktoś czy czasami nie trzeba jakiegoś wężyka do tego przypiąć i gdzieś poprowadzić? Do tego gaźnika przyślą mi 6 dysz więc dlatego go kupiłem gdyż myślę że się dusi za sprawą zbyt małej dyszy głównej a teraz przynajmniej wyreguluję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie! Chiński gaźnik nie jest zły i na dyszy 95 w ogóle się nie dusi normalnie aż nie umie spalić mieszanki więc wstawię dyszę 90 i iglicę na najniższą dawkę, i jeszcze wyreguluje oczywiście. Była bardzo dziwna sytuacja na początku gdyż tak go zalewało że aż z tłumika ciekła benzyna i jakimś dziwnym cudem w ogóle nie gasł a był tak zalany, później już nie ciekło.



Wie ktoś dlaczego jak sprawdziłem olej to spróbowałem dolać i dopiero po 200ml oleju zaczął się wylewać z tej śrubki z boku a wlałem go 800ml to tak jakby 200 gdzieś poszlo czyżby cylinder ciągnie jakaś uszczelka poszła?

Edytowane przez Yamaha Rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...